niedziela, 3 grudnia 2017

Robert Kubica na Autosport Awards 2017 /aktualizacje, zdjęcia/

             Wczoraj jeszcze na Autodromo Nazionale di Monza dopingował swojego przyjaciela Tobia Cavalliniego w Monza Rally Show, a dzisiaj już w Grosvenor House Hotel w Londynie. Robert Kubica będzie wieczorem gościem specjalnym Autosport Awards 2017.
            Uroczystą, 36 już galę poprowadzą Lee McKenzie oraz David Coulthard, a Robert Kubica wręczy statuetkę dla najlepszego kierowcy rajdowego 2017 roku.

Tegoroczne nominacje do Autosport Awards

Rozmowa z Motorsport TV przed uroczysta galą Autosport Awards 2017
Wielu ludzi mnie nie zna, ale ten kto zna mnie i mój charakter z przeszłości wie, że nie byłoby mnie tutaj, gdybym nie miał pewności, wiary i uczucia, że mogę to zrobić, i to jest najważniejsze. Sytuacja nie jest łatwa, mam ograniczenia, ale szczerze, było wiele pytań o moje ograniczenia i kondycję, i powinniśmy się zgodzić - bo to pokazałem - że pomimo ograniczeń nigdy nie byłem w tak dobrej kondycji jak teraz...

AKTUALIZACJE

05.12.2017 godz. 13:45

                   ...Kochany Święty Mikołaju, byliśmy w tym roku bardzo grzeczni. Prosimy, żebyś w nadchodzące święta Bożego Narodzenia przyniósł bialutki bolid F1 zespołu Williams Robertowi Kubicy. Ale taki prawdziwy, nie plastikowy. I żeby jeden z najpiękniejszych powrotów w motorsporcie stał się faktem. - list polskiego oddziału Red Bulla do Świętego Mikołaja... cały artykuł możecie przeczytać na stronie www.redbull.com/pl... polecamy: Odpowiedź coraz bliżej

05.12.2017 godz. 09:30

               ...Nie znam ich decyzji. Dopiero gdy ją poznam, to poznamy ją wszyscy Dziękuję Renault, a teraz Williamsowi. Niezależnie od tego jaka będzie decyzja, to warto było spróbować... 
To, co udało mi się osiągnąć, było niesamowite. Wiadomo, że chciałbym już dopiąć swego, zwłaszcza gdy się jest tak blisko, ale nie wszystko zależy ode mnie. Teraz trzeba czekać. Myślę, że zrobiłem wystarczająco dużo w tym roku - Robert Kubica dla stacji ESPN przed galą Autosport Awards 2017

05.12.2017 godz. 07:00

                ...tymczasem w poniedziałek wieczorem, w siedzibie Fédération Internationale de l’Automobile w Paryżu odbyła się inauguracja Galerii Sław F1... do Hall of Fame włączono wszystkich dotychczasowych - 33 mistrzów świata Formula 1... na wczorajszej uroczystości obecnych było wielu gości w tym  9 mistrzów świata: Sir Jackie Stewart, Mario Andretti, Alain Prost, Nigel Mansell, Damon Hill, Jacques Villeneuve, Fernando Alonso, Sebastian Vettel oraz Nico Rosberg, który zostal uhonorowany specjalną nagrodą przez Presidenta FIA Jeana Todta... partnerami projektu są firmy Michelin i Rolex...
04.12.2017 godz. 19:20

               ...partner Roberta firma Olimp Sport Nutrition ma "problem"... przed emisja kolejnej serii, pyta kibiców na swoim profilu FB, który projekt koszulki bardziej Wam się podoba?... pomóżcie :-)
04.12.2017 godz. 19:00

                 ...to jak to jest w końcu z tą wielką siecią marketów :-)...
04.12.2017 godz. 14:00

                ...po niedzielnych rewelacjach stacji BBC o planowanych na ten tydzień testach Roberta w symulatorze Williamsa głos zabrała szefowa zespołu prasowego Williams Martini Racing Sophie Ogg...
                 ...Wizyta Roberta w Grove, mająca na celu ocenę i analizę testów, była planowana od początku. Tak samo jest w przypadku Sergeya...
 
04.12.2017 godz. 09:00

                   ...trochę Roberta w 244 numerze brytyjskiego Motorsport Monday...
Robert Kubica podczas Autosport Awards 2017

...Miałem przyjemność uczestniczyć w rajdowych mistrzostwach świata przez trzy lata. To zupełnie inny sport, nie mający nic wspólnego z Formułą 1. Jako rajdowy kierowca musisz być znacznie bardziej elastyczny, musisz przystosowywać się do różnych warunków. Warunki nigdy nie są takie same. Na torze trzeba jeździć bardzo precyzyjnie, bardzo równo. W rajdach nie da się tego tak robić. Wygrałem wyścig F1, ale nie udało mi się wygrać rajdu WRC...

...Moje ograniczenia bardziej przeszkadzają mi w życiu codziennym. W większości mój styl jazdy się nie zmienił. Jestem w lepszej kondycji fizycznej niż byłem. W przeszłości bywałem leniem, teraz muszę bardziej pracować nad kondycją. To wszystko kwestia mózgu. On naprawdę szybko potrafi się dopasować do ograniczeń ciała. Musiałem przerwać swoją karierę w F1, nauczyłem się żyć bez niej, ale jestem zaskoczony tym, co zobaczyłem podczas tegorocznych testów...

...Robert, podobnie jak wszyscy mam nadzieję że już wkrótce zobaczymy Cię w Formule 1, jestem bardzo zadowolony, że tą nagrodę otrzymuje z Twoich rąk.  A w przyszłym roku to Ty odbierał będziesz tutaj nagrodę ...

Laureaci poszczególnych kategorii
          Nagrodę specjalną 2017 Autosport Williams Engineer of the Future Award (dla najzdolniejszych młodych inżynierów) otrzymał Martins Zalmans. Statuetkę wręczył Paddy Lowe...
GALERIA
Henry Hope-Frost
LAT Images
Autosport
Karun Chandhol
Gerard Quinn
Gerard Quinn
LAT Images
LAT Images
LAT Images
LAT Images
LAT Images
Louise Goodman ITV Sports
Adam Hay-Nichols
Ian Goddard
LAT Images
Christina Kyprianou
George Russell
Motorsport TV