czwartek, 7 listopada 2019

Jestem wojownikiem... [aktualizacje, galeria]

           Im bliżej końca tego mocno rozczarowującego sezonu dla Roberta Kubicy tym więcej niesłychanie szczerych wypowiedzi naszego kierowcy 'wychodzi' na światło dzienne... Po kolejnej słabej rundzie, tym razem na Circuit of the Americas, Robert porozmawiał szczerze nie tylko z polskimi mediami...
               Przeczytajcie co nasz kierowca powiedział dziennikarzom włoskiego dziennika La Gazzetta dello Sport oraz brytyjskiego portalu InsideRacing.com po amerykańskiej rundzie F1...

Oczekiwania a rzeczywistość...

Moim celem było to aby ludzie nie postrzegali mnie jako człowieka, który prawie stracił rękę. Chciałem być oceniany podobnie jak inni kierowcy przez pryzmat zdobytych punktów, ale ich prawie nie ma. Nie był to sezon, na który wspólnie z zespołem czekaliśmy...
Jak ryba w wodzie...

Gdy nie masz szans na osiągnięcie oczekiwanych rezultatów, ważne jest, żeby być świadomym wykonanej pracy. Moje ciało zareagowało dobrze i pokazało, że moje ograniczenia są bardziej widoczne poza bolidem niż w kokpicie. Wiedziałem, że tak jest, ale gdybym nie podjął próby powrotu, nie byłbym w stanie tego udowodnić. Mimo tego, co mnie spotkało w ostatnich latach, a był to bardzo trudny okres, wciąż jestem kierowcą F1... 
Dusza wojownika...

Jestem sportowcem i wojownikiem. Muszę szczerze przyznać, że walka o 19 miejsce w stawce nie interesuje mnie. Nie dbam o to, aby ukończyć wyścig przed kolegą z ekipy, jeśli mogę zająć tylko 19 pozycję. Ale to nie znaczy, że nie daję z siebie maksa... 
Co dalej?...

Tak, mam oferty, jednak występowałbym w innej roli. Nadal jednak chciałbym jeździć w najlepszym zespole. Nie będzie to łatwe i nie będzie to zależało tylko ode mnie...
Na przekór niedowiarkom...

Nikt nie postawiłby euro na to, co zrobiłem. Niektórzy myśleli, że nie dam rady pokonać pierwszego zakrętu w kalendarzu F1. A zamiast tego jeździłem dając z siebie wszystko. Mówili, że nie będę mógł jeździć w Monaco, a okazało się że było to jedno z moich najlepszych grand prix. Jechałem w zupełnie innym samochodzie niż przed dziesięciu laty i zdałem sobie sprawę, że ponownie rozpaliłem ogień. Teraz już śpię spokojnie...


AKTUALIZACJE
 
09.11.2019 godz. 17:30

Mówiłem to już wiele razy. To trudne i skomplikowane, ale też bardzo frustrujące. Chodzi mi o to, jak nieregularny potrafi być samochód w tym roku, jak szybko zmieniają się moje odczucia za kierownicą. Ten samochód nie jest najlepszy w stawce, nie ma olbrzymiego docisku, ale nie powinien tak znacząco zmieniać swojego zachowania z sesji na sesję, różnice nie powinny być tak ogromne. Nie można tego nawet tłumaczyć stanem toru czy czymś takim. Wystarczy, że opuszczę aleję serwisową i nie mam 90% pewności czy będzie dobrze czy źle. Ten samochód zapewnia nieregularną przyczepność. Nawet nie wiem, jak wyrazić to słowami. Nie sądzę, że to wynika z jego charakterystyki...
Glenn Dunbar
Ledwo wyjadę z garażu i już odczuwam różnice. Co mają do tego opony, skoro jestem w tym momencie jakieś 400 metrów przed pierwszym zakrętem? Opony Pirelli można wprowadzić w lepsze lub gorsze okno operacyjne. Jednak w Meksyku w kwalifikacjach skręcałem w pierwszych zakrętach z mniejszą prędkością, a samochód jechał prosto. Potem przyszła niedziela, opuściłem garaż i balans był zupełnie inny. Mówili mi to nawet inżynierowie na okrążeniu wyjazdowym. Rozumiem punkt widzenia dziennikarzy bo jest on najprostszy - opony mają ogromny wpływ na osiągi w F1. Jednak jeśli zaraz po wyjeździe z garażu samochód gdy opony są przecież w dobrym stanie, były trzymane w kocach grzewczych i mają odpowiednie ciśnienie, a mimo to samochód nie skręca, to jest coś na rzeczy.
Robert Kubica dla portalu Motorsport WEEK, 09.11.2019

09.11.2019 godz. 12:45

                  ...tymczasem Szymon, nasz najmłodszy 'redaktor' odkrywa swoje talenty rysownicze...

09.11.2019 godz. 09:11

08.11.2019 godz. 18:46

08.11.2019 godz. 12:20

Oczywiście były chwilę zwątpienia i autorefleksji, ale motywowali mnie moi współpracownicy, którzy nigdy nie zrezygnowali w obliczu trudnej sytuacji. Jestem jednak zdeterminowana by pokierować losami zespołu tak, by był ponownie w czołówce. Zrobię to dla całej ekipy, dla siebie i dla swojego syna Nate'a. Nie poddam się. Mam grubą skórę.
Andy Hone

Jakby to wyglądało, gdybym teraz odeszła? Nie byłam gotowa, by powiedzieć pas. Zostałabym uznana za córkę ojca, która sprowadziła zespół na dno. Nie zaznałabym nigdy spokoju. Frank wie, że biznes zwany F1 stał się teraz o wiele trudniejszy. Są m.in. media społecznościowe, za pomocą których ludzie są w stanie zrównać cię z ziemią i obrażać. To sprawia, że jest o wiele trudniej. Gdy ktoś mnie wzywa do dymisji, mam jeszcze większą motywację, by pozostać na stanowisku. Zawsze wierzyłam w to, że jeśli ciężko pracujesz, to w końcu dostaniesz za to nagrodę. Ponadto chcę stworzyć dla Nate'a dziedzictwo i sprawić by był dumny z tego co osiągnęłam.
Claire Williams dla portalu Yahoo Sports UK, 08.11.2019

08.11.2019 godz.11:40

GALERIA


Moim celem było to, żeby ludzie nie postrzegali mnie jako człowieka, który prawie stracił rękę. Chciałem być oceniany podobnie jak inni kierowcy przez pryzmat zdobytych punktów, ale ich prawie nie ma. Nie był to rok, na który wspólnie z zespołem liczyliśmy - przyznał Polak. (http://www.tvn24.pl)
TVN24 TVN24 BIS TVN WARSZAWA TVN METEO FAKTY EUROSPORT KONTAKT24 KONKRET24 TVN TO TERAZ Przejdź do TVN24 eurosport_logo Najnowsze Piłka nożna Wideo Tenis F1 Kolarstwo Lekkoatletyka Siatkówka TOKIO 2020 Snooker Więcej Kubica podsumowuje sezon. "Walka o 19. miejsce mnie nie interesuje" 07 listopada 2019, 21:33 Podziel się: Kubica podsumowuje sezon. "Walka o 19. miejsce mnie nie interesuje" Oglądasz Robert Kubica: miałem nadzieję na łatwiejszy powrót Kubica: Miałem nadzieję na łatwiejszy powrótKubica: Miałem nadzieję na łatwiejszy powrót Robert Kubica odchodzi z ROKiT Willams Racing Robert Kubica zwrócił się do kibicówRobert Kubica zwrócił się do kibiców Kubica: W tym sezonie wydarzyły się pewne rzeczy, o których nikt nigdy nie mówiłKubica: W tym sezonie wydarzyły się pewne rzeczy, o których... Kubica: nie ma sensu o tym rozmawiaćKubica: nie ma sensu o tym rozmawiać Kubica bojowo nastawiony przed nowym sezonem F1Kubica bojowo nastawiony przed nowym sezonem F1 Kubica o oczekiwaniach zespołu WilliamsaKubica o oczekiwaniach zespołu Williamsa Kubica o zmianach w Formule 1Kubica o zmianach w Formule 1 Kubica o nowych torach w Formule 1Kubica o nowych torach w Formule 1 Kubica o swoim powrocie do Formuły 1Kubica o swoim powrocie do Formuły 1 Kubica mówi o swoim powrocie do Formuły 1Kubica mówi o swoim powrocie do Formuły 1 Kubica mówi o polskich kibicach i ew. filmie o jego karierzeKubica mówi o polskich kibicach i ew. filmie o jego karierze Kubica: mam nadzieję, że nowy bolid będzie dużo lepszyKubica: mam nadzieję, że nowy bolid będzie dużo lepszy Tomasz Kuchar o powrocie Roberta Kubicy do Formuły 1Tomasz Kuchar o powrocie Roberta Kubicy do Formuły 1 Kubica kierowcą wyścigowym WilliamsaKubica kierowcą wyścigowym Williamsa Tak świat zareagował na powrót KubicyTak świat zareagował na powrót Kubicy Artur Kubica wcześniej wiedział o planach synaArtur Kubica wcześniej wiedział o planach syna Wielki powrót! Kubica kierowcą wyścigowym WilliamsaWielki powrót! Kubica kierowcą wyścigowym Williamsa Robert Kubica o problemach w zespoleRobert Kubica o problemach w zespole Robert Kubica o poprawie w czasie sezonuRobert Kubica o poprawie w czasie sezonu Robert Kubica o plusach sezonuRobert Kubica o plusach sezonu Robert Kubica: miałem nadzieję na łatwiejszy powrót Foto: Getty Images | Video: tvn24 - Jestem sportowcem i wojownikiem. Muszę szerze przyznać, że walka o 19. miejsce mnie nie interesuje - powiedział Robert Kubica. Kierowcę Williamsa czekają jeszcze dwa wyścigi w tym sezonie Formuły 1. 34-letni Kubica na łamach włoskiego dziennika "La Gazzetta dello Sport" oświadczył, że powrót do ścigania w F1 po koszmarnym wypadku rajdowym w 2011 roku nie spełnił jego oczekiwań. Auta ekipy Williamsa, której barwy reprezentuje, są najwolniejsze w całej stawce. Polak w dotychczasowych 19 Grand Prix wywalczył tylko jeden punkt. Drugi z kierowców brytyjskiego teamu, George Russell - żadnego. Kubica: ciało zareagowało dobrze Mechanicy Williamsa walczą o nagrodę. Sporo zawdzięczają Robertowi Kubicy Współpraca... czytaj dalej » - Moim celem było to, żeby ludzie nie postrzegali mnie jako człowieka, który prawie stracił rękę. Chciałem być oceniany podobnie jak inni kierowcy przez pryzmat zdobytych punktów, ale ich prawie nie ma. Nie był to rok, na który wspólnie z zespołem liczyliśmy - przyznał Polak. I dodał: - Gdy nie masz szans na osiągnięcie oczekiwanych rezultatów, ważne jest, żeby zdać sobie sprawę z wykonanej pracy. Ciało zareagowało dobrze i pokazało, że moje ograniczenia są bardziej widoczne poza bolidem niż w kokpicie. Wiedziałem, że tak jest, ale gdybym nie spróbował wrócić, nie byłbym w stanie tego udowodnić. Mimo tego, co mnie spotkało w ostatnich latach, a był to bardzo trudny okres, wciąż jestem kierowcą F1. Miejsc w F1 prawie nie ma Kubica odniósł się też do rywalizacji z Russellem. Co prawda wyprzedza Brytyjczyka w klasyfikacji generalnej, ale Polak regularnie był od niego wolniejszy na treningach i przede wszystkim w kwalifikacjach. Nierzadko również kończył wyścigi na niższej pozycji od partnera z zespołu. Formuła 1 odjeżdża Kubicy. Wolne miejsce tylko w Williamsie Już niemal... czytaj dalej » - Jestem sportowcem i wojownikiem. Muszę szczerze przyznać, że walka o 19. miejsce mnie nie interesuje. Nie dbam o to, aby ukończyć wyścig przed kolegą z ekipy, jeśli mogę zająć tylko 19. pozycję. Ale to nie znaczy, że nie daję z siebie maksa - zaznaczył Kubica. Co dalej z polskim kierowcą? Na sezon 2020, o ile potwierdzą się dotychczasowe doniesienia, praktycznie wszystkie fotele w F1 są zajęte. Wolne jest tylko jedno - w Williamsie, ale Kubica zapowiedział, że po ostatnim tegorocznym Grand Prix odejdzie z brytyjskiego teamu. Póki co mówi się o zainteresowaniu ze strony Haasa. - Tak, mam ofertę, ale występowałbym w innej roli (kierowcy testowego i rozwojowego - red.). Nadal jednak chciałbym jeździć w najlepszym zespole. Nie będzie to łatwe i nie będzie zależeć tylko ode mnie - skwitował Kubica. W tegorocznym kalendarzu F1 do rozegrania zostały dwie rundy: 17 listopada GP Brazylii i 1 grudnia GP Abu Zabi. Tytuł - po raz szósty w karierze - zapewnił już sobie Lewis Hamilton z Mercedesa. Prognozowany skład teamów Formuły 1 w sezonie 2020 (* - brak oficjalnego potwierdzenia): Mercedes: Lewis Hamilton (W. Brytania) Valtteri Bottas (Finlandia) Ferrari: Sebastian Vettel (Niemcy) Charles Leclerc (Monako) Red Bull: Max Verstappen (Holandia) Alexander Albon (Tajlandia)* McLaren: Carlos Sainz jr (Hiszpania) Lando Norris (Kanada) Renault: Daniel Ricciardo (Australia) Esteban Ocon (Francja) Toro Rosso: Pierre Gasly (Francja)* Daniił Kwiat (Rosja)* Racing: Point Sergio Perez (Meksyk) Lance Stroll (Kanada) Alfa Romeo: Kimi Raikkonen (Finlandia) Antonio Giovinazzi (Włochy) Haas: Kevin Magnussen (Dania) Romain Grosjean (Francja) Williams: George Russell (W. Brytania) ? Autor: kz / Źródło: eurosport.pl, gazzetta.it Zobacz również Kubica podsumowuje sezon. "Walka o 19. miejsce mnie nie interesuje" Kubica podsumowuje sezon. "Walka o 19. miejsce mnie nie interesuje" Pewne zwycięstwo i Manchester United gra dalej. Zespół Polaków rozgromiony Pewne zwycięstwo i Manchester United gra dalej. Zespół Polaków rozgromiony Dzięki wygranej Czerwone Diabły zagwarantowały sobie awans do fazy pucharowej. Celtic zszokował Rzym i może świętować awans Celtic zszokował Rzym i może świętować awans Od szybko zdobytej bramki i dominacji na boisku, do przegranej po golu strzelonym w ostatniej minucie meczu. Dwóch kibiców Celticu ugodzonych nożem Dwóch kibiców Celticu ugodzonych nożem Przed meczem Lazio Rzym - Celtic w Lidze Europy dwóch kibiców szkockiego klubu zostało zaatakowanych nożem. Gwizdy i krzyki na treningu Napoli. "Najemnicy" Gwizdy i krzyki na treningu Napoli. "Najemnicy" Od pewnego czasu trwa konflikt wewnątrz klubu, a teraz do awantury włączyli się kibice. Dublet w każdym meczu. Kamil Wilczek piłkarzem miesiąca duńskiej ekstraklasy Dublet w każdym meczu. Kamil Wilczek piłkarzem miesiąca duńskiej ekstraklasy Wzorem Roberta Lewandowskiego Kamil Wilczek w minionym miesiącu w każdym ligowym spotkaniu trafiał do siatki rywali. "Bild": Wenger nie zostanie trenerem Bayernu "Bild": Wenger nie zostanie trenerem Bayernu Ciąg dalszy poszukiwań nowego trenera Bayernu Monachium. Lewandowski wyjawił, kiedy ponownie zostanie ojcem Lewandowski wyjawił, kiedy ponownie zostanie ojcem Po meczu z Olympiakosem "Lewy" zdradził dziennikarzom, kiedy kolejny potomek przyjdzie na świat. Nawrocki chce rozmawiać z siatkarkami. "Pojawiają się różnego typu napięcia i konflikty" Nawrocki chce rozmawiać z siatkarkami. "Pojawiają się różnego typu napięcia i konflikty" Teraz do poważnych zawirowań wokół drużyny narodowej odniósł się jej trener Jacek Nawrocki. Mistrz świata FE po testach: mój samochód prowadzi się okropnie w takich próbach Mistrz świata FE po testach: mój samochód prowadzi się okropnie w takich próbach Jean-Eric Vergne w nadchodzącym sezonie Formuły E powalczy o trzeci kolejny tytuł indywidualnego mistrza świata. Policjant oskarżony o zabójstwo byłego piłkarza. "Pierwszy taki przypadek" Policjant oskarżony o zabójstwo byłego piłkarza. "Pierwszy taki przypadek" Drugiemu funkcjonariuszowi postawiono zarzut napaści i uszkodzenia ciała. Witold Bańka oficjalnie prezydentem Światowej Agencji Antydopingowej. "Nie będzie kompromisów z oszustami" Witold Bańka oficjalnie prezydentem Światowej Agencji Antydopingowej. "Nie będzie kompromisów z oszustami" Jego kadencja rozpocznie się 1 stycznia 2020 roku. Nie podał ręki przed meczem. Trener Cracovii nie chciał pytań o szkoleniowca rywali Nie podał ręki przed meczem. Trener Cracovii nie chciał pytań o szkoleniowca rywali Mecz Wisły Płock z Cracovią to nie będzie tylko walka o ligowe punkty. "VAR to kawałek gó***". Były trener Lecha znów wpadł w furię "VAR to kawałek gó***". Były trener Lecha znów wpadł w furię Nenad Bjelica nie mógł się pogodzić z decyzją sędziów. Zabrał gola Ronaldo, teraz się kaja. "Zareagowałem instynktownie" Zabrał gola Ronaldo, teraz się kaja. "Zareagowałem instynktownie" Portugalski gwiazdor powinien zdobyć bramkę w meczu przeciwko Lokomotiwowi Moskwa. Szeremeta stoczy walkę życia. Czeka na niego maszyna do nokautów Szeremeta stoczy walkę życia. Czeka na niego maszyna do nokautów W walce o mistrzostwo świata kategorii IBF w wadzie średniej zmierzy się z Giennadijem Gołowkinem. Siatkarki kadry atakują związek i trenera. "Niemoralne zachowania" Siatkarki kadry atakują związek i trenera. "Niemoralne zachowania" Ciąg dalszy afery w reprezentacji Polski. Kontuzja, czerwona kartka i przymusowa zmiana. Obrońca bezbłędny w bramce Kontuzja, czerwona kartka i przymusowa zmiana. Obrońca bezbłędny w bramce Spotkanie City z Atalantą miało nietypowy przebieg. Uniforia zaprezentowana. Taką piłką zagrają na Euro 2020 Uniforia zaprezentowana. Taką piłką zagrają na Euro 2020 Przed mistrzostwami Europy jest coraz mniej niewiadomych. Arsene Wenger coraz bliżej pracy w Bayernie. Rozmowy po meczu z BVB Arsene Wenger coraz bliżej pracy w Bayernie. Rozmowy po meczu z BVB Francuz ma być szkoleniowcem do końca tego sezonu. Kosmiczne liczby Roberta Lewandowskiego. "Genialny" Kosmiczne liczby Roberta Lewandowskiego. "Genialny" Ta maszyna się nie zatrzymuje. Wymowna radość. Szykują się wielkie zmiany w życiu piłkarza Wymowna radość. Szykują się wielkie zmiany w życiu piłkarza "Dziecko w drodze!". Na problemy Lewandowski. Bayern awansował w Lidze Mistrzów Na problemy Lewandowski. Bayern awansował w Lidze Mistrzów Hans-Dieter Flick udanie zadebiutował. Urodzi i pojedzie na igrzyska. "Chcę na nich zagrać" Urodzi i pojedzie na igrzyska. "Chcę na nich zagrać" Alex Morgan nie planuje długiego urlopu macierzyńskiego. Strzelił gola i się nie cieszył. Przeprosił przed kamerami za koszmarną kontuzję Strzelił gola i się nie cieszył. Przeprosił przed kamerami za koszmarną kontuzję Son Heung-Min nadal przeżywa to, co stało się kilka dni temu. Popis nastolatka na Santiago Bernabeu. Real zdemolował, PSG awansowało Popis nastolatka na Santiago Bernabeu. Real zdemolował, PSG awansowało Hat-trick i asysta 18-letniego Rodrygo. Obrońca w bramce City. Mistrzowie Anglii pokpili sprawę z Atalantą Obrońca w bramce City. Mistrzowie Anglii pokpili sprawę z Atalantą Zremisowali z włoską ekipą, choć już do przerwy mogli rozstrzygnąć losy rywalizacji. Bolesna porażka drużyny Polaków. Zwycięstwo Juventusu rzutem na taśmę Bolesna porażka drużyny Polaków. Zwycięstwo Juventusu rzutem na taśmę Mistrzowie Włoch awansowali do 1/8 finału Ligi Mistrzów. Grupa siatkarek żąda zwolnienia selekcjonera. Związek odpowiada Grupa siatkarek żąda zwolnienia selekcjonera. Związek odpowiada Bunt w reprezentacji. Piłkarz obrabowany w trakcie meczu Ligi Mistrzów. Straty są ogromne Piłkarz obrabowany w trakcie meczu Ligi Mistrzów. Straty są ogromne Bertrand Traore z Olympique Lyon padł ofiarą złodziei. Arsenal stracił wygraną w końcówce. Na awans musi poczekać Arsenal stracił wygraną w końcówce. Na awans musi poczekać W meczu 4. kolejki Ligi Europy Vitoria Guimaraes zremisowała z Arsenalem 1:1. Gospodarze uratowali punkt w doliczonym czasie gry, więc Kanonierzy na awans do 1/8 finału muszą poczekać do czwartku. Rywale Polaków podali skład. Tym razem ślub nie przeszkodzi gwieździe Izraela Rywale Polaków podali skład. Tym razem ślub nie przeszkodzi gwieździe Izraela Munas Dabbur nie wystąpił w pierwszej konfrontacji w Warszawie. Trener nie podjął rozmów z Bayernem. Rosną akcje Wengera Trener nie podjął rozmów z Bayernem. Rosną akcje Wengera Mistrzowie Niemiec wciąż poszukują następcy zwolnionego w niedzielę Nico Kovaca. Superpuchar Włoch znów w Arabii Saudyjskiej. Kobiety obejrzą z trybun mecz Superpuchar Włoch znów w Arabii Saudyjskiej. Kobiety obejrzą z trybun mecz Mecz o Superpuchar Włoch pomiędzy mistrzem Juventusem Turyn a zdobywcą krajowego pucharu Lazio Rzym odbędzie się 22 grudnia w Rijadzie. Spotkanie w stolicy Arabii Saudyjskiej będą mogły obejrzeć z trybun kobiety - poinformowały władze Serie A. Gwiazdom Barcelony zabrakło klasy. "Niektórzy nawet nie podali ręki" Gwiazdom Barcelony zabrakło klasy. "Niektórzy nawet nie podali ręki" Mecz Ligi Mistrzów na Camp Nou na długo pozostanie w pamięci piłkarzy Slavii Praga. Bunt w Napoli. Trener i piłkarze przeciwko decyzji prezydenta Bunt w Napoli. Trener i piłkarze przeciwko decyzji prezydenta Tylko remis z RB Salzburg w Lidze Mistrzów. Takie same premie dla piłkarek i piłkarzy w Australii Takie same premie dla piłkarek i piłkarzy w Australii "Marzyłam, abyśmy byli w sporcie równi". Dwukrotna triumfatorka igrzysk kończy ze sportem. Obawia się utraty wzroku Dwukrotna triumfatorka igrzysk kończy ze sportem. Obawia się utraty wzroku Po olimpijskie złoto najpierw sięgnęła w Londynie, a sukces powtórzyła w Rio de Janeiro. "Pożegnanie Piszczka przy pełnych trybunach" "Pożegnanie Piszczka przy pełnych trybunach" Wielkie zainteresowanie biletami na mecz ze Słowenią. Porażka Arki u siebie. "W czwartej kwarcie umarliśmy" Porażka Arki u siebie. "W czwartej kwarcie umarliśmy" Arka przegrała w Gdyni z EWE Baskets Oldenburg 61:73 (12:20, 20:12, 23:15, 6:26) w swoim szóstym meczu grupy D Pucharu Europy. Zawodnicy trenera Przemysława Frasunkiewicza mają za sobą trzy zwycięstwa i trzy porażki – wszystkie ponieśli w Gdyni. Informacje Pewne zwycięstwo i Manchester United gra dalej. Zespół Polaków rozgromiony 23:08 Dublet w każdym meczu. Kamil Wilczek piłkarzem miesiąca duńskiej ekstraklasy 22:01 Celtic zszokował Rzym i może świętować awans 21:52 Kubica podsumowuje sezon. "Walka o 19. miejsce mnie nie interesuje" 21:33 Gwizdy i krzyki na treningu Napoli. "Najemnicy" 20:56 zobacz wszystkie » 14. kolejka ekstraklasy SOBOTA, 2 LISTOPADA Korona 1:0 Zagłębie Cracovia 1:0 Lechia Pogoń 1:1 Lech NIEDZIELA, 3 LISTOPADA Jagiellonia 2:0 ŁKS Górnik 1:1 Piast Arka 0:1 Legia PONIEDZIAŁEK, 4 LISTOPADA Śląsk 3:1 Wisła P. Raków 1:0 Wisła K. Ekstraklasa 2019/20 Lp. Drużyna Mecze Punkty Bramki 1 Legia 14 26 23-13 2 Cracovia 14 26 22-14 3 Piast 14 25 16-10 4 Pogoń 14 25 16-12 5 Wisła Płock 14 25 20-22 6 Śląsk 14 24 20-14 7 Jagiellonia 14 23 24-17 8 Lechia 14 21 17-14 9 Lech 14 19 24-18 10 Zagłębie Lubin 14 18 23-21 11 Raków Częstochowa 14 18 15-19 12 Górnik 14 16 13-14 13 ŁKS 14 11 15-25 14 Wisła Kraków 14 11 14-25 15 Korona 14 11 7-19 16 Arka 14 10 11-23 - - - --- el. LM el. LE grupa mistrzowska spadek grupa spadkowa 4. kolejka Ligi Mistrzów WTOREK gr. E SSC Napoli - FC Salzburg 1:1 gr. E Liverpool - KRC Genk 2:1 gr. F Barcelona - Slavia Praga 0:0 gr. F Borussia Dortmund - Inter 3:2 gr. G Zenit Sankt Petersburg - RB Lipsk 0:2 gr. G Olympique Lyon - Benfica Lizbona 3:1 gr. H Chelsea - Ajax Amsterdam 4:4 gr. H Valencia - Lille OSC 4:1 ŚRODA gr. A Real Madryt - Galatasaray 6:0 gr. A Paris Saint Germain - FC Brugge 1:0 gr. B Bayern - Olympiakos 2:0 gr. B Crvena Zvezda - Tottenham 0:4 gr. C Dinamo Zagrzeb - Szachtar Donieck 3:3 gr. C Atalanta Bergamo - Manchester City 1:1 gr. D Lokomotiw Moskwa - Juventus 1:2 gr. D Bayer Leverkusen - Atletico Madryt 2:1 TABELA GRUPY G Drużyna Mecze Pkt. Bramki 1. Polska 8 19 13-2 2. Austria 8 16 17-7 3. Macedonia Północna 8 11 10-11 4. Słowenia 8 11 13-8 5. Izrael 7 8 12-14 6. Łotwa 7 0 1-24 Eliminacje Euro 2020 Data Mecz 21 marca Austria - Polska 0:1 24 marca Polska - Łotwa 2:0 7 czerwca Macedonia Północna - Polska 0:1 10 czerwca Polska - Izrael 4:0 6 września Słowenia - Polska 2:0 9 września Polska - Austria 0:0 10 października Łotwa Polska 0:3 13 października Polska - Macedonia Północna 2:0 16 listopada Izrael - Polska 19 listopada Polska - Słowenia Klasyfikacja generalna Formuły 1 Zawodnik Team Punkty 1. Lewis Hamilton Mercedes 363 2. Valtteri Bottas Mercedes 289 3. Charles Leclerc Ferrari 236 4. Sebastian Vettel Ferrari 230 5. Max Verstappen Red Bull 220 6. Pierre Gasly Toro Rosso 76 7. Carlos Sainz McLaren 76 8. Alexander Albon Red Bull 74 9. Sergio Perez Racing Point 43 10. Daniel Ricciardo Renault 38 11. Daniił Kwiat Toro Rosso 36 12. Lando Norris McLaren 35 13. Nico Hulkenberg Renault 34 14. Kimi Raikkonen Alfa Romeo 31 15. Lance Stroll Racing Point 21 16. Kevin Magnussen Haas 20 17. Romain Grosjean Haas 8 18. Antonio Giovinazzi Alfa Romeo 4 19. Robert Kubica Williams 1 20. George Russell Williams 0 Wideo Zmarł były piłkarz Aston Villi Dalian Atkinson Zmarł były piłkarz Aston Vill... N'Golo Kante i Michy Batshuayi zaprezentowali piłkę na Euro 2020 N'Golo Kante i Michy Batshuay... Niesamowity rzut kapitan Cheerleaders Gdynia Niesamowity rzut kapitan Chee... Nicola Adams zakończyła karierę z obawy o własne zdrowie Nicola Adams zakończyła karie... Skrót meczu Hapoel Jerozolima - Anwil Włocławek w 4. kolejce Ligi Mistrzów Skrót meczu Hapoel Jerozolima... Trzecia porażka Anwilu Włocławek w Lidze Mistrzów Trzecia porażka Anwilu Włocła... Policja udostępniła nowe nagranie z próby napaści na Oezila i Kolasinaca Policja udostępniła nowe nagr... Ostatni trening Dinama Zagrzeb przed meczem z Szachtarem Donieck Ostatni trening Dinama Zagrze... Manchester United gotowy na starcie z Partizanem Manchester United gotowy na s... Skrót meczu Galatasaray - Dolomiti Energia Trento w 6. kolejce Pucharu Europy Skrót meczu Galatasaray - Dol... eurosport logo polityka prywatnościkontaktregulamin TVN TVN Siedem TVN Style TVN Turbo TVN Fabuła iTVN iTVN Extra TVN24 TVN Warszawa TVN24 BiS TVN Meteo ToTeraz HGTV TTV NC+ Player Kulinarni.pl Kontakt24 tvn news & services agency zdrowie.tvn.pl Copyright (C) 1997-2018 Korzystanie z materiałów redakcyjnych TVN S.A. / TVN Media Sp. z o.o. wymaga wcześniejszej zgody TVN S.A./ TVN Media Sp. z o.o. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 1 b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych TVN S.A. / TVN Media Sp. z o.o. wyraźnie zastrzega, że dalsze rozpowszechnianie artykułów zamieszczonych w programach oraz na stronach internetowych TVN S.A. / TVN Media Sp. z o.o. jest zabronione. zamknij X Powiadomienie o plikach cookie Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności. (http://www.tvn24.pl)
Moim celem było to, żeby ludzie nie postrzegali mnie jako człowieka, który prawie stracił rękę. Chciałem być oceniany podobnie jak inni kierowcy przez pryzmat zdobytych punktów, ale ich prawie nie ma. Nie był to rok, na który wspólnie z zespołem liczyliśmy - przyznał Polak. I dodał: - Gdy nie masz szans na osiągnięcie oczekiwanych rezultatów, ważne jest, żeby zdać sobie sprawę z wykonanej pracy. Ciało zareagowało dobrze i pokazało, że moje ograniczenia są bardziej widoczne poza bolidem niż w kokpicie. Wiedziałem, że tak jest, ale gdybym nie spróbował wrócić, nie byłbym w stanie tego udowodnić. Mimo tego, co mnie spotkało w ostatnich latach, a był to bardzo trudny okres, wciąż jestem kierowcą F1. Miejsc w F1 prawie nie ma Kubica odniósł się też do rywalizacji z Russellem. Co prawda wyprzedza Brytyjczyka w klasyfikacji generalnej, ale Polak regularnie był od niego wolniejszy na treningach i przede wszystkim w kwalifikacjach. Nierzadko również kończył wyścigi na niższej pozycji od partnera z zespołu. Formuła 1 odjeżdża Kubicy. Wolne miejsce tylko w Williamsie Już niemal... czytaj dalej » - Jestem sportowcem i wojownikiem. Muszę szczerze przyznać, że walka o 19. miejsce mnie nie interesuje. Nie dbam o to, aby ukończyć wyścig przed kolegą z ekipy, jeśli mogę zająć tylko 19. pozycję. Ale to nie znaczy, że nie daję z siebie maksa - zaznaczył Kubica. Co dalej z polskim kierowcą? Na sezon 2020, o ile potwierdzą się dotychczasowe doniesienia, praktycznie wszystkie fotele w F1 są zajęte. Wolne jest tylko jedno - w Williamsie, ale Kubica zapowiedział, że po ostatnim tegorocznym Grand Prix odejdzie z brytyjskiego teamu. Póki co mówi się o zainteresowaniu ze strony Haasa. - Tak, mam ofertę, ale występowałbym w innej roli (kierowcy testowego i rozwojowego - red.). Nadal jednak chciałbym jeździć w najlepszym zespole. Nie będzie to łatwe i nie będzie zależeć tylko ode mnie - skwitował Kubica. (http://www.tvn24.pl)
Moim celem było to, żeby ludzie nie postrzegali mnie jako człowieka, który prawie stracił rękę. Chciałem być oceniany podobnie jak inni kierowcy przez pryzmat zdobytych punktów, ale ich prawie nie ma. Nie był to rok, na który wspólnie z zespołem liczyliśmy - przyznał Polak. I dodał: - Gdy nie masz szans na osiągnięcie oczekiwanych rezultatów, ważne jest, żeby zdać sobie sprawę z wykonanej pracy. Ciało zareagowało dobrze i pokazało, że moje ograniczenia są bardziej widoczne poza bolidem niż w kokpicie. Wiedziałem, że tak jest, ale gdybym nie spróbował wrócić, nie byłbym w stanie tego udowodnić. Mimo tego, co mnie spotkało w ostatnich latach, a był to bardzo trudny okres, wciąż jestem kierowcą F1. Miejsc w F1 prawie nie ma Kubica odniósł się też do rywalizacji z Russellem. Co prawda wyprzedza Brytyjczyka w klasyfikacji generalnej, ale Polak regularnie był od niego wolniejszy na treningach i przede wszystkim w kwalifikacjach. Nierzadko również kończył wyścigi na niższej pozycji od partnera z zespołu. Formuła 1 odjeżdża Kubicy. Wolne miejsce tylko w Williamsie Już niemal... czytaj dalej » - Jestem sportowcem i wojownikiem. Muszę szczerze przyznać, że walka o 19. miejsce mnie nie interesuje. Nie dbam o to, aby ukończyć wyścig przed kolegą z ekipy, jeśli mogę zająć tylko 19. pozycję. Ale to nie znaczy, że nie daję z siebie maksa - zaznaczył Kubica. Co dalej z polskim kierowcą? Na sezon 2020, o ile potwierdzą się dotychczasowe doniesienia, praktycznie wszystkie fotele w F1 są zajęte. Wolne jest tylko jedno - w Williamsie, ale Kubica zapowiedział, że po ostatnim tegorocznym Grand Prix odejdzie z brytyjskiego teamu. Póki co mówi się o zainteresowaniu ze strony Haasa. - Tak, mam ofertę, ale występowałbym w innej roli (kierowcy testowego i rozwojowego - red.). Nadal jednak chciałbym jeździć w najlepszym zespole. Nie będzie to łatwe i nie będzie zależeć tylko ode mnie - skwitował Kubica. (http://www.tvn24.pl)