czwartek, 26 lipca 2018

Formula 1 Rolex Magyar Nagydij 2018 /aktualizacje, zdjęcia/

          Kolejny 'długi weekend' z Formula 1 przed nami. To właśnie tutaj, na biało-czerwonym jak co roku, Hungaroringu odbędzie się ostatnie przed wakacyjną przerwą grand prix oraz dwudniowe, oficjalne testy 'królowej motorsportu'. Tegoroczna rywalizacja pod Budapesztem zapowiada się niezwykle emocjonująco...
          Zaczynamy zatem bardzo gorący weekend z F1 i zapraszamy na relację z Formula 1 Rolex Magyar Nagydij 2018, a także zachęcamy do wspólnego kibicowania Robertowi Kubicy oraz zespołowi Williams Martini Racing...

           Zespół Williamsa powinien oddać swój samochód w ręce takiego kierowcy jak Robert Kubica...
                                                             Alessandro Arcari MotorLat (Argentyna)

Formula 1 Rolex Magyar Nagydij 2018 - informacja prasowa zespołu Williams Martini Racing 
To jest trudny wyścig, jest wymagający dla kierowców pod względem fizycznym. Nie ma chwili wytchnienia i panuje upał. Mówiąc to, sama jazda jest przyjemna i nie mogę doczekać się powrotu na ten świetny tor. To obiekt w starym stylu, z nową nawierzchnią. Jest również dość wąski, podobnie jak w Monako. Wyprzedzanie nie jest takie proste, ale to wszystko jest częścią wyzwania.
Lance Stroll Budapest, Hungary
LAT Images
Węgry to kolejny wyścig z rzędu, ale mam wystarczające doświadczenie, aby sobie z tym poradzić. Lubię to miejsce, kilka razy wygrałem na Węgrzech. Będzie spore wyzwanie, ponieważ zakładam, że będzie gorąco, a do tego tor ma wymagający układ, Zobaczymy jak działają nasze poprawki przed letnią przerwą.
Sergey Sirotkin Budapest, Hungary

Harmonogram Formula 1 Rolex Magyar Nagydij 2018
Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Hungaroring


Nie mam z nimi (Haas - przyp. red.) żadnego kontaktu...

Jestem dużym fanem diesli, gdyż sporo jeżdżę. Aktualnie mam Audi RS6. Wcześniej miałem Renault Megane, którym zrobiłem ponad 300 tys. km więc musiałem ją zmienić...
F1 Subreddit
Można podzielić tę rolę na 3 obszary. Rezerwowy kierowca jest na każdym wyścigu by w razie problemów któregoś z kierowców wskoczyć do auta. Po drugie staram się pomóc z zewnątrz kierowcom i inżynierom. Oferuje im spojrzenie z innej perspektywy. Po trzecie, choć testy są ograniczone, mam okazję jazdy w aucie, co sprawia, że tak naprawdę jestem na bieżąco z wszystkimi poprawkami. Testuje w symulatorze, dbając jednocześnie o to aby symulator jak najlepiej odwzorowywał rzeczywistość...
Robert Kubica, Ask Me Anything - Reddit 20.07.2018

Plan transmisji telewizyjnych stacji Eleven Sports F1

Harmonogram spotkań z mediami zespołu  Williams Martini Racing na Hungaroring

Hungaroring
Pirelli Motorsport Formula 1 Rolex Magyar Nagydij 2018 - Preview

Pirelli Motorsport Formula 1 Rolex Magyar Nagydij 2018 - Selected sets

Nie zapominajcie o atrakcjach od F1 Experiences na Hungaroringu

            Prawdopodobnie jest to najbardziej sympatyczny zawodnik w tym mikrokosmosie zazdrości i rywalizacji. Mimo tego Robert pozostaje w nim człowiekiem uczciwym.
                                                                      El Mundo 11.05.2018
Wyniki sesji FP1 na Hungaroringu
Wyniki sesji FP2 na Hungaroringu

AKTUALIZACJE

27.07.2018 godz. 16:50


Nie wiem, dlaczego jestem na przyszły rok wiązany z Williamsem. Mam z nimi kontrakt na ten sezon. Oczywiście prowadzimy rozmowy, zobaczymy co się stanie. Na razie więksi gracze muszą zdecydować. W zeszłym roku przekonaliśmy się, że te rzeczy mogą zająć dużo czasu i zmienić się w ostatniej chwili. Zobaczymy co przyniesie przyszłość.
Czekam na te testy. Wszyscy nie mogą się doczekać wakacji. Pięć wyścigów w sześć tygodni to naprawdę ciężka praca. To będzie ważny test, potem przerwa i naładowanie baterii na resztą cześć sezonu. Hockenheim był dla nas lepszy, ale nie wiadomo, ile z tego było zasługą poprawek, a ile pogody. Myślę, że ten weekend będzie dla nas trudny. Jest tu dużo zakrętów o średniej prędkości, a to nam nie sprzyja. Może pogoda nam pomoże? Jest dość nieprzewidywalna
Robert Kubica dla SKY Sport F1 Hungaroring

27.07.2018 godz. 16:35

                   ...kompletne wyniki drugiej sesji treningowej w Budapeszcie...
27.07.2018 godz. 16:30

                   ...miejsca kierowców Williamsa w sesji FP2 na Węgrzech...
27.07.2018 godz. 16:00

                   ...Robert w rozmowie na antenie stacji ESPN Live
27.07.2018 godz.15:45

                   ...wyniki po 45 minutach drugiej sesji treningowej...
27.07.2018 godz. 15:00

                  ...zaczynamy drugi trening na Hungaroringu... pierwszy na tor wyjeżdża Duńczyk Kevin Magnussen
F1
27.07.2018 godz. 14:35

                 ...kolejny wywiad Roberta... tym razem długa rozmowa z Michałem Owczarkiem (Sport.pl, Polskie Radio, TOK fm)...
Mikołaj Sokół

Michał Owczarek
27.07.2018 godz. 13:40
                   ...no właśnie :-)...
Oscar Mota Aldrete
27.07.2018 godz. 12:35

                   ...i od razu wymiana spostrzeżeń po I sesji treningowej w Budapeszcie...
Mikołaj Sokół
Aldona Marciniak

27.07.2018 godz.12:33

                   ...pełna klasyfikacja treningu nr 1 na Hungaroringu...
27.07.2018 godz.12:32

                   ...miejsca kierowców zespołu Williams w sesji FP1...
27.07.2018 godz. 12:00

                   ...koniec sesji dla Nico Hulkenberga...
F1

27.07.2018 godz. 11:45

                   ...sytuacja na Hungaroringu w połowie I sesji treningowej...
27.07.2018 godz. 11:00

                 ...rozpoczynamy sesję FP1 w Budapeszcie... temperatura powietrza 27.5C, temperatura toru już 40C...
F1
27.07.2018 godz. 10:50

                   ...Scuderia Ferrari w hołdzie Sergio Marchionne...
F1
27.07.2018 godz. 10:30

Wykonujesz perfekcyjną pracę..., a było kilka sytuacji, kiedy siedziałem tutaj i chciałem wam powiedzieć, że wykonałem perfekcyjną pracę - tyle że z zewnątrz tego nigdy nie widać. W tym punkcie, w którym jesteśmy bardzo dobra robota wygląda na taką najwyżej okej. Z drugiej strony musisz trzymać poziom, bo jeśli się opuścisz tylko troszeczkę, jest to bardzo widoczne i wszyscy zaraz zaczynają o tym mówić. W naszej sytuacji trudno zrobić wrażenie. Poprawki rozwiązały wiele problemów, ale trudno zmienić fundamentalną charakterystykę auta. To wciąż nie jest nasz najsilniejszy punkt . Ale też musimy być szczerzy, że to nie tylko kwestia skrzydła. Odegrało dużą rolę, ale druga część pochodziła od układu toru, który nam trochę bardziej pasował, chłodniejszych warunków, braku wiatru i słońca. To wszystko razem zapewniło nam ten krok do przodu...
LAT Images
Dobrze spałem po całkiem wielu wyścigach. Powiedziałbym, że Monako było bardzo dobre, Niemcy też. Wiele wyścigów było dobrych, ale to nasza opinia wewnątrz, a jestem przekonany, że wasza, z zewnątrz, jest zupełnie inna. Ale naprawdę - było całkiem sporo wyścigów, po których mogłem być, może nie dumny, ale na pewno bardzo zadowolony. Chciałbym, żeby to było lepiej widoczne niż jest, ale nikt nie obiecywał, że będzie łatwo, więc z radością przyjmuję to wyzwanie. 
Sergey Sirotkin dla PS, 27.07.2018 Hungaroring Węgry
27.07.2018 godz. 10:00

Przyjeżdżam na ten weekend z otwartą głową i chcę zobaczyć, gdzie jesteśmy. Nic dziwnego, dla niego byłyby one nieco bardziej przykre, bo zajął 19. miejsce. Sergey był w stanie złożyć w całość więcej rzeczy i dostał się do Q2, ja miałem kiepski drugi przejazd i to wpłynęło na mój wynik, a czułem, że auto ma w sobie więcej życia. Ale to tylko jedna sesja. Były wzloty i upadki, ale w wielu aspektach jestem z siebie zadowolony. Jako zespół nie jesteśmy oczywiście tam, gdzie byśmy chcieli...
LAT Images
Wciąż jednak myślę, że mam za sobą kilka dobrych wyścigów. Zdobyłem punkty w Baku, miałem inne dobre starty, gdzie może skończyłem poza punktami, ale czułem, że dobrze jechałem. Wiem, że sytuacja jest frustrująca dla teamu, ale ze swojej strony myślę, że zimą rozwinąłem się jako kierowca i wróciłem jako lepszy zawodnik. Rezultaty tego nie pokazują, ponieważ mamy problemy jako zespół, ale z mojego punktu widzenia jest pozytywnie, a postaram się dać jeszcze więcej w drugiej części sezonu
Lance  Stroll dla PS, 27.07.2018 Hungaroring Węgry

26.07.2018 godz. 16:50

                ...tymczasem pod garażem Williamsa biało-czerwono... na swoich kibiców Robert zawsze może liczyć... Brawo
Aldona Marciniak
Aldona Marciniak
Aldona Marciniak
26.07.2018 godz. 13:35

                  ...smutne widoki w paddocku toru Hungaroring... in memory Sergio Marchionne..
Mara Sangiorgio
26.07.2018 godz. 12:20

                  ...perfekcyjny widoki z Martini Terazza na Hungaroringu...


26.07.2018 godz. 09:00

                ...tymczasem Robert jeszcze wczoraj we Włoszech... spotkanie w towarzystwie Tobia Cavalliniego i Davida Vaianiego...
Tobia Cavallini
GALERIA


Aldona Marciniak
Williams Martini Racing
Williams Martini Racing
ams
ams
ams
ams
ams
ams
ams
ams
ams
motorsport.com
LAT Images
LAT Images
LAT Images
LAT Images
LAT Images
Mikołaj Sokół
Mikołaj Sokół
Aldona Marciniak
Aldona Marciniak
Michał Owczarek
Michał Owczarek