środa, 19 kwietnia 2017

Robert Kubica ponownie zaskakuje...

              Robert Kubica ponownie zaskakuje... Po przerwie trwającej blisko 7 lat nasz kierowca ponownie usiadł za kierownicą jednomiejscowego samochodu wyścigowego. Robert podczas prywatnych testów wykonał blisko 80 okrążeń na Autodromo di Franciacorta.


            Za wyścigową "broń" Robertowi Kubicy posłużyła Dallara GP3 włoskiego zespołu - Trident Racing. Mediolańska ekipa ma dobre doświadczenia z polskimi kierowcami, bowiem w 2015 roku barwy włoskiego zespołu reprezentował Artur Janosz.

"Od pewnego czasu miałem w głowie taki pomysł. Nie wybrałem zbyt łatwych warunków do powrotu do single-seater. Tor Franciacorta jest wymagający, a samochód GP3 nie posiada wspomagania. Ale cieszę się, że otrzymałem tę szansę. Jestem zadowolony z tego, co widziałem, choć z pewnością wiele rzeczy można było zrobić lepiej. Pod względem fizyczynym, pod względem przygotowań wiele aspektów można poprawić, ale biorąc pod uwagę moje ograniczenia, jestem w dobrym miejscu."

Trident Motorsport
"Wróciłem do wody, w której pływałem przez tak wiele lat i muszę powiedzieć, że odczucia są naprawdę wspaniałe. Potwierdzam, byłem zaskoczony, bo choć minęło tak dużo czasu, wyczucie toru i samochodu szybko wróciły. Choć test był ekstremalny, odzyskałem wyczucie, które może dać tylko jednomiejscowy samochód. Niczego nie odbierając samochodom z zakrytymi kołami, dla kierowcy, który tyle lat spędził w single-seater's, te uczucia są naprawdę wspaniałe!"

Trident Motorsport
           Zapewne Robert na Franciacorta wykonywał ciężką pracę dla ekipy Trident ustawiając i testując auto przed rozpoczynającym się sezonem GP3. Mamy jednak nadzieję, że radość Roberta z jazdy Dallarą zaowocuje (wreszcie) powrotem do regularnego ścigania... Za co, jak zawsze, mocno zaciskamy kciuki...

AKTUALIZACJE

21.04.2017 godz. 09:00

                  ..."Robert Kubica znów w swoim świecie" - następny artykuł po jazdach Roberta Dallarą GP3 we Włoszech i ponownie Eurosport Onet: Robert Kubica znów w swoim świecie


20.04.2017 godz. 07:00

              ..."Sportowa przyszłość Roberta Kubicy nadal pozostaje zagadką" kolejne rozmyślania nad przyszłością Roberta Kubicy, tym razem na Eurosport Onet: Sportowa przyszłość Roberta Kubicy nadal pozostaje zagadką

GALERIA


Stefano Zanola
Francesco Monachino
it.motorsport.com
it.motorsport.com
it.motorsport.com
it.motorsport.com
it.motorsport.com
it.motorsport.com