Po 'intensywnej' wizycie zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN w Warszawie ponownie meldujemy się na Circuit de Barcelona-Catalunya gdzie o godz. 09:00 rozpoczyna się druga, i ostatnia w tym roku, trzydniowa tura przedsezonowych testów 'królowej motorsportu'...
Zapraszamy na relację z pierwszego dnia drugiej części przedsezonowych testów F1 w Montmeló. Dzisiaj za kierownicą C39 zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN zasiądą Robert Kubica, którego ponownie zobaczymy w porannej sesji na Circuit de Barcelona-Catalunya oraz Kimi Raikkonen, do którego należało będzie całe popołudnie na torze...
Harmonogram & pogoda
⌚ Harmonogram czasowy
sesja poranna: 🕘09:00 - 🕐13:00
sesja popołudniowa: 🕑14:00 - 🕕18:00
sesja poranna: 🕘09:00 - 🕐13:00
sesja popołudniowa: 🕑14:00 - 🕕18:00
Prognoza pogoda
Period 2 / D1 : ⛅26.02, ⛅27.02, ⛅28.02 🌡10-18°C
Driver line-up
Transmisje & Live timing
Transmisje z testów oraz live timing dostępny jest za pośrednictwem F1 TV Pro oraz F1 TV Access. Codzienne transmisje prowadzi telewizja SKY Sports F1, a bloki podsumowujące każdy dzień testów o godz. 21:00 emituje telewizja Eleven Sports.
Circuit de Barcelona-Catalunya
Driver line-up
Transmisje & Live timing
Transmisje z testów oraz live timing dostępny jest za pośrednictwem F1 TV Pro oraz F1 TV Access. Codzienne transmisje prowadzi telewizja SKY Sports F1, a bloki podsumowujące każdy dzień testów o godz. 21:00 emituje telewizja Eleven Sports.
Circuit de Barcelona-Catalunya
Wyniki I tury przedsezonowych testów na Circuit de Barcelona-Catalunya
Przebiegi osiągnięte przez poszczególne zespoły podczas I tury przedsezonowych testów w Montmeló
Przebiegi osiągnięte przez poszczególnych kierowców podczas I tury przedsezonowych testów w Montmeló
Przebiegi osiągnięte przez poszczególne zespoły z wyszczególnieniem producentów jednostek napędowych
AKTUALIZACJE
26.02.2020 godz. 21:49
26.02.2020 godz. 21:29
26.02.2020 godz. 21:15
26.02.2020 godz. 20:16
26.02.2020 godz. 19:12
26.02.2020 godz. 18:40
26.20.2020 godz. 18:36
26.02.2020 godz. 18:27
26.02.2020 godz. 18:12
26.02.2020 godz. 18:10
26.02.2020 godz. 18:04
26.02.2020 godz. 18:01
26.02.2020 godz. 18:01
...koniec I dnia drugiej tury przedsezonowych testów w Barcelonie... na czele klasyfikacji RK88...
26.02.2020 godz. 17:40
26.02.2020 godz. 17:17
26.02.2020 godz. 17:00
...sytuacja na torze na 1 godzinę przed zakończeniem I dnia drugiej tury przedsezonowych testów w Barcelonie...
26.02.2020 godz. 14:58
26.02.2020 godz. 14:30
...wypowiedzi Roberta po porannej sesji testowej zebrane przez Cezarego Gutowskiego z redakcji Przegląd Sportowy...
Uzyskałeś najlepszy czas w porannej sesji. To oczywiście tylko testy, ale chyba też dobry sposób na podsumowanie swoich jazd?
Tak, choć tak naprawdę nie ma to wielkiego znaczenia. Co się liczy, to wyczucie, jakie mam w samochodzie. Gdy jedziesz okrążenie szybsze o 2-3 sekundy od tego, co mogłeś uzyskać wcześniej... Wyczucie w samochodzie i wszystko inne odzwierciedla to, jak szybki jest ten bolid. Fakt jest taki, że zazwyczaj byłem pierwszy od końca, gdy patrzyłeś na tabelę czasów od dołu, a teraz jestem na górze, ale - jak mówiłem - nie ma to wielkiego znaczenia. W testach nie trzeba się za bardzo przyglądać klasyfikacjom, bo różne zespoły i kierowcy realizują różne programy i koncentrują się na różnych rzeczach. Należy koncentrować się na sobie i robieniu postępów, gdy dochodzą nowe rzeczy do testowania. Aby dać właściwe informacje i potem je właściwie interpretować, a to idzie całkiem nieźle.
A co ma znaczenie?
Ważne jest to, że był to całkiem dobry dzień i uważam, że mamy teraz do przejrzenia interesujące dane, obok moich odczuć. Mam nadzieję, że rezultat tych prac będzie jasny. Ostatecznie poranna sesja pierwszego dnia jazd nigdy nie jest łatwa, jeśli chodzi o warunki na torze, przyczepność i tego typu rzeczy, ale feeling był całkiem dobry, choć... Już w zeszłym roku, gdy jeździłem przez pierwszą połowę dnia ten feeling był nawet lepszy. Tak to działa i to normalne, gdy próbujesz różnych rozwiązań i spieszysz się, aby sprawdzić jak najwięcej rzeczy i jak najlepiej przygotować się do Australii. Często testujesz równocześnie kilka rzeczy na raz, bo ważne jest, aby przejść przez wszystkie punkty programu i wybrać to, co sprawuje się lepiej.
Przebiegi osiągnięte przez poszczególne zespoły z wyszczególnieniem producentów jednostek napędowych
AKTUALIZACJE
26.02.2020 godz. 21:49
Duma 🙌🇵🇱🏁Robert Kubica tam gdzie powinien być - na szczycie ! Ciekawe jak czują się wszyscy ci którzy w niego nie wierzyli i chcieli go wysłać na sportową emeryturę. https://t.co/GjzaxK0MzX— Zuzanna Falzmann (@zuzannafalzmann) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 21:29
Day 4/6...— Formula 1 (@F1) February 26, 2020
Smooth running for some, a roller coaster for others#F1Testing pic.twitter.com/rp0aHHdrG6
26.02.2020 godz. 21:15
If you come to the #F1Testing, your eyes share the same passion: Motorsport in its purest form! pic.twitter.com/0nMMh9dNvs— Circuit de Barcelona-Catalunya (@Circuitcat_eng) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 20:16
🗞️ The Circuit resumes testing with @R_Kubica & @alfaromeoracing on top #F1Testing— Circuit de Barcelona-Catalunya (@Circuitcat_eng) February 26, 2020
➡️ https://t.co/y59KAOlkrG pic.twitter.com/IRmqQ9p3Ru
26.02.2020 godz. 19:12
It's a race weekend? No, it's just testing with 19 drivers!— Circuit de Barcelona-Catalunya (@Circuitcat_eng) February 26, 2020
Let's see today's best times! #F1Testing pic.twitter.com/0kUj0j7qWo
26.02.2020 godz. 18:40
No i #wiadomo💥Robert Kubica z najlepszym czasem 4. dnia treningu! https://t.co/UqokywmFey— ORLEN (@PKN_ORLEN) February 26, 2020
26.20.2020 godz. 18:36
Dobra robota Robert, dobra robota @alfaromeoracing https://t.co/HLvInNfzgG— Daniel Obajtek (@DanielObajtek) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 18:27
Four days down, two to go ✌️— Formula 1 (@F1) February 26, 2020
And it's a second chart-topping number 1️⃣ hit for @alfaromeoracing 💽#F1 #F1Testinghttps://t.co/gnzS4upQ5u
26.02.2020 godz. 18:12
🏁 CLASSIFICATION (END OF DAY 4) 🏁— Formula 1 (@F1) February 26, 2020
P1 for Kubica 💪
Solid lapping all-round for our 1️⃣9️⃣ runners#F1 #F1Testing pic.twitter.com/Lyey95Zwu0
26.02.2020 godz. 18:10
That’s it for today! 🏁 Kubica tops the first day of second #F1Testing. 👌🏻 pic.twitter.com/6ehoZIQOTW— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 18:04
#F1Testing over for today and can anyone guess who went fastest? Any guesses at all?? pic.twitter.com/A7K64VoE5Q— Pirelli Motorsport (@pirellisport) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 18:01
— Circuit de Barcelona-Catalunya (@Circuitcat_eng) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 18:01
...koniec I dnia drugiej tury przedsezonowych testów w Barcelonie... na czele klasyfikacji RK88...
26.02.2020 godz. 17:40
From behind the wheel to in front of the camera. 🤳🏼 @SauberEsports https://t.co/vSwXkZJAIZ— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 17:17
A grand day out for @_aarava, @Tiametmarduk and @FormulaDani during the first week of testing 😄— Formula 1 (@F1) February 26, 2020
What did the trio get up to with @alfaromeoracing?#F1Testing #F1Esports
26.02.2020 godz. 17:00
...sytuacja na torze na 1 godzinę przed zakończeniem I dnia drugiej tury przedsezonowych testów w Barcelonie...
26.02.2020 godz. 14:58
A busy morning in the car for Robert, with 53 laps to his name. For the afternoon session, it's Kimi back at the wheel! pic.twitter.com/20w6a5W2sj— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 14:30
...wypowiedzi Roberta po porannej sesji testowej zebrane przez Cezarego Gutowskiego z redakcji Przegląd Sportowy...
Uzyskałeś najlepszy czas w porannej sesji. To oczywiście tylko testy, ale chyba też dobry sposób na podsumowanie swoich jazd?
Tak, choć tak naprawdę nie ma to wielkiego znaczenia. Co się liczy, to wyczucie, jakie mam w samochodzie. Gdy jedziesz okrążenie szybsze o 2-3 sekundy od tego, co mogłeś uzyskać wcześniej... Wyczucie w samochodzie i wszystko inne odzwierciedla to, jak szybki jest ten bolid. Fakt jest taki, że zazwyczaj byłem pierwszy od końca, gdy patrzyłeś na tabelę czasów od dołu, a teraz jestem na górze, ale - jak mówiłem - nie ma to wielkiego znaczenia. W testach nie trzeba się za bardzo przyglądać klasyfikacjom, bo różne zespoły i kierowcy realizują różne programy i koncentrują się na różnych rzeczach. Należy koncentrować się na sobie i robieniu postępów, gdy dochodzą nowe rzeczy do testowania. Aby dać właściwe informacje i potem je właściwie interpretować, a to idzie całkiem nieźle.
A co ma znaczenie?
Ważne jest to, że był to całkiem dobry dzień i uważam, że mamy teraz do przejrzenia interesujące dane, obok moich odczuć. Mam nadzieję, że rezultat tych prac będzie jasny. Ostatecznie poranna sesja pierwszego dnia jazd nigdy nie jest łatwa, jeśli chodzi o warunki na torze, przyczepność i tego typu rzeczy, ale feeling był całkiem dobry, choć... Już w zeszłym roku, gdy jeździłem przez pierwszą połowę dnia ten feeling był nawet lepszy. Tak to działa i to normalne, gdy próbujesz różnych rozwiązań i spieszysz się, aby sprawdzić jak najwięcej rzeczy i jak najlepiej przygotować się do Australii. Często testujesz równocześnie kilka rzeczy na raz, bo ważne jest, aby przejść przez wszystkie punkty programu i wybrać to, co sprawuje się lepiej.
Mark Sutton |
Jak podsumujesz swoje dotychczasowe jazdy z Alfą?
Ogólnie były to dobre dwie połówki dnia. Zapewne zeszły tydzień, z mojego punktu widzenia, poszedł lepiej, niż ten, ale to normalne, gdy po raz pierwszy prowadzisz nowy bolid ze znacznie większą przyczepnością i znacznie większym dociskiem, wszystko wygląda łatwiej. Teraz, gdy zaczynasz wyciskać z bolidu prędkość, to normalne, że gdy zbliżasz się do limitu, pojawiają się problemy. Zrobiliśmy jednak całkiem duży postęp z pewnymi udoskonaleniami, między tymi sesjami, co jest miłe. Wszyscy trzej czuliśmy, że jest coś, co można poprawić, a zespół znalazł szybkie rozwiązanie.
Jak przebiegał program prac?
Ogólnie był to pozytywny poranek. Oczywiście zawsze celem jest wykonanie programu przejazdów. Mieliśmy pewne drobne problemy, ale na szczęście nie przeszkodziły nam za bardzo. Powiedziałbym, że wykonaliśmy 90% planowanych zadań na ten poranek, więc wszystko jest dobrze. Mieliśmy kilka nowych części w samochodzie. Kilka modyfikacji i drobnych zmian i teraz musimy prześledzić dane i postarać się zrozumieć je lepiej. Jak można oczekiwać inne warunki mają wielki wpływ, więc teraz musimy odrobić pracę domową i starać się zrozumieć, z czym zostać, a co poprawić. Kolejne dwa i pół dnia są wyjątkowo ważne. To ostatnie dni jazd, zanim pojawimy się w Australii. Mam nadzieję, że będziemy gotowi. Wiemy realistycznie, na co nas stać, ale musimy mieć pewność, że dajemy z siebie wszystko.
Czy tak szybka jazda w Barcelonie daje ci osobistą satysfakcję?
Nie do końca. Ludzie myślą, że im szybciej jedziesz, tym trudniej się robi. Skłamałbym mówiąc, że zrobienie czasów na poziomie 1:17 w tym roku jest łatwiejszy, niż robienie 1:19 w zeszłym... To trochę inna trudność. Prawda jest jednak taka, że w zeszłym tygodniu, rano, na pierwszych kółkach czułem, że mam więcej przyczepności i mogę pojechać szybciej, ale mój mózg podpowiadał, że dotąd nie było to możliwe. Zabrało mi kilka okrążeń, aby odblokować to właściwe wyczucie. W padoku F1 nie ma wielu przyjaciół, ale jest jeden taki, którego każdy bardzo chce mieć. Wielki przyjaciel - to docisk aerodynamiczny. Gdy go masz, to wspaniały kumpel. Bardzo pomaga.
Ogólnie były to dobre dwie połówki dnia. Zapewne zeszły tydzień, z mojego punktu widzenia, poszedł lepiej, niż ten, ale to normalne, gdy po raz pierwszy prowadzisz nowy bolid ze znacznie większą przyczepnością i znacznie większym dociskiem, wszystko wygląda łatwiej. Teraz, gdy zaczynasz wyciskać z bolidu prędkość, to normalne, że gdy zbliżasz się do limitu, pojawiają się problemy. Zrobiliśmy jednak całkiem duży postęp z pewnymi udoskonaleniami, między tymi sesjami, co jest miłe. Wszyscy trzej czuliśmy, że jest coś, co można poprawić, a zespół znalazł szybkie rozwiązanie.
Jak przebiegał program prac?
Ogólnie był to pozytywny poranek. Oczywiście zawsze celem jest wykonanie programu przejazdów. Mieliśmy pewne drobne problemy, ale na szczęście nie przeszkodziły nam za bardzo. Powiedziałbym, że wykonaliśmy 90% planowanych zadań na ten poranek, więc wszystko jest dobrze. Mieliśmy kilka nowych części w samochodzie. Kilka modyfikacji i drobnych zmian i teraz musimy prześledzić dane i postarać się zrozumieć je lepiej. Jak można oczekiwać inne warunki mają wielki wpływ, więc teraz musimy odrobić pracę domową i starać się zrozumieć, z czym zostać, a co poprawić. Kolejne dwa i pół dnia są wyjątkowo ważne. To ostatnie dni jazd, zanim pojawimy się w Australii. Mam nadzieję, że będziemy gotowi. Wiemy realistycznie, na co nas stać, ale musimy mieć pewność, że dajemy z siebie wszystko.
Czy tak szybka jazda w Barcelonie daje ci osobistą satysfakcję?
Nie do końca. Ludzie myślą, że im szybciej jedziesz, tym trudniej się robi. Skłamałbym mówiąc, że zrobienie czasów na poziomie 1:17 w tym roku jest łatwiejszy, niż robienie 1:19 w zeszłym... To trochę inna trudność. Prawda jest jednak taka, że w zeszłym tygodniu, rano, na pierwszych kółkach czułem, że mam więcej przyczepności i mogę pojechać szybciej, ale mój mózg podpowiadał, że dotąd nie było to możliwe. Zabrało mi kilka okrążeń, aby odblokować to właściwe wyczucie. W padoku F1 nie ma wielu przyjaciół, ale jest jeden taki, którego każdy bardzo chce mieć. Wielki przyjaciel - to docisk aerodynamiczny. Gdy go masz, to wspaniały kumpel. Bardzo pomaga.
Mark Sutton |
Jak bardzo różni się ten bolid od twojego poprzedniego?
Ciężko to wyjaśnić... Ostatecznie to kompletnie inne odczucia, ale za każdym razem, gdy zmieniasz auto i zespół, to i sposób budowania samochodu jest innym, podobnie jak procedury i sposób pracy nad nim. Wspólne jest tylko to, że gdy nie masz docisku, to możesz robić, cokolwiek zapragniesz, ale rozwiązania problemu nie będzie. Docisk jest tu największym przyjacielem, w jakim zespole byście nie zapytali. Nie znaczy to jednak, że kierowca w szybszym samochodzie ma łatwiejsze życie. Wszyscy mają trudności. Zawsze jest wyścig i cel, aby zmaksymalizować potencjał własny oraz bolidu. Definitywnie jednak feeling w aucie jest kompletnie inny. Tak czy inaczej jest trudno, ale teraz z pewnością jest fajniej.
Mówi się, że to najszybsze samochody Formuły 1 w historii. Też to czujesz?
Definitywnie, gdy przeskoczysz z bolidu, którym jeździłem w zeszłym roku, do tego, różnica jest ogromna (śmiech). Jestem jednak szczęśliwy, że oni także zrobili wielkie krok naprzód. Sądzę, że jest tam wiele osób, które wykonują tam dobrą robotę i miło widzieć, że Williams wraca do rozgrywki. Z pewnością na torze jest szybko, ale czasami zdarza się, że szybko, nie znaczy wcale - trudniej. Tak naprawdę w zeszłym roku jeżdżąc o 2-3 sekundy wolniej, niż reszta stawki, było trudniejsze, niż jazda teraz. Nie ma jednak w Formule 1 nic łatwego, więc niezależnie, czy jedziesz Mercedesem, Ferrari czy Williams, zawsze są wyzwania, a twoim celem musi być wykonanie swojej roboty najlepiej jak się da. Staranie się wyciągnięcie maksimum z twojego programu.
Jakie różnice czujesz w bolidzie w porównaniu z zeszłym tygodniem i ile jeszcze da się wyciągnąć z niego prędkości?
Czuję, że mamy coś jeszcze w kieszeni i mamy z pewnością nowe części w produkcji. To napawa optymizmem. Poprawiliśmy się już w kilku obszarach, w których w zeszłym tygodniu mieliśmy problemy - rzezy, co do których i ja i pozostali kierowcy zgadzaliśmy się, że należy je poprawić. Reakcja ekipy była bardzo dobra. Bardzo szybka, co cieszy. Czeka nas jeszcze trochę pracy nad optymalizacją, ale miło widzieć, gdy zespół reaguje szybko i ceni to, co do niego mówisz. Mam nadzieję, że będziemy w stanie się poprawić, ale z pewnością wszyscy mają własne programy jazd. My wiemy, że w naszym bolidzie kryje się jeszcze więcej prędkości i z pewnością nadejdą udoskonalenia. Zazwyczaj testy zimowe są dość pracowite, także czas po zakończeniu jazd, gdy starasz się wybrać właściwe rozwiązania.
Ciężko to wyjaśnić... Ostatecznie to kompletnie inne odczucia, ale za każdym razem, gdy zmieniasz auto i zespół, to i sposób budowania samochodu jest innym, podobnie jak procedury i sposób pracy nad nim. Wspólne jest tylko to, że gdy nie masz docisku, to możesz robić, cokolwiek zapragniesz, ale rozwiązania problemu nie będzie. Docisk jest tu największym przyjacielem, w jakim zespole byście nie zapytali. Nie znaczy to jednak, że kierowca w szybszym samochodzie ma łatwiejsze życie. Wszyscy mają trudności. Zawsze jest wyścig i cel, aby zmaksymalizować potencjał własny oraz bolidu. Definitywnie jednak feeling w aucie jest kompletnie inny. Tak czy inaczej jest trudno, ale teraz z pewnością jest fajniej.
Mówi się, że to najszybsze samochody Formuły 1 w historii. Też to czujesz?
Definitywnie, gdy przeskoczysz z bolidu, którym jeździłem w zeszłym roku, do tego, różnica jest ogromna (śmiech). Jestem jednak szczęśliwy, że oni także zrobili wielkie krok naprzód. Sądzę, że jest tam wiele osób, które wykonują tam dobrą robotę i miło widzieć, że Williams wraca do rozgrywki. Z pewnością na torze jest szybko, ale czasami zdarza się, że szybko, nie znaczy wcale - trudniej. Tak naprawdę w zeszłym roku jeżdżąc o 2-3 sekundy wolniej, niż reszta stawki, było trudniejsze, niż jazda teraz. Nie ma jednak w Formule 1 nic łatwego, więc niezależnie, czy jedziesz Mercedesem, Ferrari czy Williams, zawsze są wyzwania, a twoim celem musi być wykonanie swojej roboty najlepiej jak się da. Staranie się wyciągnięcie maksimum z twojego programu.
Jakie różnice czujesz w bolidzie w porównaniu z zeszłym tygodniem i ile jeszcze da się wyciągnąć z niego prędkości?
Czuję, że mamy coś jeszcze w kieszeni i mamy z pewnością nowe części w produkcji. To napawa optymizmem. Poprawiliśmy się już w kilku obszarach, w których w zeszłym tygodniu mieliśmy problemy - rzezy, co do których i ja i pozostali kierowcy zgadzaliśmy się, że należy je poprawić. Reakcja ekipy była bardzo dobra. Bardzo szybka, co cieszy. Czeka nas jeszcze trochę pracy nad optymalizacją, ale miło widzieć, gdy zespół reaguje szybko i ceni to, co do niego mówisz. Mam nadzieję, że będziemy w stanie się poprawić, ale z pewnością wszyscy mają własne programy jazd. My wiemy, że w naszym bolidzie kryje się jeszcze więcej prędkości i z pewnością nadejdą udoskonalenia. Zazwyczaj testy zimowe są dość pracowite, także czas po zakończeniu jazd, gdy starasz się wybrać właściwe rozwiązania.
Mark Sutton |
Kiedy znów wrócisz do samochodu?
Zależy, którego. Zapewne następnym razem, gdy będę w samochodzie, będzie to inna kategoria. Nie znaczy to jednak, że nie będę miał nic do roboty. Tak naprawdę ten okres jest dla mnie dość intensywny, więc pracuję z Alfa Romeo Racing Orlen i zaczynam w innej serii. Podobnie będzie później w tym roku.
A wrócisz za kierownicę tego bolidu?
Prędzej czy później... Tego bym się spodziewał, ale nie wiem dokładnie, kiedy.
Jak oceniasz układ sił w stawce?
Łatwo jest wyciągnąć niewłaściwe wnioski, choć oczywiście można mieć pojęcie. Z pewnością pewne zespoły bardziej koncentrują się na innych komponentach i programach. Bardzo trudno zgadnąć. Możesz tylko dać maksimum z samego siebie tu w Barcelonie, aby przygotować się do Australii i kolejnych wyścigów. Musimy być realistami i jesteśmy. Wciąż czeka nas dużo pracy, ale co jest obiecujące, to reakcje zespołu, jakie obserwowałem przez tych siedem dni. To zawsze obiecujące, gdy widzisz zespół, który reaguje i chce się poprawiać. Nie oczekiwałbym, że w Australii będziemy królami, ale z pewnością damy z siebie wszystko. Ważne jest jednak to, aby znać swoje tempo, pozostać realistą i nie przerywać pracy.
26.02.2020 godz. 14:29
...bez ogródek... prosta piłka od Prezesa...
26.02.2020 godz. 13:49
26.02.2020 godz. 13:26
26.02.2020 godz. 13:26
26.02.2020 godz. 13:20
...Wykonaliśmy 90% założonej na dziś pracy, musimy dobrze odrobić pracę domową i podjąć właściwe decyzje. Jutro zostaję na torze, a od piątku zaczynam w symulatorze przygotowania do sezonu DTM...
26.02.2020 godz. 13:15
...'wednesday morning impression' with Bobby K...
26.02.2020 godz. 13:14
26.02.2020 godz. 13:10
26.02.2020 godz. 13:09
26.02.2020 godz. 13:08
26.02.2020 godz. 13:04
26.02.2020 godz. 12:50
26.02.2020 godz. 12:36
26.02.2020 godz. 12:32
26.02.2020 godz. 12:28
26.02.2020 godz. 12:20
...Robert z rekordem I i II tury przedsezonowych testów w Barcelonie...
26.02.2020 godz. 11:43
26.02.2020 godz. 11:12
26.02.2020 godz. 11:00
...sytuacja na Circuit de Barcelona-Catalunya po 2 godzinach porannej sesji I dnia II tury przedsezonowych testów Formula 1...
26.02.2020 godz. 10:14
26.02.2020 godz. 09:25
26.02.2020 godz. 09:05
26.02.2020 godz. 09:04
26.02.2020 godz. 09:02
...zaczynamy...
26.02.2020 godz. 08:59
26.02.2020 godz. 08:55
Zależy, którego. Zapewne następnym razem, gdy będę w samochodzie, będzie to inna kategoria. Nie znaczy to jednak, że nie będę miał nic do roboty. Tak naprawdę ten okres jest dla mnie dość intensywny, więc pracuję z Alfa Romeo Racing Orlen i zaczynam w innej serii. Podobnie będzie później w tym roku.
A wrócisz za kierownicę tego bolidu?
Prędzej czy później... Tego bym się spodziewał, ale nie wiem dokładnie, kiedy.
Jak oceniasz układ sił w stawce?
Łatwo jest wyciągnąć niewłaściwe wnioski, choć oczywiście można mieć pojęcie. Z pewnością pewne zespoły bardziej koncentrują się na innych komponentach i programach. Bardzo trudno zgadnąć. Możesz tylko dać maksimum z samego siebie tu w Barcelonie, aby przygotować się do Australii i kolejnych wyścigów. Musimy być realistami i jesteśmy. Wciąż czeka nas dużo pracy, ale co jest obiecujące, to reakcje zespołu, jakie obserwowałem przez tych siedem dni. To zawsze obiecujące, gdy widzisz zespół, który reaguje i chce się poprawiać. Nie oczekiwałbym, że w Australii będziemy królami, ale z pewnością damy z siebie wszystko. Ważne jest jednak to, aby znać swoje tempo, pozostać realistą i nie przerywać pracy.
26.02.2020 godz. 14:29
...bez ogródek... prosta piłka od Prezesa...
Komentarz jest zbyteczny... #SupportKubica@alfaromeoracing @PKN_ORLEN @TeamORLEN pic.twitter.com/VzWeN3ht3P— Daniel Obajtek (@DanielObajtek) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 13:49
Great to see Robert #Kubica back where he belongs: at the top of the time sheets! @alfaromeoracing #F1Testing pic.twitter.com/KVVNrFO2NO— Pirelli Motorsport (@pirellisport) February 26, 2020
Kubica quickest, as Hamilton clocks most laps of Wednesday morning in Barcelona #F1 #F1Testinghttps://t.co/IlCK7nWCSQ— Formula 1 (@F1) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 13:26
Brawo Robert! Zawsze w Ciebie wierzyłem. Cieszę się, że przyczyniliśmy się do Twojego powrotu do @F1! https://t.co/RNwxqpe8TR— Daniel Obajtek (@DanielObajtek) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 13:20
...Wykonaliśmy 90% założonej na dziś pracy, musimy dobrze odrobić pracę domową i podjąć właściwe decyzje. Jutro zostaję na torze, a od piątku zaczynam w symulatorze przygotowania do sezonu DTM...
Mikołaj Sokół |
...'wednesday morning impression' with Bobby K...
26.02.2020 godz. 13:14
Lunchtime in Spain, and this is what we are digesting from today’s #F1Testing so far. 🍽 pic.twitter.com/lxySbjVyeO— Pirelli Motorsport (@pirellisport) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 13:10
Most laps completed #F1Testing— Circuit de Barcelona-Catalunya (@Circuitcat_eng) February 26, 2020
HAM 89 💨📸
VET 84
KUB 53
RIC 53
LAT 48
SAI 46
STR 43
GRO 42
ALB 29
GAS 25 pic.twitter.com/UWz1VMuuJ4
26.02.2020 godz. 13:09
MORNING CLASSIFICATION— Formula 1 (@F1) February 26, 2020
How things shake out as teams and drivers head for lunch on Day 1 of the second test #F1 #F1Testing pic.twitter.com/oLXUosmiuT
26.02.2020 godz. 13:08
— ORLEN (@PKN_ORLEN) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 13:04
Lunch time!! Best times so far #F1Testing— Circuit de Barcelona-Catalunya (@Circuitcat_eng) February 26, 2020
KUB 1:16.942 (53) 📸
GAS 1:17.540 (25)
ALB 1:17.550 (29)
HAM 1:17.562 (89)
STR 1:17.787 (43)
VET 1:18.113 (84)
RIC 1:18.214 (53)
SAI 1:18.221 (46)
LAT 1:18.300 (48)
GRO 1:18.670 (42) pic.twitter.com/toK4NQHcxw
26.02.2020 godz. 12:50
Okay, we're not going to get carried away, but this DEFINITELY means Alfa Romeo is the favourite for the title...— DTM (@DTM) February 26, 2020
... right? 🙈😄 https://t.co/qk5AyahRUi
26.02.2020 godz. 12:36
Upgrades on the Alfa Romeo today and the fastest non-Mercedes time of winter so far from Robert Kubica— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) February 26, 2020
Follow and watch final stages of morning session on #SkyF1
LIVE BLOG: https://t.co/vGmkK1RP3B#SkyF1 | #F1Testing pic.twitter.com/gNRYpkhXja
26.02.2020 godz. 12:32
— Ben🇬🇧 (@BenF1__) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 12:28
Kubica on top! 🔥— Formula 1 (@F1) February 26, 2020
He clocks a 1:16.942 to head to the top of the times#F1 #F1Testing pic.twitter.com/73S1JwU2mY
26.02.2020 godz. 12:20
...Robert z rekordem I i II tury przedsezonowych testów w Barcelonie...
26.02.2020 godz. 11:43
Feeling the warmth of the grandstand. ❤️ #F1Testing pic.twitter.com/u5YqVjDn47— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 11:12
🚩 RED FLAG 🚩— Formula 1 (@F1) February 26, 2020
Seb slides through the gravel at Turn 8 😨
He returns to the pits, but there's gravel to be cleared#F1 #F1Testing pic.twitter.com/RmIeDZ47Wp
26.02.2020 godz. 11:00
...sytuacja na Circuit de Barcelona-Catalunya po 2 godzinach porannej sesji I dnia II tury przedsezonowych testów Formula 1...
26.02.2020 godz. 10:14
If you needed an indication of the chilly conditions... 🥶— Formula 1 (@F1) February 26, 2020
Kubica gets crossed up at the chicane#F1 #F1Testing pic.twitter.com/qwx2UNDAR8
26.02.2020 godz. 09:25
Rusza II runda #F1Testing w Barcelonie! Dziś za kierownicą Robert i Kimi. Powodzenia @alfaromeoracing 🤞 #SupportKubica #RK88 #Kimi7 #AG99 https://t.co/jwEdp27Kiu— ORLEN (@PKN_ORLEN) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 09:05
Second round of #F1Testing is ON. 🔥👀 pic.twitter.com/dsbF7qeNGR— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 09:04
Mikołaj Sokół |
Mikołaj Sokół |
...zaczynamy...
Let's do it!! Test 2 is green!! #F1Testing pic.twitter.com/U81VLrCnsz— Circuit de Barcelona-Catalunya (@Circuitcat_eng) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 08:59
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) February 26, 2020
26.02.2020 godz. 08:55
Za momencik zaczynamy czwarty dzień testów. Dziś pojeździ aż 18 kierowców wyścigowych (odpoczywają tylko Giovinazzi i Magnussen). Robert #Kubica jeździ w porannej sesji, dzień rozpocznie od przejazdów z czujnikami aerodynamicznymi #ElevenF1 pic.twitter.com/LDJZ7Z80ZZ— Mikołaj Sokół (@SokolimOkiem) February 26, 2020
GALERIA
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |