Willkommen in der Steiermark! Rozpoczynamy dziewiąty weekend sezonu 2019 F1. Karawanę 'królowej motorsportu' gościć będzie tak bardzo lubiany przez wielu kierowców Red Bull Ring. Jak w tych malowniczych okolicznościach spisze się Robert Kubica i zespół ROKiT Williams Racing?
Zapraszamy na relację z weekendu F1 w malowniczym Spielbergu oraz wyścigu o Grosser Preis von Österreich 2019. Jak zawsze gorąco zachęcamy do wspierania Roberta Kubicy oraz kibicowania zespołowi ROKiT Williams Racing podczas austriackiej rundy FIA Formula 1 World Championship 2019...
Informacja prasowa zespołu ROKiT Williams Racing przed Grosser Preis von Österreich 2019
Lubię rywalizację w Austrii... To krótki tor, który z pozoru wygląda na prosty, ale tak nie jest. Ma długie proste z mocnymi do-hamowaniami oraz krótkie zakręty. Druga część okrążenia składa się z dwóch szybkich zakrętów, a ostatni jest bardzo wymagający ze 'ślepym' wejściem, gdzie należy utrzymać prędkość.
Wyścigi tydzień po tygodniu to intensywny czas dla zespołów, ale wszyscy jesteśmy do tego przygotowani gdyż w ubiegłym roku Austria wypadła po środki trzech weekendów rozgrywanych z rzędu. Ogólnie rzecz ujmując to fajny tor, szczególnie z niesamowitym otoczeniem. Te szczególne krajobrazy dają pozytywne odczucia. Nie mogę się już doczekać jazdy tutaj.
Robert Kubica przed Formula 1 myWorld Grosser Preis von Österreich 2019, 25.06.2019
Harmonogram Formula 1 myWorld Grosser Preis von Österreich 2019
Red Bull Ring
...Z całą pewnością, dla Toto Wolffa [szefa zespołu Mercedesa], rola Kubicy jako zespołowego partnera młodego Brytyjczyka jest bardzo korzystna. Robert wiele przeszedł, by wreszcie ponownie zasiąść za kierownicą bolidu Formuły 1 jako podstawowy kierowca. Teraz został niemal relegowany do roli sparingpartnera dla młodego adepta. Niełatwo to zaakceptować, zwłaszcza, że musi pokonywać istotne przeszkody w prowadzeniu samochodu...
Franco Nunges, motorsport.com 26.06.2019
Pirelli Motorsport Formula 1 myWorld Grosser Preis von Österreich 2019 / Spelberg - Preview
Pirelli Motorsport Formula 1 myWorld Grosser Preis von Österreich 2019 / Spielberg - selected sets
Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Red Bull Ring
Nie mogę się doczekać Grand Prix Austrii. To tor, na którym zdobywałem pole position i wygrywałem zarówno w GP3, jak i FIA Formula 2. Mam stąd dobre wspomnienia, co daje mi pewność siebie przed weekendem.
Spodziewam się, że dla nas jako zespołu znów będzie to trudny czas, ale jadę tam by w pełni się skoncentrować i wyciągnąć jak najwięcej z naszego pakietu
George Russell przed Formula 1 myWorld Grosser Preis von Österreich 2019, 25.06.2019
Harmonogram spotkań z mediami zespołu ROKiT Williams Racing
Piątek 28.06.2019
10:30 – 10:55 – studio / na żywo
10:55 – 12:30 – 1 trening / na żywo
12:30 – 13:00 – studio / na żywo
14:30 – 14:55 – studio / na żywo
14:55 – 16:30 – 2 trening / na żywo
16:30 – 17:00 – studio / na żywo
Sobota 29.06.2019
0:00 – 1:30 – 1 trening / powtórka
1:30 – 3:00 – 2 trening / powtórka
8:00 – 9:30 – 1 trening / powtórka
9:30 – 11:00 – 2 trening / powtórka
11:30 – 11:55 – studio / na żywo
11:55 – 13:00 – 3 trening / na żywo
13:00 – 13:30 – studio / na żywo
14:00 – 14:55 – studio / na żywo
14:55 – 16:15 – kwalifikacje / na żywo
16:15 – 17:00 – studio / na żywo
20:00 – 21:15 – kwalifikacje / powtórka
Niedziela 30.06.2019
12:15 – 13:30 – kwalifikacje / powtórka
13:30 – 14:10 – parada kierowców / na żywo
14:10 – 15:05 – studio / na żywo
15:05 – 17:10 – wyścig / na żywo
17:10 – 18:00 – studio / na żywo
20:00 – 22:00 – wyścig / powtórka
Poniedziałek 01.07.2019
9:00 – 10:00 – studio / powtórka
10:00 – 12:15 – wyścig / powtórka
12:15 – 13:00 – studio / powtórka
14:00 – 16:00 – wyścig / powtórka (Eleven Sports 2)
Niedziela 30.06.2019
15:00 – 16:55 – studio oraz wyścig (od 45 minuty) / na żywo
23:50 – 1:00 – wyścig / powtórka
Wtorek 2 lipca 2019 roku
16:35 – 17:50 – podsumowanie wyścigu / premiera
Poniedziałek 01.07.2019
21:00 – 22:00 – Skrót wyścigu / premieraWyniki sesji FP1 na Red Bull Ringu
Wyniki sesji FP2 na Red Bull Ringu
Wyniki sesji FP3 na Red Bull Ringu
28.06.2019 godz. 16:35
...kompletne rezultaty sesji FP2...
28.06. 2019 godz. 16:32🏁 END OF (a very eventful) FP2 🏁— Formula 1 (@F1) 28 czerwca 2019
TOP 10
LEC
BOT
GAS
HAM
SAI
GRO
RAI
VET
VER
NOR#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/mwl2q1G1aI
28.06.2019 godz. 16:31
Friday 🏁— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 28 czerwca 2019
Lots of work to get through tonight and tomorrow morning before heading into #Quali ⏱️#AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/d0hKOJqDa9
28.06.2019 godz. 16:17
📣#RK88 wystartuje w niedzielę w GP Austrii.🏁 💪🔥"Pętla, choć krótka, kryje w sobie wiele niespodzianek." - mówi o austriackim torze. 🏎 Co jeszcze czeka na nim Roberta dowiecie się z naszej zapowiedzi👇https://t.co/VTIOqukFwa#ORLEN #ORLENTeam #F1 pic.twitter.com/91x5bi2XtC— ORLEN Team (@TeamORLEN) 28 czerwca 2019
28.06.2019 godz. 15:57
🚥 GREEN LIGHT 🚥 FP2 resumes...— Formula 1 (@F1) 28 czerwca 2019
Drivers itching to get out there again 😃#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/lAufAsVRcT
28.06.2019 godz.15:46
...czerwona flaga na torze po kraksach Verstappena i Bottasa...
F1 |
F1 |
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 28 czerwca 2019
28.06.2019 godz. 15:04
#RK88 ready to get his session underway on this very sunny Friday afternoon ☀️ #AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/SooyVHPcyT— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 28 czerwca 2019
28.06.2019 godz. 15:03
...zaczynamy sesję FP2w Austrii...
— Formula 1 (@F1) 28 czerwca 2019
28.06.2019 godz. 15:01
...w Spielbergu nadal upalnie...
— Formula 1 (@F1) 28 czerwca 2019
28.06.2019 godz. 14:59
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 28 czerwca 2019
28.06.2019 godz. 14:59
— Formula 1 (@F1) 28 czerwca 2019
28.06.2019 godz. 14:47
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 28 czerwca 2019
28.06.2019 godz. 14:15
Spot the car 🔭 #AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/9Ygwi1vtS7— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 28 czerwca 2019
28.06.2019 godz.12:36
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 28 czerwca 2019
28.06.2019 godz. 13:35
...kompletne wyniki sesji FP1 w Spielbergu...
🚩 which brings the session to a close.— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 28 czerwca 2019
Some live pitstop practice to end #FP1 #AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/ZmMUqgiFJn
28.06.2019 godz. 12:24
Soft tyres for both #GR63 and #RK88. On to our final runs in #FP1#AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/GhVpY4mRGS— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 28 czerwca 2019
28.06.2019 godz.11:40
Anything Max can do...#AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/08oEf4RbGH— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 28 czerwca 2019
28.06.2019 godz. 11:22
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 28 czerwca 2019
28.06.2019 godz. 11:09
Definitely the 🌞 visor for #FP1— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 28 czerwca 2019
Marks out of 10 for the drawing? We’re going to go with an 8️⃣#AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/q1sdGTn78y
28.06.2019 godz. 11:01
...zaczynamy sesję FP1 w Spielbergu...
F1 |
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 28 czerwca 2019
28.06.2019 godz. 09:51
How much do @GeorgeRussell63 & @NicholasLatifi know about #RK88? 🤔— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 28 czerwca 2019
We put them to the test! 👨🎓 pic.twitter.com/pq9wlzji5p
28.06.2019 godz. 09:00
...cytat dnia: ...Na pewno to, że nie widać tego na tablicy wyników, ma wpływ na moją dalszą karierę. Ja bym nie panikował. Po pierwsze niektóre rzeczy będą zależeć ode mnie. Jest zbyt wcześnie by wybiegać aż tak daleko...
27.06.2019 godz. 18:46
Dziś w #ElevenF1 Robert #Kubica i różne trudne tematy: internetowe analizy osiągów, obsługa kierownicy, przyszłość w F1, poprawki w Williamsie... W jednym z tych tematów „nie ma co panikować” 😎 Chyba warto oglądać 🔥 pic.twitter.com/ijB4ocY4pb— Mikołaj Sokół (@SokolimOkiem) 27 czerwca 2019
27.06.2019 godz. 18:39
Here's all your session times for this weekend's #AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/fGXrREGxft— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 27 czerwca 2019
27.06.2019 godz. 17:59
#RK88 covers all things Austria and looks ahead to this weekend's race at the Red Bull Ring 🐂#AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/pADT1g4jUf— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 27 czerwca 2019
27.06.2019 godz. 17:00
...czwartkowe wywiady Roberta na Red Bull Ringu zebrane przez niezawodnego Cezarego Gutowskiego z redakcji Przeglądu Sportowego:
Czy lubisz tu jeździć?
Tak. To taki tor trochę gokartowy, choć nie powinniśmy używać tego porównania. Jest relatywnie krótki. Myślę, że wyścigi zawsze były tu bardzo dobre. Z zewnątrz może się wydawać, że jest prosty, ale z ostrymi hamowaniami i krótkimi zakrętami i kilkoma szybkimi łukami jest tak naprawdę dość wymagający. Tor jest krótszy, więc zapewne ludzie będą się ekscytowali, że różnice są mniejsze, ale zdziwiłbym się, gdybyśmy byli w stanie utrzymywać się w walce o wyższe pozycje.
Czyli krótszy tor nie daje wam większych możliwości?
Jest krótki i ma mało zakrętów dla wszystkich kierowców, więc wciąż... Gdy tracisz czas i na zakrętach i na prostych... Bo nie jest tak, jak w przeszłości, że Williams może tracił w zakrętach, ale mieli bardzo dobrą wydajność i to był jeden z mocnych torów dla nas. Niestety w tym roku samochód stawia też spore opory na prostych, więc tracimy też sporo czasu na nich.
Jeśli chodzi o różnice między tobą i kolegą z ekipy, czy znaleźliście jakieś odpowiedzi, czy rozwiązania? Czy zrozumieliście, z czego to się bierze i jak to poprawić na resztę sezonu?
Nie. Staram się dawać z siebie to, co najlepsze. W moją pracę wkładam wszystkie swoje siły, ale nie znaleźliśmy żadnych wyraźnych rozwiązań, czy powodów. Muszę dawać z siebie wszystko...
Kiedy będziecie mieli nowe części?
Myślę, że w fabryce trwa ciężka praca, abyśmy mogli je dostać tak szybko, jak to możliwe. Sądzę, że nie ma wyznaczonej daty, kiedy mają się pojawić i nie wiemy, jak wielkie będą to poprawki. Sądzę, że robimy postępy w kilku miejscach i zapewne dostaniemy je najwcześniej, jak się da.
(do Willa Buxtona) na pytanie, czy ostatnie poprawki działały i co zrobią kolejne:
...abstrahując od tego, co wiesz, a czego nie. Różnicę sprawi zapewne to, co będzie najbardziej poprawione. Zespół pracuje nad różnymi obszarami, ale ostateczne wyniki ich prac zobaczymy na torze. Mam nadzieję, że zrobimy krok naprzód, ale potrzebujemy, aby było ich więcej, niż jeden. I żeby były większe, niż postępy innych. To największa trudność Formuły 1, zawsze tak było - jeśli chcesz zmniejszyć stratę, musisz stawiać większe kroki od pozostałych, a pozostali nie śpią. Oni ciężko pracują, więc zawsze jest dość trudno. Mam nadzieję, że poprawimy się bardziej od pozostałych, ale co zrobią oni... trudno powiedzieć.
Potwierdzono, że odchodzi od Was Paddy Lowe. Dlaczego człowiek z takimi sukcesami, po tytułach w Mercedesie, nie sprawdził się w waszej ekipie?
Paddiego znałem od wielu lat, gdy jeszcze nie współpracowaliśmy. Od końca 2007 roku. Formuła 1 to bardzo skomplikowany sport i tu panuje trochę inna rzeczywistość. Oni mają inny sposób pracy. Poza tym mówisz o zespole, który dominuje w erze samochodów hybrydowych i jest prawnie niemożliwy do pokonania. Minęło już dużo czasu, odkąd dominują. Nie chcę za bardzo wchodzić w detale i się w to zagłębiać, bo to nie moja robota, ale nigdy nie jest tak, że to jedna osoba sprawia, że wygrywasz lub przegrywasz wyścigi. Czy budujesz zwycięski bolid. To bardzo skomplikowany sport, w którym bardzo ważny jest duch zespołowy. Takie jest DNA Formuły 1.
Miałeś małą frajdę z walki z Georgem w ostatni weekend?
Lepiej mieć blisko siebie jakiś samochód, niż jechać samemu, ale nazywać frajdą walkę o przedostatnią pozycję... Powiedzmy, że to bardziej ekscytujące niż jazda samemu, ale nie jest to pozycja, na której chciałby się znaleźć jakikolwiek kierowca.
Cezary Gutowski |
Jakaś szansa na lepszą formę w ten weekend?
Chciałbym powiedzieć "tak", ale zapewne tak nie będzie. Największym problemem, który powstrzymuje nas od dołączenia do walki jest fakt, że strata jest zbyt duża. Nawet, gdy my zrobimy wszystko, jak trzeba, a inni mają problemy, wciąż mają wystarczającą wielką przewagę, abyśmy nie mogli się do nich choćby zbliżyć. To definitywnie coś, co w ten weekend się nie zmieni. Kiedyś, gdy samochody Williamsa radziły sobie tu bardzo dobrze, to nawet gdy brakowało trochę docisku aerodynamicznego, wydajność pomagała. W tym roku tak nie ma.
Trwają dyskusje, czy nie przywrócić do F1 zeszłorocznych, grubszych opon. Czy sprawiłoby to jakąkolwiek różnicę Williamsowi?
Pierwsze słyszę...
Trwają rozmowy! Niektóre zespoły chcą je mieć.
Nikt z naszego zespołu mnie nigdy o to nie spytał... Nie wiem, czy o tym nie wiemy, czy akurat my nie jesteśmy w tej części zespołu, która angażuje się w te rozmowy. Mamy jednak większe problemy, niż opony. Z pewnością nie jest łatwo sprawić, aby pracowały i są bardzo wrażliwe, ale nasza pozycja nie zmieni się, jeśli opony będą inne.
Claire powiedziała, że jest zadowolona. Że nie chce zmienić opon...
To zapewne dlatego o tym nie wiedziałem (śmiech). Nie pytano nawet o moje przemyślenia na ten temat.
Testowałeś te opony w zeszłym roku...
Ale testowałem w Abu Zabi przy temperaturze toru 45 stopni, ale nie ścigamy się tylko na jednym torze. Byłbym szczęśliwy startując i na tych i na tamtych oponach. Nam nie sprawi to większej różnicy.
Czy radość z jazdy równoważy frustracje z faktu, że jesteście na końcu?
Tak. Są momenty, gdy przynajmniej ja mam frajdę z jazdy, ale potem, gdy widzisz klasyfikację już się tak nie cieszysz. Tak jest w wyścigach. Jadąc bolidem próbujesz dawać z siebie wszystko, ale ryzyko, jakie podejmujesz walcząc o ostatnie pozycje jest inne. Szczególnie, gdy walczysz z kolegą z ekipy. To nie coś, co mnie szczególnie ekscytuje, czy cieszy. Jak mówiłem, było to lepsze niż samotny wyścig, ale nie zmieniło mojego życia.
Jak ważne jest to, że w tej sytuacji przynajmniej wykonujecie najszybsze pit stopy? W Paul Ricard zrobiliście najszybszy pit stop sezonu. Poniżej 2 sekund...
Tak. Gdy jesteś wolny, jest to ważne! Ale w normalnym życiu... Myślę, że nasi mechanicy wykonują bardzo dobrą robotę i zawsze byli w tym dobrzy. Im też nie jest łatwo, bo mamy swoje problemy, więc dla nich to coś ważnego. Prowadzą swój własny wyścig. Przypuszczam, że gdybym był w ekipie wykonującej pit stopy, byłoby to dla mnie satysfakcjonujące. Z pewnością to coś pozytywnego. Przynajmniej można napisać coś pozytywnego, ale gdy dojeżdżasz do mety trzy minuty z tyłu... Wyścigi polegają na dojechaniu do mety tak szybko, jak potrafisz, a pit stop to tylko jeden z elementów, w których musisz być dobry, jednak mając taką stratę... przynajmniej mamy coś pozytywnego, ale musimy popracować nad innymi rzeczami.
Niektórzy mówią, że George to żółtodziób, a inni, że to mistrz Formuły 2 i może wygrywać wyścigi. Co sądzisz o jego poziomie?
Zobaczymy w kolejnych latach, co będzie w stanie zrobić z samochodzie czołówki, jeśli taki dostanie. Z pewnością pokazał świetne tempo i wielki talent oraz ogromną wiedzę o tym, co robi, patrząc na jego wiek, ale sądzę, że to jest teraz trend z młodymi kierowcami. Dorastają inaczej, niż dziesięć lat temu i mają szansę dowiadywać się różnych rzeczy wcześniej, jeśli chodzi o kwestie techniczne. George współpracował z Mercedesem, co z pewnością daje wielką przewagę. Ma wszystkie karty, aby się spisać, ale brakuje najważniejszej karty. Bolidu.
Chciałbym powiedzieć "tak", ale zapewne tak nie będzie. Największym problemem, który powstrzymuje nas od dołączenia do walki jest fakt, że strata jest zbyt duża. Nawet, gdy my zrobimy wszystko, jak trzeba, a inni mają problemy, wciąż mają wystarczającą wielką przewagę, abyśmy nie mogli się do nich choćby zbliżyć. To definitywnie coś, co w ten weekend się nie zmieni. Kiedyś, gdy samochody Williamsa radziły sobie tu bardzo dobrze, to nawet gdy brakowało trochę docisku aerodynamicznego, wydajność pomagała. W tym roku tak nie ma.
Trwają dyskusje, czy nie przywrócić do F1 zeszłorocznych, grubszych opon. Czy sprawiłoby to jakąkolwiek różnicę Williamsowi?
Pierwsze słyszę...
Trwają rozmowy! Niektóre zespoły chcą je mieć.
Nikt z naszego zespołu mnie nigdy o to nie spytał... Nie wiem, czy o tym nie wiemy, czy akurat my nie jesteśmy w tej części zespołu, która angażuje się w te rozmowy. Mamy jednak większe problemy, niż opony. Z pewnością nie jest łatwo sprawić, aby pracowały i są bardzo wrażliwe, ale nasza pozycja nie zmieni się, jeśli opony będą inne.
Claire powiedziała, że jest zadowolona. Że nie chce zmienić opon...
To zapewne dlatego o tym nie wiedziałem (śmiech). Nie pytano nawet o moje przemyślenia na ten temat.
Testowałeś te opony w zeszłym roku...
Ale testowałem w Abu Zabi przy temperaturze toru 45 stopni, ale nie ścigamy się tylko na jednym torze. Byłbym szczęśliwy startując i na tych i na tamtych oponach. Nam nie sprawi to większej różnicy.
Czy radość z jazdy równoważy frustracje z faktu, że jesteście na końcu?
Tak. Są momenty, gdy przynajmniej ja mam frajdę z jazdy, ale potem, gdy widzisz klasyfikację już się tak nie cieszysz. Tak jest w wyścigach. Jadąc bolidem próbujesz dawać z siebie wszystko, ale ryzyko, jakie podejmujesz walcząc o ostatnie pozycje jest inne. Szczególnie, gdy walczysz z kolegą z ekipy. To nie coś, co mnie szczególnie ekscytuje, czy cieszy. Jak mówiłem, było to lepsze niż samotny wyścig, ale nie zmieniło mojego życia.
Jak ważne jest to, że w tej sytuacji przynajmniej wykonujecie najszybsze pit stopy? W Paul Ricard zrobiliście najszybszy pit stop sezonu. Poniżej 2 sekund...
Tak. Gdy jesteś wolny, jest to ważne! Ale w normalnym życiu... Myślę, że nasi mechanicy wykonują bardzo dobrą robotę i zawsze byli w tym dobrzy. Im też nie jest łatwo, bo mamy swoje problemy, więc dla nich to coś ważnego. Prowadzą swój własny wyścig. Przypuszczam, że gdybym był w ekipie wykonującej pit stopy, byłoby to dla mnie satysfakcjonujące. Z pewnością to coś pozytywnego. Przynajmniej można napisać coś pozytywnego, ale gdy dojeżdżasz do mety trzy minuty z tyłu... Wyścigi polegają na dojechaniu do mety tak szybko, jak potrafisz, a pit stop to tylko jeden z elementów, w których musisz być dobry, jednak mając taką stratę... przynajmniej mamy coś pozytywnego, ale musimy popracować nad innymi rzeczami.
Niektórzy mówią, że George to żółtodziób, a inni, że to mistrz Formuły 2 i może wygrywać wyścigi. Co sądzisz o jego poziomie?
Zobaczymy w kolejnych latach, co będzie w stanie zrobić z samochodzie czołówki, jeśli taki dostanie. Z pewnością pokazał świetne tempo i wielki talent oraz ogromną wiedzę o tym, co robi, patrząc na jego wiek, ale sądzę, że to jest teraz trend z młodymi kierowcami. Dorastają inaczej, niż dziesięć lat temu i mają szansę dowiadywać się różnych rzeczy wcześniej, jeśli chodzi o kwestie techniczne. George współpracował z Mercedesem, co z pewnością daje wielką przewagę. Ma wszystkie karty, aby się spisać, ale brakuje najważniejszej karty. Bolidu.
27.06.2019 godz. 16:43
...pamiętacie?...
Już w niedzielę poznamy kolejnych szczęśliwców, którzy będą mogli oglądać na żywo zmagania kierowców Formuły 1 podczas GP Niemiec! Zarejestrowaliście już swoje zdrapki?#LoteriaORLEN pic.twitter.com/r1EomvhbNv— ORLEN Team (@TeamORLEN) 27 czerwca 2019
27.06.2019 godz. 14:42
The reason these boys are the best in the business? Practice 💪 #AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/jbsq3r9uh4— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 27 czerwca 2019
27.06.2019 godz. 13:30
W ostatni weekend zaprosiliśmy Julkę, podopieczną ośrodka dla niewidomych dzieci w Laskach, do udziału w #FrenchGP. Nie zabrakło okazji do spotkania z Robertem #Kubica. Julka tym razem wcieliła się w rolę reporterki i zadała Robertowi mnóstwo pytań. Efekty wkrótce 🔜 #JuliaTeam pic.twitter.com/ntyteODWq7— ORLEN (@PKN_ORLEN) 27 czerwca 2019
27.06.2019 godz. 13:03
Robert #Kubica: „Okrążenie jest krótkie, więc pewnie niektórzy będą emocjonować się mniejszymi różnicami czasowymi, ale będę zaskoczony, jeśli uda się powalczyć o cokolwiek. Jesteśmy dobrze przygotowani na tyle, na ile możemy być” #ElevenF1 pic.twitter.com/D0FOxOJqKc— Mikołaj Sokół (@SokolimOkiem) 27 czerwca 2019
27.06.2019 godz. 11:39
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 27 czerwca 2019
27.06.2019 godz. 11:25
Welcome to Austria! ✈️#AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/2Iv9NN5sYo— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) 27 czerwca 2019
GALERIA
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
ams |
ams |
ams |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |