Przed nami 'Super Niedziela' z Formula 1 Japanese Grand Prix 2019. Z powodu tajfunu Hagibis kierowców i zespoły czeka niezwykle pracowity finał japońskiej rundy F1. Bowiem właśnie dzisiaj kierowcy powalczą w kwalifikacjach oraz w siedemnastym wyścigu sezonu... Czy pogoda będzie sprzyjać Robertowi Kubicy w wyścigu na Suzuka? Czy Mercedes przypieczętuje w Japonii swój kolejny, 6 z rzędu tytuł mistrzowski w kategorii konstruktorów?
Zapraszamy na relację z kwalifikacji oraz wyścigu Formula 1 Japanese Grand Prix 2019. Zachęcamy do wspólnego kibicowania i wspierania Roberta Kubicy oraz całego zespołu ROKiT Williams Racing podczas 'Super Niedzieli' na Suzuka International Racing Course....
...w 2010 roku było tak samo i... Cóż. Prawdopodobnie mi się spodoba, bo jest mniej gadania, a więcej prawdziwej akcji. To może być rozwiązanie na przyszłość...
Robert Kubica po piątku na Suzuka International Racing Circuit, 11.10.2019
Suzuka International Racing Circuit
...Orlen będzie w Formule 1. I Orlen będzie z Robertem Kubicą. Prowadzimy rozmowy. Bardzo intensywne, bardzo konkretne. Wspólnie z Robertem jesteśmy przygotowani na różne rozwiązania. Jest ewentualność Formuły 1, i dla nas, i dla Kubicy. Niebawem udzielimy pełnej informacji. Będziecie państwo zadowoleni. Sprawa będzie jasna w ciągu półtora miesiąca, może dwóch miesięcy...
Daniel Obajtek Prezes Zarządu PKN Orlen, Kongres 590, Rzeszów, 08.10.2019
...Myślę, że moim priorytetem jest kontynuowanie powrotu do ścigania na najwyższym poziomie, a ta droga rozpoczęła się wraz z zakończeniem startów w rajdach [na początku 2016 roku]. Wtedy powiedziałem, że moim celem jest powrót na tor w najwyższej możliwej kategorii, w której mogę się ścigać. Nadal to jest celem i nadal to jest coś, co stawiam jako priorytet. W pewnym stopniu myślę, że ten zakładany trzy czy cztery lata temu cel udało mi się osiągnąć, kiedy wróciłem do Formuły 1, ale nie w stu procentach. Co prawda ścigałem się w najwyższej kategorii, ale jeśli chodzi o resztę, to wiele rzeczy można było zrobić lepiej, także z mojej strony...
Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Suzuka International Racing Circuit
Robert Kubica po piątku na Suzuka International Racing Circuit, 11.10.2019
Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Suzuka International Racing Circuit
Plan transmisji telewizyjnych Formula 1 Japanese Grand Prix 2019
Niedziela 13.10.2019
02:00 – 02:50 – studio / na żywo
02:55 – 04:10 – kwalifikacje / na żywo
04:10 – 05:00 – studio / na żywo
05:00 – 05:30 – GP Confidential
05:30 – 06:10 – parada kierowców / na żywo
06:10 – 07:05 – studio / na żywo
07:05 – 09:10 – wyścig / na żywo
09:10 – 10:00 – studio / na żywo
Poniedziałek 14.10.2019
21:00 – 21:30 – #ElevenF1
Niedziela 13.10.2019
07:00 – 08:55 – studio oraz wyścig (od 45 minuty) / na żywo
Wtorek 15.10. 2019 roku
16:35 – 17:50 – podsumowanie wyścigu / premiera
Poniedziałek 14.10.2019
21:00 – 22:00 – Skrót wyścigu / premieraFormula 1 Japanese Grand Prix 2019 - FP1
Formula 1 Japanese Grand Prix 2019 - Qualifying
17.10.2019 godz. 12:21
A big #ThankYouThursday to all the fans in Japan and the amazing gifts they gave us over the weekend 🎁 pic.twitter.com/KZvFduOhK3— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 17, 2019
17.10.2019 godz. 07:10
...rozważania Kamila Wolnickiego z redakcji Przegląd Sportowy dotyczący wizyty szefostwa zespołu Haas F1 Team w siedzibie PKN Orlen S.A. w Warszawie...
To miała być pilnie strzeżona tajemnica, ale dotarliśmy do informacji, że najważniejsi ludzie z ekipy Haas, z szefem zespołu Güntherem Steinerem na czele, prosto z Grand Prix Japonii, które odbyło się w ostatni weekend, przylecieli do Polski. We wtorek w Warszawie wierchuszka amerykańskiego zespołu spotkała się z przedstawicielami Polskiego Koncernu Naftowego Orlen. Cel rozmów był jasny: omówienie warunków współpracy polskiej firmy z zespołem. Dokumenty wciąż nie zostały podpisane, ale nieoficjalnie usłyszeliśmy, że po rozmowach wszyscy byli w bardzo dobrych humorach i wiele wskazuje na to, że w przyszłym sezonie do nazwy Haas dojdzie drugi człon, czyli Orlen.
Rozmowy faktycznie odbyły się w bardzo dobrej atmosferze, choć jeszcze nie ma finału. Przed podpisaniem dokumentów albo choć do zaakceptowania draftu umowy nie pojawią się żadne oficjalne informacje – usłyszeliśmy. Jeśli obie strony zaakceptują warunki, oficjalne komunikaty pojawią się pewnie w okolicach ostatniego weekendu sezonu, czyli na przełomie listopada i grudnia, gdy kierowcy ścigają się w Abu Zabi.
Zdeterminowani, by zostać
Jednocześnie wiemy też, że Orlen nie zawiesił rozmów z innymi potencjalnymi partnerami, czyli ekipami Racing Point i McLarenem. Negocjują ze wszystkimi, żeby mieć możliwość wyboru. Orlen jest zdeterminowany i chce zostać w świecie Formuły 1, ale to nie tak, że mogą wydać, ile tylko chcą. Decyzja musi być przemyślana i jak najbardziej korzystna dla koncernu. Do tego w tym wszystkim jest też Robert Kubica i trzeba te wszystkie elementy jakoś ze sobą zgrać. W tej chwili wydaje się, że najbliżej spełnienia wszystkich warunków jest właśnie Haas. Orlen stara się być szczelny, bo wszystkie publikacje są szczegółowo analizowane przez potencjalnych partnerów – powiedziała nam osoba, która jest blisko negocjacji.
Nieoficjalnie mówi się, że Haas rzeczywiście proponuje najbardziej korzystne warunki. Pasują też inne elementy układanki. Orlen kupuje dużo ropy w USA, sprzedaje produkty petrochemiczne i oleje pod własną marką, a w Kanadzie ma spółkę Orlen Upstream, która zajmuje się wydobyciem ropy. Do tego ekipa Haas wydaje się o wiele bardziej profesjonalna niż Williams. Szefowie polskiej firmy są mocno rozczarowani partnerem, nie tylko pod względem wyników sportowych, ale też organizacyjnych.
Wróćmy do Haas'a, bo to w tej chwili numer jeden na liście przebojów firmy z Płocka. Amerykański zespół, który w F1 jest od 2016 roku, przez pierwsze trzy lata cały czas robił postępy i zdobywał coraz więcej punktów, ale w obecnym sezonie osiąga słabe wyniki. Do tego doszła awantura ze sponsorem tytularnym, czyli Rich Energy. Producent napojów energetycznych ogłosił rozstanie z ekipą przez... Twittera, a później nie żałował złośliwości. Teraz Haas chciałby pracować z kimś poważniejszym, a przy tym, podobno, koszty nie są gigantyczne. Kiedy Orlen wiązał się z Williamsem, mówiło się o o 40–50 milionach złotych rocznie (umowa zakładała możliwe przedłużenie o kolejny sezon na tych samych warunkach). Teraz ma nie być o wiele drożej.
Czy chce być rezerwowym?
Kubica w Haas oczywiście nie miałby miejsca wyścigowego, ale jako kierowca rezerwowy pojawiałby się na torze w piątki, co byłoby zagwarantowane umową. Z drugiej strony, obaj kierowcy Haasa, czyli Kevin Magnussen i Romain Grosjean mają roczne kontrakty, więc Polak miałby szansę na powrót w 2021 roku. Warto też pamiętać, że ten drugi często nie kończy wyścigów, a w padoku podobno żartuje się, że dwa odkrycia sezonu 2019 to Charles Leclerc w Ferrari i... menedżer Grosjeana, który zapewnił swojemu kierowcy fotel.
Tak czy inaczej Kubica musiałby się sprawdzić w roli proponowanej na przyszły sezon. I, przede wszystkim, sam musiałby chcieć się podjąć roli rezerwowego. Innych możliwości w świecie F1 właściwie w tej chwili nie ma. McLaren wolałby wsparcie Orlenu, ale podobno bez Roberta.
Rozmowy faktycznie odbyły się w bardzo dobrej atmosferze, choć jeszcze nie ma finału. Przed podpisaniem dokumentów albo choć do zaakceptowania draftu umowy nie pojawią się żadne oficjalne informacje – usłyszeliśmy. Jeśli obie strony zaakceptują warunki, oficjalne komunikaty pojawią się pewnie w okolicach ostatniego weekendu sezonu, czyli na przełomie listopada i grudnia, gdy kierowcy ścigają się w Abu Zabi.
Zdeterminowani, by zostać
Jednocześnie wiemy też, że Orlen nie zawiesił rozmów z innymi potencjalnymi partnerami, czyli ekipami Racing Point i McLarenem. Negocjują ze wszystkimi, żeby mieć możliwość wyboru. Orlen jest zdeterminowany i chce zostać w świecie Formuły 1, ale to nie tak, że mogą wydać, ile tylko chcą. Decyzja musi być przemyślana i jak najbardziej korzystna dla koncernu. Do tego w tym wszystkim jest też Robert Kubica i trzeba te wszystkie elementy jakoś ze sobą zgrać. W tej chwili wydaje się, że najbliżej spełnienia wszystkich warunków jest właśnie Haas. Orlen stara się być szczelny, bo wszystkie publikacje są szczegółowo analizowane przez potencjalnych partnerów – powiedziała nam osoba, która jest blisko negocjacji.
Nieoficjalnie mówi się, że Haas rzeczywiście proponuje najbardziej korzystne warunki. Pasują też inne elementy układanki. Orlen kupuje dużo ropy w USA, sprzedaje produkty petrochemiczne i oleje pod własną marką, a w Kanadzie ma spółkę Orlen Upstream, która zajmuje się wydobyciem ropy. Do tego ekipa Haas wydaje się o wiele bardziej profesjonalna niż Williams. Szefowie polskiej firmy są mocno rozczarowani partnerem, nie tylko pod względem wyników sportowych, ale też organizacyjnych.
Wróćmy do Haas'a, bo to w tej chwili numer jeden na liście przebojów firmy z Płocka. Amerykański zespół, który w F1 jest od 2016 roku, przez pierwsze trzy lata cały czas robił postępy i zdobywał coraz więcej punktów, ale w obecnym sezonie osiąga słabe wyniki. Do tego doszła awantura ze sponsorem tytularnym, czyli Rich Energy. Producent napojów energetycznych ogłosił rozstanie z ekipą przez... Twittera, a później nie żałował złośliwości. Teraz Haas chciałby pracować z kimś poważniejszym, a przy tym, podobno, koszty nie są gigantyczne. Kiedy Orlen wiązał się z Williamsem, mówiło się o o 40–50 milionach złotych rocznie (umowa zakładała możliwe przedłużenie o kolejny sezon na tych samych warunkach). Teraz ma nie być o wiele drożej.
Czy chce być rezerwowym?
Kubica w Haas oczywiście nie miałby miejsca wyścigowego, ale jako kierowca rezerwowy pojawiałby się na torze w piątki, co byłoby zagwarantowane umową. Z drugiej strony, obaj kierowcy Haasa, czyli Kevin Magnussen i Romain Grosjean mają roczne kontrakty, więc Polak miałby szansę na powrót w 2021 roku. Warto też pamiętać, że ten drugi często nie kończy wyścigów, a w padoku podobno żartuje się, że dwa odkrycia sezonu 2019 to Charles Leclerc w Ferrari i... menedżer Grosjeana, który zapewnił swojemu kierowcy fotel.
Tak czy inaczej Kubica musiałby się sprawdzić w roli proponowanej na przyszły sezon. I, przede wszystkim, sam musiałby chcieć się podjąć roli rezerwowego. Innych możliwości w świecie F1 właściwie w tej chwili nie ma. McLaren wolałby wsparcie Orlenu, ale podobno bez Roberta.
16.10.2019 godz. 17:00
...w dniu wczorajszym, na zaproszenie PKN Orlen, w Warszawie przebywał Günther Steiner Team Principal Haas F1 Team... Wczoraj gościem Orlenu był Gunther Steiner, a jak taka osoba przyjeżdża to już nie rozmawiać o tym, czy ten Kubica w ogóle ma sens tylko w jakiej roli on mógłby być w Haasie zatrudniony - Sebastian Parfianowicz TVP Sport...
...według najnowszych informacji w 'grze' o Roberta Kubicę pozostają trzy ekipy: SportPesa Racing Point F1 Team, McLaren F1 Team oraz wspomniany już zespół Haas F1 Team...
...Nie ma dnia abyśmy się nie widzieli, nie rozmawiali telefonicznie albo nie korespondowali z przedstawicielami kilku zespołów Formula 1... - Adam Burak Dyrektor wykonawczy ds. komunikacji PKN Orlen
16.10.2019 godz. 15:03
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 16, 2019
15.10.2019 godz. 18:36
"This image was captured in the walkway between the paddock and the pitlane, where the car and crowd were reflected onto the ultra shiny floor."— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 15, 2019
Visit https://t.co/PnbUF3WKte to learn more about our photographer's favourite picture from Japan 📸 pic.twitter.com/8pKS4gz0xb
15.10.2019 godz. 17:05
Już wkrótce marka Grupy #ORLEN będzie silniej widoczna na naszych zagranicznych stacjach. Oto w jaki sposób opowiadamy o niej w Czechach! 🇨🇿 🇵🇱 📽️ #ORLENwEuropie pic.twitter.com/SWmvnBAdbd— ORLEN (@PKN_ORLEN) October 15, 2019
15.10.2019 godz. 14:52
Qualifying, followed by an entire chassis change...and the boys 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 had enough to pull out the fastest pitstop of the race 👊#JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/EMKKZVudox— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 15, 2019
15.10.2019 godz. 10:30
...Przychody ze sprzedaży detalicznej na stacjach PKN ORLEN S.A. dzięki kampanii z Robertem Kubicą wzrosłyo 400 mln pln. To wartość tzw. efektu Kubicy...
In the race to be crowned 2019 pit crew kings, @WilliamsRacing moved just two points behind Red Bull with this effort at the #JapaneseGP #F1 @DHL_Motorsports pic.twitter.com/Bur29N5wsI— Formula 1 (@F1) October 14, 2019
14.10.2019 godz. 08:30
...Kubica polemico: "Chi ha deciso di togliermi l'ala nuova?" - interesujący artykuł Roberto Chinchero na włoskiej stronie portalu motorsport.com... polecamy: Chi ha deciso di togliermi l'ala nuova?
...Przednie skrzydło zostało zdjęte z auta Kubicy wskutek decyzji, której nie podjęto na torze. Wydaje się, że zadecydowała o tym sama Claire Williams z domu. To był wybór polityczny, a nie techniczny... - Roberto Chinchero
14.10.2019 godz. 08:13...Przednie skrzydło zostało zdjęte z auta Kubicy wskutek decyzji, której nie podjęto na torze. Wydaje się, że zadecydowała o tym sama Claire Williams z domu. To był wybór polityczny, a nie techniczny... - Roberto Chinchero
🕰 10:02 - Quali crash💥— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 14, 2019
⬇️
Chassis change 🔧
⬇️
🕰 14:10 - In the race 🏎
One monumental effort by the whole garage crew yesterday 👏#JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/UmwNhuCNeF
13.10.2019 godz. 13:50
...'Z powodu braku sobotnich jazd i wiatru, nie chcieliśmy ryzykować uszkodzenia tego skrzydła przed kolejnymi testami. Patrząc na incydenty w kwali, to była dobra decyzja' - przyznacie, iż tłumaczenia Williamsa są rodem z 'kosmosu'...
...jest i szczypta słodyczy w tym całym 'bałaganie'...
.@R_Kubica again! @WilliamsRacing were quickest at changing tires once more in the #JapaneseGP and are now just two points behind @redbullracing in the overall standings! #F1— DHL_Motorsports (@DHL_Motorsports) October 13, 2019
All pit stop times:➡️https://t.co/J27YVFsufC pic.twitter.com/xXsF0GdjJc
13.10.2019 godz. 12:47
...oficjalne, końcowe wyniki wyścigu na Suzuka International Racing Circuit...
13.10.2019 godz. 12:40
...jest również protest Sport Pesa Racing Point na sterowanie hamulców ekipy Renault... wobec tego na oficjalne wyniki wyścigu na Suzuka poczekamy sobie jeszcze trochę...
13.10.2019 godz. 11:21A challenging day at Suzuka.— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
Full Sunday race report👉 https://t.co/9mVGEtehZL#JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/1djRxeuhsc
13.10.2019 godz. 11:10
...jednak jest kara (a w zasadzie kary) dla Charles'a Leclerc'a... 5 sek + 10 sek i spadek z P6 na P7 (Daniel Ricciardo awans na P6)
13.10.2019 godz. 10:51A tough day at the office for @GeorgeRussell63.— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
👉 https://t.co/9mVGEtehZL#JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/800CjxpqCO
13.10.2019 godz. 10:30
Nie poświęciłem wystarczająco uwagi temu wyjściu z zakrętu, ale sprawy ułożyły się... nieco dziwnie. Jeszcze zanim wsiadłem do samochodu to wyszły na jaw pewne rzeczy, które mi się nie spodobały. Myślałem, że skoro w Rosji spotkało nas ogromne rozczarowanie, to w Japonii damy z siebie wszystko. To robiliśmy w piątek. Wtedy miałem dobre odczucia. Najwidoczniej były zbyt dobre. W piątek wydarzyło się coś, co dało mi dodatkową pewność siebie za kierownicą. Czułem się lepiej. Uzgodniliśmy coś, a potem w niedzielę ustalenia się zmieniły. I to bez podania jakiegokolwiek powodu. Myślę, że to decyzja ludzi, którzy są tutaj na torze. Dlatego nie chcę wchodzić w szczegóły.
W sobotę nie jeździliśmy, więc wsiadłem do samochodu... I on był inny niż wcześniej. Po rozczarowującym Grand Prix Rosji podjęto pewne decyzje i zespół nawet mnie o tym nie poinformował. To nie jest właściwe postępowanie. Jeśli masz w ekipie kierowcę, który mówi, że po raz pierwszy od dawna nie ma większych problemów z samochodem na dłuższym dystansie i potrafi z niego więcej wycisnąć, to każdy zespół będzie dążyć do utrzymania tego. Tak przynajmniej mi się wydaje. Tymczasem z jakiegoś powodu w Williamsie tak nie jest...
Robert Kubica dla SKY Sports F1, Suzuka International Circuit,13.10.2019
"The mechanics worked brilliantly to build a new car for Robert and were able to complete the build and set-up in time for Robert to take the race start." #JapaneseGP report 👇— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 10:20
...informacja prasowa zespołu ROKiT Williams Racing po Formula 1 Japanese Grand Prix 2019...
13.10.2019 godz. 09:35
...najlepsze stinty...
13.10.2019 godz. 09:33
...strategie oponiarskie...
13.10.2019 godz. 09:30
Po raz pierwszy od dłuższego czasu, jak zmieniliśmy skrzydło na nowe i w drugim aucie nie było ono dużo lepsze, to w moim się poprawiły właściwości i dobrze się czułem. Z różnych przyczyn zostało mi ściągnięte te nowe przednie skrzydło. Przeszedł tajfun i za dużo było chyba przemyśleń w sobotę. Ta decyzja była chyba podyktowana innymi wyborami.
Mikołaj Sokół |
W kwalifikacjach popełniłem błąd. Warunki były bardzo trudne. Do tego w piątek miałem złe wspomaganie. Odczucia kierownicy były zupełnie inne. Byłem przekonany, że wyjdę z zakrętu, a nagle mi się droga skończyła. Mechanicy wykonali świetną robotę. To wiemy, że nawet w rajdowym stylu potrafią zrobić kapitalne rzeczy. Jednak oni nie są w stanie nadrobić pewnych rzeczy, nie wszystko zależy od nich. Niektóre rzeczy wiedziałem wcześniej, ale dziś rano pewne granice zostały przekroczone. 20 sesji zostało do końca roku. Mam nadzieję, że pewne rzeczy będą rozwiązane. Chociaż już przed kwalifikacjami dużo zrozumiałem.
Robert Kubica dla Eleven Sports F1 po Formula 1 Japanese Grand Prix 2019, 13.10.2019
13.10.2019 godz. 09:05
...kompletne wyniki wyścigu o Grand Prix Japonii...
13.10.2019 godz. 08:58A long afternoon but both cars see the chequered flag 🏁#JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/L55Dbm16Zv— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 08:42
LAP 53/53: 🏁— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
TOP 10
BOT
VET
HAM
ALB
SAI
LEC
RIC
GAS
PER
HUL#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/xWxlS6JF5r
13.10.2019 godz. 08:40
SIX-IN-A-ROW! 🏆🏆🏆🏆🏆🏆— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
Congratulations @MercedesAMGF1 - champions again!!! #JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/YiEsk14wtF
13.10.2019 godz. 08:32
— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 08:29
— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 08:26
LAP 44/53: FASTEST LAP— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
Lewis has the extra point at the moment#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/k8HWQ1cLvN
13.10.2019 godz. 08:23
LAP 43/53— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
Ten laps to go and Hamilton pits! The Briton comes back out behind Vettel
TOP 5
BOT
VET
HAM
ALB
SAI#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/yOHShkkTtc
13.10.2019 godz. 08:22
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 08:21
— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 08:16
— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 08:11
#RK88 pits for a second time this afternoon, and trades the hard tyre for the medium. #JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/OFWJ2fDNp1— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 08:08
— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 07:58
...sytuacja na półmetku wyścigu...
It’s #GR63’s turn to box. He also gets rid of the yellow medium tyre and switches on to the white-walled hard tyre ⚪️#JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/HTbvVZvMPH— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 07:52
#RK88 into the box. Medium tyre comes off and the hard tyre is put on ⚪️#JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/OWNaR2MxFj— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 07:46
20 laps completed.— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
GR63 has taken advantage of some cars to have already stopped and he runs P14. #RK88 currently P19.#JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/WoGZ4QU9Uw
13.10.2019 godz. 07:42
...sytuacja po 15 okrążeniach wyścigu...
13.10.2019 godz. 07:39
...koniec wyścigu dla Max'a...
— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 07:22
A clean opening few laps for both cars, with #GR63 currently running P17 & #RK88 P19.#JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/DF3Xbt4vmg— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 07:18
LAP 1/53: Bottas gets a brilliant start and leads!— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
Drama behind as Verstappen and Leclerc tangle, and the Ferrari man tells the team his car has damage#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/JlW0yNLTbL
13.10.2019 godz. 07:16
...zaczynamy...
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
LIGHTS OUT AT SUZUKA!!!
Live text commentary and timings >> https://t.co/n7sXojqp4r #JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/R5KdGGPo9F
13.10.2019 godz. 07:14
On Thursday, we were presented with a banner from local schoolchildren that said: “Fight Williams, Fight.”— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
That’s certainly been done in the garage today. A chassis change in an incredibly short amount of time and #RK88 is in the race 👍#JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/M0qh28VgRk
13.10.2019 godz. 06:59
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 06:58
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 06:47
...prognoza pogody na wyścig...
— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 06:34
...czyżby się udało...
The scene at Williams as the guys try to get Kubica into the race. Phoenomenal effort. pic.twitter.com/AKZDjGiqJg— Will Buxton (@wbuxtonofficial) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 06:30
James Moy |
James Moy |
James Moy |
...ustawienie na starcie...
13.10.2019 godz. 05:20
An early end to qualifying for Robert Kubica, who was a victim of the blustery conditions on the exit of Turn 18 💥#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/hWMtRITCj8— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 05:07
Williams próbuje przygotować samochód zapasowy: jeśli się uda i zdążą na czas, Robert #Kubica wystartuje z alei serwisowej #ElevenF1 pic.twitter.com/YbJv4zx3V5— Mikołaj Sokół (@SokolimOkiem) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 04:55
Incredible! 👏@ScuderiaFerrari keep up their scintillating form since the summer break with a front row lockout in qualifying at Suzuka#JapaneseGP 🇯🇵 #F1https://t.co/4ajUACzUAr— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 04:50
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 04:45
To nawet nie był zakręt, zabrakło 15 centymetrów. Sami szukamy sobie guza. Co mogę powiedzieć, od rana były problemy. Nikt nie chce pomagać i bardziej to przypomina utrudnianie pracy kierowcy niż współpracę. Zapłaciłem wysoką cenę za relatywnie drobny wyjazd za szeroko. Przyspieszałem, rozpoczynając okrążenie. Tylne koło znalazło się poza torem, zabrakło miejsca i tyle. Złożyło się na to kilka czynników. Nie chcę wchodzić w detale, ale cała sprawa zaczęła się jeszcze przed kwalifikacjami. Nie wiem czy zdążymy odbudować maszynę, trzeba zapytać mechaników. Z częściami nie będziemy mieć za wesoło.
Robert Kubica dla Eleven Sports F1 po kwalifikacjach na Suzuka International Racing Circuit, 13.10.2019
13.10.2019 godz. 04:40— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 04:26
Sebastian Vettel is rewarded for his first pole position since Canada with the Pirelli Pole Position Award 💪#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 @pirellisport pic.twitter.com/YXXm8udPmc— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 04:23
...przewidywane strategie oponiarskie od Pirelli Motorsport...
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 04:18
...kompletne wyniki kwalifikacji przed Grand Prix Japonii...
13.10.2019 godz. 04:18...no i miłe zaskoczenie...
BREAKING: Sebastian Vettel takes pole position at Suzuka, with team mate Charles Leclerc securing a front row lockout for @ScuderiaFerrari #JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/r4bQFZUWHM— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 04:13
— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 04:10
FASTEST SECTORS: FIVE MINUTES REMAINING 🚀— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
📻 VET: "That was a good lap"
No kidding! He's looking for his fifth pole at Suzuka#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/TIAVJeg3q6
13.10.2019 godz. 04:08
...Sebastian Vettellllllll...
It's provisional pole for Vettel, who sets a track record with a 1:27.212!— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
Seven minutes to go...#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/aVAcuWx3CL
...rozpoczynamy walkę o pole position...
— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 03:59
...kompletne wyniki drugiej części kwalifikacji...
13.10.2019 godz. 03:57— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 03:47
...Lewis bierze wszystko...
Lewis is leading the way so far!— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
He moves into P1 ahead of the Ferraris with a 1:27.826 ⏱️#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/c9CuSvGgwn
13.10.2019 godz. 03:42
...rusza druga część kwalifikacji na Suzuka...
GREEN LIGHT 🚦— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
We're back on track for Q2
Five out, 15 remaining...#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/o5PJLMYYrw
13.10.2019 godz. 03:35
...kompletne wyniki pierwszej, pechowej, części kwalifikacji...
13.10.2019 godz. 03:34A difficult Sunday #Quali session.— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
Work to do before we race this afternoon 🏁 #JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/bqbvYM0g9J
13.10.2019 godz. 03:34
ELIMINATED: Q1— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
16 RIC
17 PER
18 RUS
19 MAG - no time
20 KUB - no time#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/A4Y5pyIjFX
13.10.2019 godz. 03:31
Final push in Q1...#JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/2hCSPussX4— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 03:30
...Cóż mogę powiedzieć, od samego rana były problemy, nikt nie che pomagać, bardziej to przypomina utrudnianie pracy kierowcy niż współpracę... Dasz radę wystartować w wyścigu? O ile będą części, zobaczymy...
Robert dla SKY Sport F1 po kwalifikacjach na Suzuka International Racing Circuit, 13.10.2019
FIVE MINUTES TO GO IN Q1:— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
1 LEC
2 VER
3 VET
4 SAI
5 ALB 📸#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/AvhiUX9OV1
13.10.2019 godz. 03:22
GREEN LIGHT 🚦— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
Q1 is back under way, after Magnussen successfully returns to the pits
Only seven times have been set so far!#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/RVeZstZCv7
13.10.2019 godz. 03:16
RED FLAG 🔴— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
Magnussen is also off at Turn 18!
But he reverses and attempts to make his way around the track
The clock is stopped at 11:42#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/ANnkFYJHrn
13.10.2019 godz. 03:16
The red flag flies again 🚩— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
Magnussen in the wall and #GR63 returns to the garage. He sits P7 at the moment.#JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/CiVSYlAYUX
13.10.2019 godz. 03:11
...restart... zaczynamy ponownie...
— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 03:04
...za nim na dobre zaczęły się nam kwalifikacje... to już się skończyły...
RED FLAG 🔴— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
Robert Kubica's qualifying is over!
The clock is stopped at 15:51#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/1roOdQ3OYg
13.10.2019 godz. 03:03
☹️ #RK88 in the wall on the pit straight with a big hit. Robert is fortunately out of the car and OK. #JapaneseGP 🇯🇵— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 03:00
...zaczynamy kwalifikacje przed #JapaneseGP...
GREEN LIGHT! 🚦— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
Q1 is under way at Suzuka
Follow all of the drama from qualifying with live commentary, timings and more >> https://t.co/LpbrMcOApM#JapaneseGP 🇯🇵 #F1 pic.twitter.com/pA952SEhmF
13.10.2019 godz. 03:00
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 02:50
...autorska prognoza pogody od F1...
— Formula 1 (@F1) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 02:44
Getting set for #Quali ⏱— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
Top job by the team to get everything rebuilt and prepped ahead of a busy day 👍#JapaneseGP 👍 pic.twitter.com/oi7O5kFjBk
13.10.2019 godz. 02:03
Sunday morning...that means #Quali is coming up in an hour right?! 😜#JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/2N6jQfGCiN— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 13, 2019
13.10.2019 godz. 01:57
Squeezing in that pitstop practice under clear, sunny skies ahead of a busy day 🔧 #JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/VfYHnmIkir— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) October 12, 2019
GALERIA
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
Kao-rin |
n_mode_log |
n_mode_log |
n_mode_log |
n_mode_log |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |