PKN ORLEN jest zdecydowanym liderem w gronie firm postrzeganych jako najczęściej angażujące się w działalność sponsoringową. W badaniach dotyczących 2020 roku, przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia, 54% badanych wskazało ORLEN jako firmę najczęściej angażującą się w działalność sponsoringową. PKN zanotował tym samym znaczny wzrost o 11 p.p. w stosunku do roku 2019.
...Flagowym projektem PKN ORLEN w zakresie sponsoringu sportu jest współpraca z zespołem Formuły 1 – Alfa Romeo Racing ORLEN oraz wsparcie Roberta Kubicy. Zaangażowanie w tym obszarze traktujemy jako inwestycję, która nie tylko wzmacnia nasz wizerunek, ale też wspiera biznes Grupy ORLEN... - Prezes Zarządu PKN ORLEN Daniel Obajtek
...Nasi sportowcy angażowali się również w działania, które dostarczały kibicom wielu emocji i jednocześnie promowały markę ORLEN. Jedną z takich inicjatyw były obchody stulecia „Cudu nad Wisłą”. Projekt odnotował rekordowe zasięgi w historii działań sponsoringowych PKN ORLEN, dzięki unikalnemu konceptowi oraz wieloetapowym działaniom w mediach i digital. Aktywnie zaangażowaliśmy się także w walkę z COVID – 19. Nasze działania bezpośrednio wpłynęły na postrzeganie całego Koncernu... - Adam Burak Członek Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu PKN ORLEN
Działalność sponsoringowa PKN ORLEN w 2020 roku / Raport roczny BMSSiE PKN ORLEN: Raport z działalności sponsoringowej PKN ORLEN
żródło: PKN ORLEN, Muzeum Sportu✅➡️ We wtorek 25 maja 2021 roku uroczyście otworzyliśmy strefę motosportu @TeamORLEN pod honorowym patronatem @OfficialPZM https://t.co/oE0fZgbpXP pic.twitter.com/E2hZLvu1UN
— Muzeum Sportu (@MuzeumSportu) May 26, 2021
Kolejna cegiełka do historii sportu dołożona! :) 👏@MuzeumSportu https://t.co/GzSHpdxauh
— Anna Ziobroń (@AnnaZiobron) May 25, 2021
W @MuzeumSportu zaprezentowaliśmy raport dotyczący naszej strategii sponsoringowej, budującej globalną siłę marki @ORLEN_Group. Jesteśmy największym w Polsce sponsorem kultury i sportu. W 2020 r. obecność marki ORLEN w mediach na całym świecie wyceniono na 800 mln zł pic.twitter.com/XBhIjakvMm
— Daniel Obajtek (@DanielObajtek) May 25, 2021
W @MuzeumSportu otworzyliśmy strefę @TeamORLEN, opowiadającą historię polskiego motorsportu. Na kibiców czeka między innymi pierwszy gokart Roberta Kubicy i motocykl, na którym @zmarzlik95 zdobywał mistrzostwo świata. To historia sukcesów, o których warto przypominać 🇵🇱 pic.twitter.com/h1Eavqb5fB
— Daniel Obajtek (@DanielObajtek) May 25, 2021
Strefa Motorsportu @TeamORLEN dostępna dla Was w @MuzeumSportu już jutro🏁
— Kibice Roberta Kubicy (@KibiceKubicy) May 25, 2021
Robert Kubica @KubaPrzygonski @zmarzlik95 @BartekMarszalek @grupazelazny @MikoMarczyk @AdamTomiczek123 Maciek Giemza @ProkopOfficial @WroblewskiRally Kamil Wiśniewski@PKN_ORLEN #Platinum #Verva #Benzina pic.twitter.com/r2mEBi9DrH
Już dzisiaj w @MuzeumSportu otwarta została Strefa Motorsportu @TeamORLEN
— Kibice Roberta Kubicy (@KibiceKubicy) May 25, 2021
Robert Kubica @KubaPrzygonski @zmarzlik95 @BartekMarszalek @grupazelazny @MikoMarczyk @AdamTomiczek123 Maciek Giemza @ProkopOfficial @WroblewskiRally Kamil Wiśniewski@PKN_ORLEN #Platinum #Verva #Benzina pic.twitter.com/WT360kqn9S
@PKN_ORLEN podsumował swoje działania sponsoringowe za rok 2020. Wartość mediowa aktywności sponsoringowej ORLEN-u wyniosła blisko 800 mln zł
— Kibice Roberta Kubicy (@KibiceKubicy) May 25, 2021
Robert Kubica @KubaPrzygonski @zmarzlik95 @BartekMarszalek @grupazelazny @MikoMarczyk
Polecamy lekturę raportu👉https://t.co/SfffmV8QAD pic.twitter.com/otAB1Aqrva
Podsumowujemy miniony rok działań sponsoringowych @PKN_ORLEN. Dzięki wsparciu sportowców wielu dyscyplin budujemy rozpoznawalność marki ORLEN na świecie. W 2020 r. wartość mediowa naszej aktywności sponsoringowej wniosła blisko 800 mln zł.
— ORLEN Team (@TeamORLEN) May 25, 2021
Zobacz raport 👉🏻 https://t.co/U7ca4PNJB5 pic.twitter.com/PI4bJnYUpN