wtorek, 16 stycznia 2018

Lance Stroll i Sergey Sirotkin kierowcami Willaims Martini Racing na sezon 2018 /aktualizacje, zdjęcia/

            ...i wszystko jest już jasne... Niesłychanie smutna wiadomość napłynęła do nas z Wielkiej Brytanii. Zespół Williams Martini Racing ogłosił skład swojego zespołu na sezon 2018 FIA Formula 1 World Championship. Obok Kanadyjczyka Lance Strolla barwy zespołu z Grove reprezentować będzie Rosjanin Sergey Sirotkin...
            Potwierdziły się zatem wszystkie dotychczasowe informacje napływające z garażu brytyjskiej stajni, iż w nadchodzącym sezonie za kierownicą auta F1 ekipy Sir Franka Williamsa zabraknie naszego Roberta Kubicy...

           Czy zatem jesteśmy świadkami końca tej pięknej historii? Czy została ona przerwana bezpowrotnie?... Czas pokaże, niemniej jednak, po raz kolejny, los i zbieg okoliczności okazały się niezbyt łaskawe dla Roberta Kubicy...

Komunikat prasowy Williams Martini Racing
Powiedzieć, że jestem szczęśliwy i dumny z tego, że dołączę do tak znanego zespołu jak Williams, to za mało. Wymagało to ogromnej pracy i jestem naprawdę szczęśliwy. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie. Po połączeniu naszych wysiłków jestem w stanie zrealizować moje marzenie i zapewniam, że zespół może na mnie polegać. Dam z siebie wszystko - Sergey Sirotkin


AKTUALIZACJE

GALERIA
Williams Martini Racing
Williams Martini Racing