niedziela, 31 grudnia 2017

Szczęśliwego Nowego 2018 Roku - Happy New Year Friends! /aktualizacje/

         Powoli żegnamy już Stary Rok... Za chwilę wystrzelą pierwsze korki szampanów i będziemy witać Nowy Rok. Wszystkim przyjaciołom Bloga Kibiców Roberta Kubicy oraz wszystkim Kibicom motorsportu życzymy szampańskiego Balu Sylwestrowego oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym 2018 roku...
          Niech nowy rok przyniesie nam wszystkim wszelką pomyślność, spełnienie najskrytszych marzeń, dużo zdrowia oraz jeszcze więcej pozytywnych emocji z Robertem Kubicą w roli głównej...

          Życzymy Wam miłości oraz radości, nie tylko tej, od święta. Serdecznych spotkań rodzinnych oraz towarzyskich. Samych przyjaznych twarzy napotkanych na drodze, serdecznych objęć i pocałunków oraz szczęśliwych wspomnień.
       Życzymy Wam wytrwałości w stawianiu czoła codziennym wyzwaniom oraz satysfakcji z podejmowanych wyzwań. Do siego roku Przyjaciele!
                                                                                      
                                                                   zespół Blog Kibiców Roberta Kubicy

AKTUALIZACJE

02.01.2017 godz. 22:30

                ...historia Roberta ciekawie przedstawiona (w telegraficznym skrócie) w podsumowaniu ubiegłego roku na łamach portalu TVN24.pl... warto poświęcić kilka chwil nad dobrym artykułem Rafała Kazimierczaka w cyklu Wydarzenia Roku 2017 - Polska... polecamy: Zniszczyl bajkę, goni czas 
02.01.2018 godz. 17:00

                 ...miły i chyba mocny support od Pirelli Motorsport...
02.01.2018 godz. 08:00

...Po tym jak trzy razy z rzędu został Pan mistrzem Europy, teraz kierunek jest jeden - WRC. 
Jestem gotów. Nie ulega natomiast wątpliwości, że jeśli z zespołem mamy zdążyć się przygotować do pierwszego startu, to najlepiej, abyśmy jak najszybciej otrzymali odpowiedź od naszego partnera, w którym kierunku idziemy... - Kajto w noworocznej rozmowie z dziennikarzami Przeglądu Sportowego.
Czy decyzja dotycząca przyszłości Roberta Kubicy jest związana z Pana przyszłością? Czeka pan też na nią? 
Jest to możliwe, ale to pytanie nie do mnie. Myślę, że należałoby zapytać o to Grupę Lotos. Tak jak powiedziałem, jestem gotów, żeby startować. Jednocześnie kibicuję Robertowi, żeby miał możliwość robienia tego, co kocha na najwyższym poziomie, bo na to zasłużył. Niewątpliwie Formuła 1 dostarczy jego kibicom wiele emocji, jeśli będzie miał możliwość w niej startować.

Całą rozmowę Kajetana Kajetanowicza z Aldoną Marciniak i Cezarym Gutowskim przeczytacie na:  Kajetanowicz: Jestem gotowy na WRC!

01.01.2018 godz. 15:00

               ...rosyjski portal F1News.Ru pierwszego dnia nowego roku opublikował rozmowę z kierowcą zespołu SMP Racing oraz konkurentem Roberta Kubicy do wolnego fotela w aucie Williams Martini Racing - Sergeyem Sirotkinem. Przeczytajcie w jakim humorze Sergey wchodzi w nowy rok, a jak podsumował ten ubiegły, udany dla niego rok...

To był dość dziwny sezon dla Ciebie - niemal bez wyścigów, a jednak udało ci się pokazać. Jak oceniasz wyniki?
Tak, sezon okazał się trochę dziwny. Rozmawialiśmy o tym nie jeden raz w trakcie roku. Głównym wynikiem pozytywnym było dokładnie to, że choć miałem bardzo mało szans pokazania się, wykorzystałem maksymalnie skutecznie, jak było to możliwe i wyciągnąłem z nich również prawie wszystko, co było możliwe - zarówno pod względem szybkości jak i pod względem doświadczenia.

Z negatywnych chwil, przede wszystkim tych z braku pracy za kierownicą, nauczyłem się ważnej lekcji: przede wszystkim trzeba kochać szaleńczo to, co robisz. Zawsze wiedziałem, że uwielbiam wyścigi, pracuję za kierownicą samochodu i dlatego to robię, ale w tym roku zdałem sobie z tego sprawę jak nigdy wcześniej.

Za każdym razem, gdy znajdowałem się za kierownicą, robiłem to z wielkim zaangażowaniem i z całego serca, jeśli mogę tak powiedzieć. Myślę, że to również ostatecznie wpłynęło zarówno na wyniki jak i na wrażenie jakie po sobie zostawiłem.
Bywały momenty, kiedy wydawało się, że w ten rok nie zakończy się niczym dobrym dla Ciebie? 
Tak, było kilka takich momentów. Myślę, że to jest jasne, kiedy to się działo... Kiedy pracujesz, a ja, jak wiecie pracowałem bardzo ciężko i robiłem wszystko by pomóc swojemu zespołowi się pokazać a potem widzisz, że zespół wszystko zmienia, ale nie na Twoją korzyść, kiedy zdajesz sobie sprawę, w środku sezonu, że sytuacja nie jest tak obiecująca jak na początku, to potem nadal chcesz pracować ciężko, aby wykazywać się dobrymi rezultatami na testach i móc kontynuować walkę, oczywiście, nie jest łatwe. Ale jeśli mówimy o wrażeniu jakie po sobie zostawiłem w tej sytuacji, jak walczyłem o każdy szczegół każdego najmniejszego aspektu pracy, myślę, że ten czy inny sposób, to w końcu mi pomogło. Sezon okazał się bardzo niezwykły, ale przyniósł mi także korzyści. Zrobiliśmy bardzo, bardzo dużo w tym roku. Bardzo dużą, niemal bezcenną rolę odegrał program SMP Racing, jego szef Boris R. Rotenberg, którzy zawsze mnie wspierali, moi koledzy-kierowcy w tym programie, fani ... To bardzo ważne!

W jakim nastroju świętujesz Nowy Rok?
W bardzo, bardzo dobrym! Tak, za mną trudny rok, a w najbliższym czasie odpoczynek mi nie grozi, ale bez względu na to jak jestem zmęczony, mam zamiar nadal pracować i trenować przez cały świąteczny okres. Nastawienie pracowite, ale co najważniejsze, w przyszły rok zapowiada się bardzo pozytywnie i obiecująco.

Czy masz coś, o co poprosiłbyś Świętego Mikołaja?
Nigdy bym go o cokolwiek nie poprosił. Gdybym go kiedyś spotkał, poprosiłbym go tylko o to, na co zasłużyłem. Niczego poza tym nie potrzebuję.

01.01.2018 godz. 11:00

              ...i znowu Robert w jednej z głównych ról... Coisas que deixariam a F1 ainda melhor em 2018 (Rzeczy, które sprawiłyby, że F1 będzie jeszcze lepsza w 2018 roku)... tym razem brazylijski portal Grande Premium wymienia dziesięć rzeczy, które sprawiłyby, że F1 w 2018 roku będzie jeszcze bardziej interesująca niż dobry sezon 2017...
Powrót Kubicy

Jedynym wakatem, który pozostaje nieobsadzony przed startem w 2018 roku, jest miejsce obok Lance'a Strolla w zespole Williams Martini Racing. Wśród opcji przedstawionych przez zespół Grove'a, a niewątpliwie najciekawszą, byłby Robert Kubica.

Oprócz niekwestionowanej jakości Polaka, byłaby to niesamowita historia życia. Kubica miał niezwykle obiecująco zapowiadającą się karierę w F1, do czasu gdy uległ wypadkowi na rajdzie. Teraz, po wielu latach byłby to niezwykły powrót nie tylko dla fanów. 

Cały artykuł możecie przeczytać tutaj:  Coisas que deixariam a F1 ainda melhor em 2018

31.12.2017 godz. 14:00

              ...no to teraz  Radio Zet i sonda Wybierz Sportowca 2017 Roku... oczywiście z udziałem Roberta Kubicy, który juz na starcie sondy prowadzi z dużą przewagą...
W tym roku wybraliśmy 15 kandydatów. Zagłosujcie na tego, który waszym zdaniem okazał się najlepszy! Swój głos możecie oddać do godz. 12:00, 5 stycznia, na: Sonda Radia ZET: Wybierz sportowca 2017 roku... Głosujemy!

31.12.2017 godz. 10:30

             ...To był niesamowity sportowo rok. Przeżyjmy to jeszcze raz! - Robert Kubica w sportowym podsumowaniu roku 2017 portalu PolskieRadio.pl...
Sport w 2017: kadra Nawałki jedzie na mundial, Stoch dogonił Małysza, Kubica pisze nową historię. Miniony rok 2017 był jednym z najważniejszych w ostatnich latach, jeśli chodzi o sukcesy Polaków na arenie międzynarodowej. Cieszyliśmy się z awansu kadry Adama Nawałki na mundial w Rosji, a także z sukcesu Kamila Stocha, który triumfował w Turnieju Czterech Skoczni. 

Polecamy całe podsumowanie sportowego roku 2017, które możecie przeczytać tutaj: Sport w 2017 

GALERIA