środa, 18 października 2017

#RAZEMNASZCZYT - kolejna porcja efektów pracy Roberta Kubicy i Olimp Sport Nutrition /aktualizacje/

            Sponsor Roberta Kubicy firma Olimp Sport Nutrition przekazała kolejne materiały z ostatniej sesji reklamowej Roberta w poddębickiej Pustyni. Trzeba przyznać, że efekty wspólnej pracy są rewelacyjne.
                Robert nie tylko na torze czuje się "jak w domu", podczas dwudniowej sesji zdjęciowej był wyluzowany i uśmiechnięty. Zapraszamy do obejrzenia świetnych materiałów z udziałem naszego kierowcy.


materiały dzięki Olimp Sport Nutrition

AKTUALIZACJE

22.10.2017 godz. 13:10

                ...zobaczcie jak wspiera Roberta australijski grafik Tony Menzie... oto efekty jego pracy...         
21.10.2017 godz. 22:30

                  ...za oceanem kibice również czekają na Roberta...
21.10.2017 godz. 10:50

               ...Robert dzisiaj ponownie na rowerze w towarzystwie Alessandro Petacchi-ego (fot.), Michele Bartoliego, Massimo Pasquini-ego oraz Marcello Rafaelli-ego...
20.10.2017 godz. 13:30

            ...ciekawa rozmowa w Radio Kraków... o Robercie i jego powrocie rozmawiają Marek Handwerker i Marcin Koczyba...
20.10.2017 godz. 10:00 

                 ...miły akcent w boksie zespołu Williams Martini Racing...
20.10.2017 godz. 09:00

                 ...tymczasem już niebawem w sprzedaży...

19.10.2017 godz. 12:00

Nie wykluczam żadnej roli dla siebie w motorsporcie. Jednak oczywiście to kwestia przyszłości. Obecnie najważniejszym moim celem jest pomoc Robertowi Kubicy w powrocie na tory. Rozglądam się za wszystkimi opcjami w motosporcie. To w końcu moja pasja, na pierwszym miejscu jest Formula 1, dlatego też zgodziłem się być ekspertem dla telewizji podczas GP Japonii.













Teraz, po tym jak dołączyłem do teamu Roberta Kubicy, czekają mnie ogromne wyzwania. Wspieram go w powrocie na wszelkie możliwe sposoby...  - Nico Rosberg podczas finału DTM 2017 na Hockenheimringu

19.10.2017 godz. 09:00

               ...czy Paul di Resta rozgląda się już za nowym zajęciem?... amerykański zespół United Autosports poinformował, że Paul di Resta wystartuje w jego barwach w wyścigu Rolex 24 at Daytona 2018... Paul wraz z Willem Owenem utworzą załogę jednego z dwóch Ligierów JS P217 klasy LMP2... testy odbędą się w dniach 5-7.01.2018, natomiast weekend wyścigowy przewidziany jest w terminie 26-29.01.2018...
Nie mogę doczekać się startu na Daytonie z United Autosports. Nigdy nie brałem udziału w wyścigu 24-godzinnym oraz nie ścigałem się za kierownicą prototypu, więc wszystko będzie dla mnie nowe. Start w wyścigu 24-godzinnym to coś, czemu przyglądałem się już wcześniej, a kiedy Zak mi to zaproponował, skorzystałem z tej okazji. Rolex 24 Hours na Daytonie z roku na rok staje się coraz większą imprezą, więc wspaniale być tego częścią. Mam w planach testy przed wyścigiem, aby zintegrować się z zespołem i spróbować jazdy samochodem przed wyjazdem na Daytonę w styczniu. To coś, na co warto spojrzeć. Mercedes niebawem wchodzi do tej serii, więc może to jest szansa na zaangażowanie się w tym programie. Jednak teraz ważne jest, abym skupił się na tym, co dzieje się obecnie. Zobaczymy co się wydarzy...

GALERIA