czwartek, 3 października 2019

PKN Orlen oczekuje wyjaśnień od Williamsa... [aktualizacje, zdjęcia]

            Tego należało się spodziewać... Jest reakcja PKN Orlen na niezrozumiałe działania zespołu ROKiT Williams Racing w stosunku do Roberta Kubicy podczas 2019 Formula 1 VTB Russian Grand Prix w Sochi...
           W związku z wycofaniem Roberta z wyścigu na Sochi Autodrom oraz kuriozalnymi wyjaśnieniami Williamsa PKN Orlen wystosował oficjalną pismo z prośbą o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji... Czekamy zatem na odpowiedź Williamsa w tej swoistej #PartsGate...


Nie zamierzamy tego w żaden sposób komentować. To nasze wewnętrzne sprawy.
Sophie OGG Head of F1 Communications ROKiT Williams Racing, 03.10.2019

Mamy podpisaną umowę z Williamsem, która ma pewne postanowienia. W niej znajdują się też punkty, co nam się należy w sytuacji spornej. Bo w Grand Prix Rosji zespół nie wycofał Roberta z tego względu, że były trudne warunki, że dalsza jazda zagrażała niebezpieczeństwu ze względu na jakąś możliwą usterkę. Nie, wprost stwierdzono w komunikacie prasowym, że wycofano Roberta, by zaoszczędzić części. Dlatego mamy prawo domagać się wyjaśnień. Gdyby to był wypadek losowy, nie mielibyśmy pretensji. Jednak w tym przypadku coś nie zostało "dowiezione" do mety...

...Nie doszukiwałbym się podtekstów, że zachowanie z Rosji to rewanż z ich strony za zakończenie współpracy. Mowa o dużych pieniądzach. Każda ze stron egzekwowałyby swoje prawa w tej sytuacji. Gdybyśmy w czymś zawinili, to pewnie Williams też żądałby wyjaśnień.
Adam Burak Dyrektor ds. komunikacji PKN Orlen, 03.10.2019
AKTUALIZACJE

07.10.2019 godz. 16:57

                  ...kolejny spot PKN Orlen z Robertem... jak zawsze dobra robota... 

07.10.2019 godz. 16:25

                  ...informacja prasowa PKN Orlen dot. strategii cobrandingu firmy...

Jeszcze w tym roku na czeskich, niemieckich i słowackich stacjach koncernu pojawi się marka ORLEN. Jest to element wdrażanej strategii cobrandingu, zakładającej współistnienie lokalnych marek Benzina i star z logotypem Grupy ORLEN. W ramach działań, które docelowo mają zmierzać do pełnego rebrandingu sieci, na wszystkich rynkach będzie prowadzona spójna komunikacja, w której istotną rolę odgrywać będzie dalsze zaangażowanie w Formułę 1.

W ramach wzmacniania znajomości marki ORLEN połączone logotypy będą pojawią się między innymi na dystrybutorach, pylonach cenowych oraz na ekranach wewnątrz stacji Benzina i star. Koncern wprowadzi flagową markę do lokalnych działań marketingowych, wykorzystując na rynkach zagranicznych także potencjał komunikacyjny wynikający z zaangażowania w Formułę 1 i sponsoring Roberta Kubicy. 
Podjęliśmy strategiczną decyzję, że będziemy budować jedną międzynarodową markę ORLEN na wszystkich rynkach, gdzie prowadzimy działalność lub sprzedawane są nasze produkty. Już dziś jesteśmy narodowym championem – największą firmą w tej części Europy i najcenniejszą polską marką wycenianą na 4,7 mld zł – ale bez spójnego wizerunku nie wykorzystujemy w pełni naszego potencjału. Będzie to proces, który rozłożymy na lata. Nie przewidujemy rewolucji, dlatego na tym etapie nie likwidujemy bliskich klientowi marek lokalnych w Czechach, na Słowacji i w Niemczech, ale łączymy je z logotypem Grupy ORLEN. Pozwoli to zbudować rozpoznawalność marki ORLEN na tych rynkach. Docelowy rebranding pozwoli nam uzyskać synergie w obszarze komunikacji i marketingu, a jego wsparciem będzie wykorzystanie naszego dalszego zaangażowania w jeden z najbardziej popularnych sportów na świecie, czyli Formułę 1 – powiedział Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN. 
Najsilniejsze atrybuty wizerunkowe marki ORLEN to nowoczesność, zaufanie, przyjazność, szeroka oferta i wysoka jakość produktów i usług. Te ważne dla klientów wartości chcemy przenieść również na rynek czeski, słowacki i niemiecki. Najważniejszy cel jaki przyświeca nam przy rebrandingu, to dotarcie do nowych grup klientów i zwiększanie wolumenów sprzedaży – powiedziała Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej.

W ramach wdrażania strategii cobrandingu koncern planuje między innymi wspólny zakup powierzchni reklamowych dla wszystkich krajów, wspólne zakupy nagród w konkursach i promocjach, a także wzmocnienie komunikacji korporacyjnej na rynkach zagranicznych.
07.10.2019 godz. 13:07
07.10.2019 godz. 12:11

07.10.2019 godz. 09:57

07.10.2019 godz. 09:25

               ...tymczasem na Circuit de Barcelona-Catalunya rozpoczęła się kolejna tura testów opon na sezon 2020 dla F1 i F2... dzisiaj jeżdżą Sebastien Vettel i Alex Albon, jutro Esteban Ocon w Mercedesie...

07.10.2019 godz. 09:01

06.10.2019 godz. 10:00

               ...PKN Orlen i marka Platinum zapraszają do kolejnego konkursu - Postaw na markę PLATINUM i wygrywaj...

Żeby wziąć udział w naszym konkursie:
  • W okresie 07.10 - 03.11.2019 r kup olej PLATINUM objęty promocją i zachowaj dowód zakupu
  • Wymyśl hasło ze słowem "PLATINUM" zagrzewające Roberta Kubicę do walki w Formule 1
  • Wyślij je smsem na numer 7055 w formie: OIL.nr dowodu zakupu + Twoja odpowiedź lub zgłoś przez nasz formularz: www.kibicujzplatinum.pl
  • Wygrywaj nagrody: Macbook Air 13'', konsolę PS4 Pro, iPad 128 GB oraz nagrody pocieszenia. *Aby hasło zostało uznane, musi zawierać słowo „Platinum”. 
Powodzenia 
05.10.2019 godz. 15:45

                ...Robert podczas eventu partnera zespołu ROKiT Williams Racing - firmy Rexona... gospodarzami byli zespół Winfield Racing Schol i Circuit Paul Ricard...
04.10.2019 godz. 17:00

              ...FIA World Motor Sport Council na posiedzeniu w Kolonii zatwierdziła przyszłoroczny kalendarz (z największą liczbą wyścigów w historii) FIA Formula 1 World Championship...
04.10.2019 godz. 16:30

             ...interesujące rozważania dotyczące przyszłości Roberta Kubicy piórem Lawrence Barretto - Co przyniesie przyszłość Robertowi Kubicy?... Cały artykuł przeczytacie na Official F1, polecamy: What does the future hold for Robert Kubica?
04.10.2019 godz. 16:21

04.10.2019 godz. 10:00

                 ...choć w 'oparach #PartsGate' powodów do śmiechu niewiele... to dzisiaj dla Was wszystkich Happy #WorldSmileDay...
04.10.2019 godz. 09:30

                   ...w oczekiwaniu na wyjaśnienia z Grove w sprawie #PartsGate w weekend kibicujemy pozostałym kierowcom OrlenTeam...
ZDJĘCIA