Strony

środa, 25 września 2019

2019 Formula 1 VTB Russian Grand Prix [aktualizacje, zdjęcia]

                Доброе утро Pоссия, доброе утро Cочи... Formula 1 niezmiennie dostarcza nam emocji i utrzymuje wysokie 'tempo'... Minęło zaledwie kilka dni a kawalkada F1 zameldowała się już w rosyjskiej Sochi... Przed nami weekend z #RussianGP na Sochi Autodrom. Jak spisze się Robert Kubica w swoim debiucie na tym pięknym obiekcie usytuowanym na terenie byłej wioski olimpijskiej, położonym nad samym brzegiem Morza Czarnego?
             Zapraszamy na relację z weekendu F1 na Sochi Autodrom. Jak zawsze zachęcamy do mocnego wsparcia Roberta Kubicy oraz wspólnego kibicowania całemu zespołowi ROKiT Williams Racing podczas rosyjskiej rundy sezonu 2019 F1...


Informacja prasowa zespołu ROKiT Williams Racing przed 2019 Formula 1 VTB Russian Grand Prix

Byłem w Rosji jako kierowca rezerwowy, więc wiem, jak to wygląda, ale nigdy tam nie jeździłem. Odkrywanie nowego toru jest zawsze ciekawym doświadczeniem, więc mam nadzieję, że będzie pozytywnie i przyjemnie w trakcie jazdy.
Robert Kubica przed 2019 Formula 1 VTB Russian Grand Prix, 25.09.2019

Harmonogram 2019 Formula 1 VTB Russian Grand Prix

Sochi Autodrom

Pirelli Motorsport 2019 Formula 1 VTB Russian Grand Prix / Sochi Autodrom - Preview

Pirelli Motorsport 2019 Formula 1 VTB Russian Grand Prix / Sochi Autodrom - Selected sets

...Jego wkład jest ogromny. Ma wszystko czego może potrzebować, by być kierowcą z sukcesami, a powrót do sportu jest niesamowity. Wykonuje świetną pracę, a wkład, który wnosi zarówno w atmosferę, jak i sprawy techniczne jest naprawdę ważny. Szkoda, że go tracimy.
Nadal jest ekstremalnie wymagający, wie czego chce i ma w tym wszystkim rację. Nasz początek sezonu, brak wszystkich potrzebnych podstaw... Nie było łatwo dostarczyć mu to czego chciał i było to frustrujące dla wszystkich. Z pewnością jest wymagający. On wciąż ma wiele do zaoferowania. Nie sądzę, by miał problemy w którejkolwiek z największych serii. Nadal ma jakość, która jest potrzebna, zdecydowanie...
Dave Robson o Robercie Kubicy dla Motorsport.com, 22.09.2019

Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Sochi Autodrom

Harmonogram spotkań z mediami zespołu ROKiT Williams Racing

Plan transmisji telewizyjnych 2019 Formula 1 VTB Russian Grand Prix

Piątek 27.09.2019
09:30 – 09:55 – studio / na żywo
09:55 – 11:30 – 1 trening / na żywo
11:35 – 12:00 – studio / na żywo
13:30 – 13:55 – studio / na żywo
13:55 – 15:30 – 2 trening / na żywo
15:30 – 16:00 – studio / na żywo

Sobota 28.09.2019
10:30 – 10:55 – studio / na żywo
10:55 – 12:00 – 3 trening / na żywo
12:30 – 13:00 – studio / na żywo
13:00 – 13:55 – studio / na żywo
13:55 – 15:15 – kwalifikacje / na żywo
15:15 – 16:00 – studio / na żywo

Niedziela 29.09.2019
11:30 – 12:10 – parada kierowców / na żywo
12:10 – 13:05 – studio / na żywo
13:05 – 15:10 – wyścig / na żywo
15:10 – 16:00 – studio / na żywo

Poniedziałek 30.09.2019
21:00 – 21:30 – #ElevenF1


Niedziela 29.09.2019
13:00 – 14:55 – studio oraz wyścig (od 45 minuty) / na żywo

Wtorek 01.10. 2019 roku
16:35 – 17:50 – podsumowanie wyścigu / premiera


Poniedziałek 30.09.2019
21:00 – 22:00 – Skrót wyścigu / premiera

AKTUALIZACJE

26.09.2019 godz. 21:45

               ...Robert Kubica dla stacji Eleven Sports F1 o swoich dotychczasowych startach i planach przed startem 2019 Formula 1 VTB Russian Grand Prix...

Jeśli chodzi o bark, którego kontuzja doskwierała w Singapurze, to czuję się już dobrze i to jest pozytywne. Gdy pojawiałem się na Marina Bay, to nie wyglądało to zbyt ciekawie. Podobnie było podczas treningów, ale na szczęście sytuacja się polepszyła, a najlepszym lekarstwem było dla mnie jeżdżenie. Nie ma nic lepszego niż adrenalina. Mało wiem o torze w Soczi. Wiem tyle, co widziałem w ubiegłym roku i tyle, co udało mi się zobaczyć w telewizji, ale jak każdy nowy tor, ten obiekt ma swoje ciekawe strony i rzeczy, które trzeba odkryć oraz poznać. To tor, na którym może się przyjemnie jeździć, ale tak naprawdę zweryfikują to dopiero pierwsze piątkowe okrążenia.

Każda decyzja przynosi swoje reakcje. To nie było tak, że nagle poinformowałem, iż nie będę już startował. Wszystko ma swoje konsekwencje - czy to dla zespołu czy dla mnie samego, ale myślę, że jesteśmy na tyle rozsądni, że nie mogło być z tego powodu żadnych dziwnych wydarzeń. Zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Osoby, z którymi pracuję bliżej, zapoznałem z tematem krótko przed oficjalną informacją. 

Moja decyzja o odejściu nie wpłynie jednak w żaden sposób na pracę w Williamsie. Na pewno będziemy się starać zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby jak najlepiej wypaść w tych sześciu wyścigach, które pozostały do końca sezonu, choć jak wiemy, nie będzie to łatwe. Nie będę mówił o tym, co ja bym chciał, bo to nie znaczy, że faktycznie się wydarzy. Nie widzę więc sensu, aby o tym dyskutować. Spekulacje zostawmy ludziom, którzy to lubią. Na dzień dzisiejszy trzeba zebrać możliwości, które mogą wydarzyć się w przyszłym roku i na podstawie tego zadecydować, co jest najsensowniejsze i najlepsze dla mnie, a później wszystko musi się odpowiednio ułożyć. To nie jest proste i trzeba trochę zaczekać. Myślę, że krok po kroku będę zbliżał się do pewnych decyzji. Nie zastanawiałem się na razie nad tym, czy da się połączyć występy w DTM lub w rajdach z pracą trzeciego kierowcy w Formule 1.

Jak dotychczas było sporo pozytywów, ale wielu z nich nie widać. Tak czy inaczej, one na pewno pozostaną w mojej pamięci. Zdawałem sobie sprawę, że nie będę walczył w pierwszej piątce czy o punkty. Wiedziałem, że będziemy mieć ciężki sezon. Nie samymi wynikami człowiek jednak żyje. Lubię wyzwania i tegoroczne starty takie właśnie są. Kilka celów udało mi się osiągnąć. Mam nadzieję, że na tym torze będzie mi się fajnie jeździło, chociaż na pewno bolid pomaga w tym, jak to wszystko wygląda. Dużo może zależeć od pogody. Będziemy starać się być w stanie zmaksymalizować to, co możemy i zobaczymy, co się uda zrobić. Jeśli będziemy bliżej konkurencji, to będziemy zadowoleni. Według mnie, jeśli będzie padać to wygra Max Verstappen, a jeśli opady się nie pojawią to najlepszy będzie ktoś z Ferrari.

26.09.2019 godz. 20:10

26.09.2019 godz. 19:30
26.09.2019 godz. 17:55

26.09.2019 godz. 16:56

26.09.2019 godz. 16:38

26.09.2019 godz. 16:18

26.09.2019 godz. 15:23

26.09.2019 godz. 13:11

26.09.2019 godz. 13:08

26.09.2019 godz. 12:53

26.09.2019 godz. 12:00

...Ja nigdy nie pracowałem z Robertem, ale wiele osób z mojego zespołu tak i bardzo go cenią ze względu na jego umiejętności i wiedzę techniczną. To kierowca, który wie i rozumie, co się dzieje z samochodem. Dowiedział się tego podczas trudnej kariery, gdy sam pracował nad swoimi autami, w gokartach itd. Na pewno dla nas to byłoby ciekawe, żeby z nim pracować. Ale nie wiem, co on chce robić. To bardziej jego decyzja niż moja. Negocjowanie to jedna rzecz. Ja z nim rozmawiam. Mówię: 'jeśli jesteś zainteresowany, powinieneś dać mi znać'. Ale negocjować, jeszcze nie negocjujemy...
Gunter Steiner dla Przeglądu Sportowego, Sochi, 26.09.2019
26.09.2019 godz. 11:21

26.09.2019 godz. 09:22

25.09.2019 godz. 22:45

...Ta decyzja wiele mówi o charakterze Kubicy. Tak naprawdę nikt – poza nim – nie jest w stanie wyobrazić sobie, przez co musiał przejść i ile kosztował go udany powrót do wyścigowej stawki. Tymczasem on, zamiast kurczowo trzymać się szansy na kontynuację kariery, sam rezygnuje z dalszej współpracy z Williamsem. Do tego nie zdołał pokazać szerokiemu światu, na co go wciąż stać za kierownicą. Nieudolność zespołu z jednej strony skutecznie to uniemożliwiła, a z drugiej pomogła mu podjąć przełomową decyzję...

             ...polecamy świetny artykuł Mikołaja Sokoła (Eleven Sports F1, SokolimOkiem.com) analizujący kulisy podjęcia decyzji o zaprzestaniu współpracy z Williamsem przez Roberta Kubicę... Cały artykuł możecie przeczytać tutaj: Formula 1 - nie za wszelką cenę

25.09.2019 godz. 16:30

                  ... to jednak prawda... Rosja to stan umysłu... 
25.09.2019 godz. 16:25

GALERIA

James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
ams
ams