Race day, race day... Niezwykle interesujaco zapowiada się nam dzisiejsza rywalizacja w wyścigu o Grand Prix Włoch. Wszystko na to wskazuje, iż pogoda dołączy do grona reżyserów 14 wyścigu tegorocznego sezonu Formula 1... Czy Charles Leclerc utrzyma swoja pozycje z kwalifikacji i zapewni ekipie Ferrari triumf w domowym wyścigu?... Jaką formę zaprezentują w niedzielne popołudnie Robert Kubica i George Russell startujący do wyścigu odpowiednio z 15 i 14 pola startowego?
Zapraszamy na relację z Formula 1 Gran Premio Heineken D'Italia 2019 na legendarnym torze Monza gorąco zachęcając do wspólnego kibicowania i wspierania Roberta Kubicy oraz całego zespołu Sir Franka Williamsa...
Informacja prasowa zespołu ROKiT Williams Racing po kwalifikacjach na Autodromo Nazionale Monza
...Z pewnością, jeśli będzie mokro, doda to trochę pikanterii. Widzieliśmy już wczoraj w pierwszym treningu, jak łatwo popełniać błędy w takiej sytuacji, więc mokry wyścig będzie wyzwaniem. Jednak nawet, jeśli będzie sucho, warunki na torze się zmienią, więc kwestia zużycia opon może być trudna. ...
Robert Kubica po kwalifikacjach na Autodromo Nazionale Monza, 07.09.2019
Autodromo Nazionale Monza
...Wiedzieliśmy, że to nie będzie łatwa sesja dla nas, ale jest jak jest. Odczucia w samochodzie przed kwalifikacjami były dobre, ale w kwalifikacjach balans zmienił się kompletnie, to jest rozczarowujące. Musiałem zapomnieć o wszystkim, czego dowiedział się na temat samochodu podczas treningów, ponieważ balans zmienił się o 180 stopni. To był dla mnie szok. Musimy zobaczyć jaka jutro będzie pogoda i mieć nadzieję na najlepsze. To dla nas niezbędne, bo nasza prędkość maksymalna jest nie najlepsza. Widzieliśmy podczas Q3, że nikt nie chciał dawać przewagi swoim bezpośrednim rywalom, ale my jesteśmy tak daleko z tyłu, że nie przeszkadzało nikomu, że za nimi jechaliśmy, a nawet woleli, żebyśmy byli to my, a nie ich bezpośredni rywale...
Robert Kubica po kwalifikacjach na Autodromo Nazionale Monza, 07.09.2019
Pirelli Motorsport Formula 1 Gran Premio Heineken D'Italia 2019 / Autodromo Nazionale Monza - Preview
Pirelli Motorsport Formula 1 Gran Premio Heineken D'Italia 2019 / Autodromo Nazionale Monza - Race sets
Lepsza pogoda dzisiejszego ranka pozwoliła kierowcom zdebrać doświadczenia na suchym i ciepłym torze. Po tym jak większość piątkowych sesji była mokra, wszyscy kierowcy mogli dziś użyć jednego kompletu opon więcej w trzecim treningu. Ukończyliśmy nasze przygotowania do kwalifikacji bez problemów a obaj kierowcy mieli drobne zmiany w set-upie w nocy. W kalifikacjach przerwa w Q1 spowodowana czerwoną flagą zmusiła nas do dodatkowego przejazdu na jedno pomiarowe okrążenie w końcówce sesji. Robert miał całkiem rozsądne okrążenie, uzyskując swój najlepszy czas sesji. Niestety jadący przed George`m samochód wyjechał za szeroko i naniósł trochę żwiru na tor co kosztowało go wystarczająco dużo czasu, by zrezygnować z mierzonego okrążenia. Na szczęście pierwszy przejazd miał mocny więc był w stanie uzyskać dobry czas. Warunki jutro mogą być zmienne i to może dać nam szansę skorzystania z wyższych pozycji na starcie, które otrzymamy po karach nałożonych na innych kierowców
Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Autodromo Nazionale Monza
Dave Robson po kwalifikacjach na Autodromo Nazionale Monza, 07.09.2019
Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Autodromo Nazionale Monza
Plan transmisji telewizyjnych Formula 1 Gran Premio Heineken D'Italia 2019
Niedziela 08.09.2019
12:15 – 13:30 – kwalifikacje / powtórka
13:30 – 14:10 – parada kierowców / na żywo
14:10 – 15:05 – studio / na żywo
15:05 – 17:10 – wyścig / na żywo
17:10 – 18:00 – studio / na żywo
20:00 – 22:00 – wyścig / powtórka
Poniedziałek 09.09.2019
9:00 – 10:00 – studio / powtórka
10:00 – 12:15 – wyścig / powtórka
12:15 – 13:00 – studio / powtórka
14:00 – 16:00 – wyścig / powtórka (Eleven Sports 2)
Niedziela 08.09.2019
15:00 – 16:55 – studio oraz wyścig (od 45 minuty) / na żywo
23:50 – 1:00 – wyścig / powtórka
Wtorek 10.09. 2019 roku
16:35 – 17:50 – podsumowanie wyścigu / premiera
Poniedziałek 09.09.2019
21:00 – 22:00 – Skrót wyścigu / premieraWilliams Family by James Moy
Formula 1 Gran Premio Heineken D'Italia 2019 - sesja FP1
Formula 1 Gran Premio Heineken D'Italia 2019 - sesja FP3
AKTUALIZACJE
12.09.2019 godz.17:05
...To, gdzie Kubica był i co robił pięć lub trzy lata temu, nie wytrzymuje porównania z aktualnym położeniem naszego kierowcy. Wygrał walkę tak trudną i pełną wyrzeczeń, że może się tylko cieszyć. Nawet jeżdżąc w zespole, który przyprawia swoich kierowców o ból głowy. Jeśli jednak splot okoliczności i interesów biznesowych spowoduje, że trafi do zespołu, który da mu samochód godny Formuły 1, Kubica jeszcze będzie bohaterem masowej wyobraźni nie tylko z powodu swojego niezwykłego uporu i charakteru, który pozwolił mu podnieść się po ciężkim wypadku i latach rehabilitacji. Trzymajmy za niego kciuki...
Cały felieton Macieja Iwańskiego z TVP Sport możecie przeczytać i obejrzeć ('Okiem redakcji') tutaj: Kubica 2020, czyli nowa nadzieja
12.09.2019 godz.15:57
🗣️ "Everyone, face forward looking at me, all smiling and on 1,2,3...."— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 12, 2019
📸 pic.twitter.com/1pyl9HMXC6
11.09.2019 godz. 15:16
We haven't forgot those of you who want desktop wallpapers either 🖥️#WallpaperWednesday pic.twitter.com/PmdRh0dYED— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 11, 2019
11.09.2019 godz. 15:01
Get your hands on some Monz-ster wallpapers 📲🔥#WallpaperWednesday pic.twitter.com/jZgkGLqHHb— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 11, 2019
11.09.2019 godz. 11:45
...Przyszłość Roberta jest świetlana. Orlen jest trwale związany z Robertem Kubicą. Kierowca Williamsa bije wszelkie rekordy popularności, nie tylko w Polsce co napędza nas do działania. Oczywiście trwają rozmowy ale zakulisowych szczegółów nie zdradzamy. W kontekście plotek powtarzam jeszcze raz, że jesteśmy trwale związani z Robertem...
Prezes Zarządu PKN Orlen Daniel Obajtek na antenie Radio Zet, 11.09.2019
10.09.2019 godz. 18:12We had a very special guest with us at the weekend 🙌— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 10, 2019
It was a privilege to have super fan @CeppaRacing join us in Monza. His passion for Williams, and @F1, is infectious & put a smile on every team member's face 😊
Thank you for your amazing support 👏 pic.twitter.com/U58bgisZrY
10.09.2019 godz. 16:42
Za nami emocje związane z tegorocznym GP Włoch. A czy pamiętacie, co wydarzyło się na Torze Monza równo 13 lat temu? #RK88 jako pierwszy Polak w historii stanął wtedy na podium F1. W wyścigu zwyciężył Michael Schumacher, który po wyścigu pogratulował 21-letniemu Kubicy. pic.twitter.com/EreS3SCnq5— ORLEN Team (@TeamORLEN) September 10, 2019
10.09.2019 godz. 16:30
Today we stand as one motorsport family and remember the life of Anthoine Hubert— Formula 1 (@F1) September 10, 2019
Our thoughts have been with his loved ones as his life was celebrated in Chartres Cathedral, France pic.twitter.com/GMmL0X79Tk
10.09.2019 godz.16:22
📸 "This shot was taken during the race when the sun had broken through the clouds...taken as the cars head down the super fast start/finish straight."— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 10, 2019
Learn more about our photo of the weekend 👉 https://t.co/nBlCTnWn5F pic.twitter.com/1KNrXAigGE
10.09.2019 godz. 15:00
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 10, 2019
10.09.2019 godz. 11:37
To celebrate the start of the flyaway races, we're offering our fans the chance to win a pair of exclusive custom-made ROKiT Williams Racing @APLbasketball trainers!— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 10, 2019
Enter here 👉 https://t.co/TKKR3cSApd pic.twitter.com/7A2tBzIcHG
09.09.2019 godz. 17:08
Great to have our Development Driver & @WSeriesRacing champion @JamieChadwick55 with us trackside at the weekend 👍 https://t.co/UPar8tdVca— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 9, 2019
09.09.2019 godz. 15:25
A tough year. But this team is made of even tougher stuff.— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 9, 2019
As we bid farewell to the traditional European season, we pay tribute to the efforts of the whole team, both trackside and back at the factory, who work tirelessly to push the team forward.
We are Williams. pic.twitter.com/OvJzQofi7h
09.09.2019 godz. 15:00
...no i koniec 'pięknej' przyjaźni...
Haas F1 Team Statement on Rich Energy. pic.twitter.com/TG0SmfTkTU— Haas F1 Team (@HaasF1Team) September 9, 2019
08.09.2019 godz. 20:13
Sporo się dziś działo na Monzy! #RK88 kończy #ItalianGP na 17. pozycji. Wygrał Charles Leclerc przed Valtterim Bottasem i Lewisem Hamiltonem.— ORLEN Team (@TeamORLEN) September 8, 2019
There was a lot going on at Monza! #RK88 was 17th in #ItalianGP. Charles Leclerc wins in front of Valtteri Bottas and Lewis Hamilton. pic.twitter.com/CzK1nArmAX
08.09.2019 godz. 19:30
Ciao @Autodromo_Monza & goodbye to the traditional European part of the season 👋— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
Next up: @F1NightRace 🌃🇸🇬 pic.twitter.com/939cZpYgZS
08.09.2019 godz. 19:11
...na otarcie łez...
.@WilliamsRacing again show great pit work and perform the #DHL Fastest Pit Stop at the #ItalianGP - that's three consecutive wins for them! #F1— DHL_Motorsports (@DHL_Motorsports) September 8, 2019
All pit stop times: https://t.co/J27YVFsufC pic.twitter.com/h0q26dNkXM
08.09.2019 godz. 18:45
...wypowiedzi Roberta po Formula 1 Gran Premio Heineken D'Italia 2019 zebrane przez Cezrego Gutowskiego z redakcji Przegląd Sportowy...
Na starcie wyprzedziłeś George'a Russella. Jak wyglądały te pierwsze okrążenia z twojej perspektywy?
Start wyszedł całkiem nieźle. Pierwsze okrążenie było całkiem dobre i jeśli chodzi o ściganie się, bo przynajmniej było trochę tego ścigania, sądzę, że był to jeden z lepszych moich wyścigów. Oprócz incydentu na dohamowaniu do pierwszego zakrętu, co było bardzo dziwne. Jak tylko zahamowałem, pedał hamulca wpadł dużo głębiej i zrobił się miękki. Niestety zblokowałem koło i straciłem pozycję na rzecz Grosjeana, a potem musiałem zjechać po nową, bo koło wibrowało. Tam, gdzie byłem w stanie coś zrobić, zrobiłem to, niestety stara jednostka ze starej specyfikacji na Monzy nie pomaga, szczególnie w wyścigu. To było zresztą widać także we wczorajszych kwalifikacjach. Jest jak jest.
Na 10 okrążeniu wyprzedził cię George. Czy to była walka w ogóle..
Na DRSie mnie wyprzedził.
Taka to walka?
Z reguły tak jest, że jak masz najwolniejszy bolid na prostych, a ktoś z tyłu ma już przewagę prędkości - oczywiście George miał najmniejszą ze stawki, ale miał - dojeżdżając do mnie z DRSem był ponad 20 km/h szybszy, więc nie było za bardzo co zrobić.
Za dwa tygodnie Singapur. Dużo zakrętów, mało prostych. Czy po Węgrzech, gdzie był ten pokaz z waszej strony, że może być lepiej, jest nadzieja na lepsze występy?
Pokaz był z jednej strony. Wydaje mi się, że mimo że to był najgorszy tor dla nas w tym względzie, że prędkości maksymalne są najważniejsze, dodając, że dysponuję starą jednostką napędową, myślę że było tu dużo lepiej, niż na Węgrzech. Ja patrzę na swoje i oceniam swoją sytuację, niż kogoś innego.
Czy po zmianie w kwalifikacjach dziś samochód wrócił do piątkowego stanu?
Nie za bardzo. Staraliśmy się poprawić trochę jego stan. Oczywiście wyścig ma różne fazy, jeśli chodzi o stan opon, ale generalnie miałem sporo problemów, szczególnie na pierwszym etapie. Wibracje na przednim lewym kole. Bardzo dziwne. Oczywiście miało to duży wpływ na jazdę, we wszystkich prawych zakrętach, szczególnie na obu Lesmo. Poza tym było jedno hamowanie do pierwszego zakrętu, gdy pedał hamulca zrobił się miękki i zblokowałem zewnętrzne koło, co też było trochę dziwne... Musiałem się zatrzymać, aby zmienić tę oponę. Robiłem, co w mojej mocy z tym, co miałem.
Czy te wibracje nie wzięły się z zablokowania koła?
Nie. Były od samego początku. Fakt jest taki, że od początku bardzo wiele wymagałem od opon, starając się bronić pozycji i starać się utrzymać za pozostałymi. Pierwsze dwa okrążenia były zapewne lepszy, niż być powinny. Za dużo chciałem, ale utrzymanie się za innymi bolidami minimalizowało nasz deficyt prędkości maksymalnych. Jechałem w ich cieniu. Nie zadziałało to za dobrze, ale robiłem, co w mojej mocy.
Start wyszedł całkiem nieźle. Pierwsze okrążenie było całkiem dobre i jeśli chodzi o ściganie się, bo przynajmniej było trochę tego ścigania, sądzę, że był to jeden z lepszych moich wyścigów. Oprócz incydentu na dohamowaniu do pierwszego zakrętu, co było bardzo dziwne. Jak tylko zahamowałem, pedał hamulca wpadł dużo głębiej i zrobił się miękki. Niestety zblokowałem koło i straciłem pozycję na rzecz Grosjeana, a potem musiałem zjechać po nową, bo koło wibrowało. Tam, gdzie byłem w stanie coś zrobić, zrobiłem to, niestety stara jednostka ze starej specyfikacji na Monzy nie pomaga, szczególnie w wyścigu. To było zresztą widać także we wczorajszych kwalifikacjach. Jest jak jest.
Na 10 okrążeniu wyprzedził cię George. Czy to była walka w ogóle..
Na DRSie mnie wyprzedził.
Taka to walka?
Z reguły tak jest, że jak masz najwolniejszy bolid na prostych, a ktoś z tyłu ma już przewagę prędkości - oczywiście George miał najmniejszą ze stawki, ale miał - dojeżdżając do mnie z DRSem był ponad 20 km/h szybszy, więc nie było za bardzo co zrobić.
Za dwa tygodnie Singapur. Dużo zakrętów, mało prostych. Czy po Węgrzech, gdzie był ten pokaz z waszej strony, że może być lepiej, jest nadzieja na lepsze występy?
Pokaz był z jednej strony. Wydaje mi się, że mimo że to był najgorszy tor dla nas w tym względzie, że prędkości maksymalne są najważniejsze, dodając, że dysponuję starą jednostką napędową, myślę że było tu dużo lepiej, niż na Węgrzech. Ja patrzę na swoje i oceniam swoją sytuację, niż kogoś innego.
Czy po zmianie w kwalifikacjach dziś samochód wrócił do piątkowego stanu?
Nie za bardzo. Staraliśmy się poprawić trochę jego stan. Oczywiście wyścig ma różne fazy, jeśli chodzi o stan opon, ale generalnie miałem sporo problemów, szczególnie na pierwszym etapie. Wibracje na przednim lewym kole. Bardzo dziwne. Oczywiście miało to duży wpływ na jazdę, we wszystkich prawych zakrętach, szczególnie na obu Lesmo. Poza tym było jedno hamowanie do pierwszego zakrętu, gdy pedał hamulca zrobił się miękki i zblokowałem zewnętrzne koło, co też było trochę dziwne... Musiałem się zatrzymać, aby zmienić tę oponę. Robiłem, co w mojej mocy z tym, co miałem.
Czy te wibracje nie wzięły się z zablokowania koła?
Nie. Były od samego początku. Fakt jest taki, że od początku bardzo wiele wymagałem od opon, starając się bronić pozycji i starać się utrzymać za pozostałymi. Pierwsze dwa okrążenia były zapewne lepszy, niż być powinny. Za dużo chciałem, ale utrzymanie się za innymi bolidami minimalizowało nasz deficyt prędkości maksymalnych. Jechałem w ich cieniu. Nie zadziałało to za dobrze, ale robiłem, co w mojej mocy.
08.09.2019 godz. 18:33
"We definitely have some positives to take away, it shows that we did a good job with the set-up, with the tyres, with everything else in our control. I think we can be quite pleased with the result." - #GR63— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
Full race report 👉 https://t.co/KLYJHMOLrA #ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/7C0rIO1I7s
08.09.2019 godz. 18:12
"Generally, the race started pretty well, but then I struggled with the front-left tyre in the corners. We had a few battles and I tried to defend as much as I could." - #RK88— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
Full race report 👉 https://t.co/KLYJHMOLrA #ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/VrYuEXQJvn
08.09.2019 godz. 17:41
"This was another action-packed race, during which our drivers battled with several cars."— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
Read our report from the #ItalianGP 🇮🇹 👇
08.09.2019 godz. 17:40
...informacja prasowa zespołu ROKiT Williams Racing po Formula 1 Gran Premio Heineken D'Italia 2019...
08.09.2019 godz. 17:00— Formula 1 (@F1) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 16:50
Jechało się niełatwo. To nie jest tak, że pierwsze okrążenia są łatwe, a potem jest gorzej. Udało się zyskać 1-2 pozycje. Miałem kłopoty z wibracjami przodu na pierwszym komplecie opon na prawych zakrętach. Lewy przód nie pracował. Potem starałem się bronić, ale nie byłem w stanie utrzymać tunelu innych bolidów, które z dużą przewagą prędkości na prostej miały ułatwione zadanie. Broniłem się przed Grosejanem i stała się dziwna rzecz. Hamulec wpadł w podłogę, zblokowałem przednią oponę i musiałem zjechać, bo opona nie nadawała się do dalszej jazdy. Moje nastawienie jest takie jak zawsze, będę starał się robić wszystko, co w mojej mocy. Poza dłuższymi lotami do tych krajów, reszta w zasadzie się nie różni.
Robert Kubica dla stacji Eleven Sports po wyścigu na Monza, 08.09.2019
🏁🏁🏁— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
A strong performance from #GR63 nets P14, with #RK88 P17 after a battling drive.#ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/HAnMWX8Iwc
08.09.2019 godz. 16:30
...kompletne wyniki Formula 1 Gran Premio Heineken D'Italia 2019..
08.09.2019 godz. 16:21Into the closing stages with #GR63 holding on to P13, with #RK88 P17. Bring it home team.#ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/zeCNPxQUd4— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 16:20
A flatspot forces #RK88 into the pits. He puts on the medium tyre and he’s back out with 6 laps to go in P17.#ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/RgBakbxwwA— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 16:13
Magnussen closing on #GR63 in P14, Grosjean closing on #RK88 for P17...— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
Play nice @HaasF1Team #ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/r99YdEA3cr
08.09.2019 godz. 16:10
— Formula 1 (@F1) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 16:06
LAP 36/53— Formula 1 (@F1) September 8, 2019
Leclerc locks up into Turn One under pressure from Hamilton, and misses the apex
He recovers back onto the track and stops the championship leader from overtaking on the outside#F1 #ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/M5gNyit2Te
08.09.2019 godz. 16:03
LAP 34/53— Formula 1 (@F1) September 8, 2019
Russell battles with Vettel for P14!
The German holds firm and stays ahead#F1 #ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/d85feelabH
08.09.2019 godz. 16:00
A great job by #RK88 to elongate that first stint 👏— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
He takes the soft tyre and rejoins in P16 ahead of Raikkonen & Grosjean.#ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/MGiOgmiLzp
08.09.2019 godz. 15:58
LAP 31/53— Formula 1 (@F1) September 8, 2019
The Virtual Safety Car returns as Kvyat suffers an engine problem shortly after leaving the pits
He becomes the second retirement, after Sainz#F1 #ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/tENYyIGpYf
08.09.2019 godz. 15:48
📻 “Box, box, box!”#GR63 in, on to the hard tyre, and out rejoining in P16.#ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/FYQf34I4Xj— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 15:43
On to lap 20, #GR63 running P14 & #RK88 P17. Keep pushing on team 👊#ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/c9CtSkPZHI— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 15:25
...mega nieodpowiedzialne zachowanie Vettela i Strolla...
LAP 7/53— Formula 1 (@F1) September 8, 2019
Vettel loses control at Turn Nine, and collides with Stroll as he returns
And then Stroll comes close to colliding with Gasly as he gets back on the track#F1 #ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/zZCViHSN98
08.09.2019 godz. 15:23
#RK88 & #GR63 battling hard in the early stages, running P16 & P18 respectively. #ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/2tTfBkrS78— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 15:14
...zaczynamy...
LIGHTS OUT!— Formula 1 (@F1) September 8, 2019
The 2019 #ItalianGP is GO!
Follow all of the action with us online, including live commentary, timings and more >> https://t.co/LpbrMcOApM#F1 🇮🇹 pic.twitter.com/6OYxavcBvu
08.09.2019 godz. 15:08
Race time 👊#ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/HKxdtY12hd— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 15:05
Good luck team 💪 #ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/8gmmtYzAaM— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 15:01
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 14:59
❤️⚪️💚#ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/jgtdCGgzi7— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
08.09.2019 godz.14:57
— Formula 1 (@F1) September 8, 2019
08.09.2019 godz.14:48
...autorska, krótkoterminowa progoza pogody FIA...
Clouds are hovering over Monza as the countdown to lights out continues 👀🌥️#F1 #ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/mPNLnvjoEi— Formula 1 (@F1) September 8, 2019
A beautiful day for a race 🌤#ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/DbNoqnNeHE— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 14:43
RK po wjeździe na Grid zgłasza Paulowi pierwsze problemy z bolidem... 🙈 pic.twitter.com/DTXwuD2lFU— Cezary Gutowski (@CezaryGutowski) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 14:40
...to the present.— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
This is one incredible place for a race. Let's do this 💪#ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/fIjWNEhuXl
08.09.2019 godz. 14:40
From the past... pic.twitter.com/MgoOahQdBu— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 14:33
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 14:10
This is your one hour warning 🚨— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
All set at The Temple of Speed 🤜🤛#ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/GFGe42QhAu
08.09.2019 godz. 13:56
...ruszyła parada kierowców...
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
Cezary Gutowski |
Cezary Gutowski |
Cezary Gutowski |
Mikołaj Sokół |
James Moy |
James Moy |
08.09.2019 godz. 13:54
Podobno przednie skrzydła to teraz nowy, modny temat, więc nabiję sobie trochę „lajków” 😉 Samochody RK i GR gotowe do wyścigu, na podwójnym stojaku zapas RK (dół) i zapas GR (góra), na pojedynczym ich wspólny zapas. Zapraszam do porównywania i analizowania... #ElevenF1 pic.twitter.com/1Pn46qYGVJ— Mikołaj Sokół (@SokolimOkiem) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 13:53
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 12:30
One the most iconic venues in the season + always drama filled, pushing drivers to the limit.— Life Fitness (@LifeFitnessUK) September 8, 2019
We cannot wait for the #ItalianGP
Best of luck @WilliamsRacing this weekend – let’s go!
Run the track length this weekend and #RunTheRaceTrack for #Williams prizes!#Monza #MonzaF1 pic.twitter.com/Gw4PWg2UxD
08.09.2019 godz. 10:48
Preparing for race day at @Autodromo_Monza and bidding farewell to the traditional European season 🎥— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
Watch Williams TV from Monza👉 https://t.co/HvMgyKS1Ly #ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/k7zj6yLful
08.09.2019 godz. 09:33
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 08:30
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) September 8, 2019
08.09.2019 godz. 08:18
All set for Sunday!— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 8, 2019
Our partners @PKN_ORLEN are on hand to make sure you don’t miss the #ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/ZNRBntO2bs
GALERIA
James Moy |
Davide Valsacchi |
WilliamsGPnews |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |