niedziela, 29 grudnia 2019

Jestem osobą, której życie to ciągłe wyzwania... [aktualizacje, zdjęcia]

          Kolejna niezwykle szczera rozmowa Roberta Kubicy, tym razem z dziennikarzami brytyjskiego portalu Autosport.com. Nasz kierowca opowiada m.in. o powrocie do Formula 1, 'skomplikowanym' sezonie w barwach zespołu ROKiT Williams Racing...
            Zapraszamy do lektury zapisu rozmowy o tym czego najbardziej brakowało  Robertowi w zakończonym sezonie 2019 oraz czy warto było wracać do paddocku 'królowej motorsportu'...


...Szczerze mówiąc, to byłem trochę rozdarty. Myślę, że wracając do Formula 1, zamknąłem pewien rozdział, który prawdopodobnie był najważniejszy w moim życiu. Patrząc, gdzie byłem, patrząc na okres, przez który przeszedłem i okoliczności tego, co się wydarzyło oraz jakie były konsekwencje mojego wypadku w 2011 roku...
...Powracając do F1 jednocześnie otworzyłem na nowo czy też kontynuowałem pewien rozdział, którym jest Formula 1, a o którym dziś mówi się trudno ze względu na bardzo skomplikowany sezon. Żyjesz myślą o powrocie, ale chcesz osiągać jak najlepsze wyniki i dawać z siebie wszystko. Chcesz się przede wszystkim ścigać. Myślę, że tego właśnie najbardziej mi brakowało w kończącym się sezonie...
...Nie mówię, czy było warto, czy też nie... Jestem osobą, której życie to ciągłe wyzwania i próby osiągania zamierzonych celów. Jeśli po wielu latach poza sportem pojawiłem się by wrócić do F1, to oznacza, że tak właśnie chciałem. Chciałem się sprawdzić. Sprawdzić, czy nadal potrafię prowadzić samochód i czy mogę wrócić, chociaż nie było mnie od dłuższego czasu i mam ograniczenia. Jeśli jednak muszę odpowiedzieć, na pytanie czy było warto czy nie to mówię było warto. Szczęśliwie wciąż są ludzie, którzy szanują mnie i oceniają wystarczająco wysoko. Wiedzą, że mogę się dobrze spisać nie tylko jako kierowca, ale po prostu jako człowiek.


AKTUALIZACJE

30.12.2019 godz. 17:37

                  ...grafika z dedykacją dla wszystkich sceptyków... Brawo Orlen...

30.12.2019 godz. 17:19

               ...100% profesjonalizmu, zawsze jest pora na dobry trening...Robert już gotowy do nadchodzącego sezonu...

30.12.2019 godz. 12:38

                  ...tymczasem Williams wspomina wydarzenia na Hungaroringu...

29.12.2019 godz. 15:45

GALERIA