czwartek, 19 lipca 2018

Formula 1 Emirates Grosser Preis von Deutschland 2018 /aktualizacje, zdjęcia/

         Po rocznej przerwie wyścig o Grand Prix Niemiec wraca do kalendarza Formula 1. Już w ten weekend karawana 'królowej motorsportu' ponownie zawita na Hockenheimring w malowniczej Badenii-Wirtembergii...
           Ostatnie dwa wyścigi u naszych zachodnich sąsiadów padły łupem Nico Rosberga czy również w tym roku również niemiecki kierowca wygra wyścig na swoim domowym torze? Czy w Hockenheim będziemy świadkami dalszej, postępującej agonii zespołu Williams Martini Racing? Zachęcamy Was do wspólnego kibicowania zapraszając na relację z Formula 1 Emirates Grosser Preis von Deutschland 2018...

           Zespół Williamsa powinien oddać swój samochód w ręce takiego kierowcy jak Robert Kubica...
                                                             Alessandro Arcari MotorLat (Argentyna)

Formula 1 Emirates Grosser Preis von Deutschland 2018 - informacja prasowa zespołu Williams Martini Racing
Lance Stroll: To świetny tor, po którym się płynie. Znam go dobrze i mam z niego dobre wspomnienia. Wygrałem tu trzy wyścigi w niższych seriach. Nie miałem okazji oglądać na nim F1, ale mówiono mi, że atmosfera na stadionie jest niesamowita. Samo miasto jest niewielkie i nie dzieje się w nim za wiele, ale jestem przekonany, że gdy pojawią się kibice F1 będzie zupełnie inaczej. Nie mieli wyścigu przez dwa lata.
Sergey Sirotkin:  Mam bardzo dobre wspomnienia z Hockenheim. Podoba mi się ten tor i jestem pewien, że będzie bardziej pasował naszemu samochodowi. Ekscytująco będzie zobaczyć, co dadzą nam poprawki, które wprowadzimy przed letnią przerwą. Nie mogę doczekać się jazdy.

Harmonogram Formula 1 Emirates Grosser Preis von Deutschland 2018

Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Hockenheimring

...Jestem w takiej sytuacji, że muszę być gotowy na poświęcenia. Dobrze, że mamy dwóch młodych kierowców, którzy naciskają. W tak trudnej sytuacji, gdy jesteśmy daleko za resztą stawki, łatwo się poddać. Jednak w naszym przypadku tak nie będzie. Obaj mają właściwe podejście, motywują się nawzajem i mają chęci do ciężkiej pracy. Obaj starają się poprawić wiele rzeczy...
...Z mojego punktu widzenia, gdy sezon się zaczął, to kierowcy i inżynierowie przejmują pałeczkę. Oni lepiej poznają samochód, stąd ostatnio moja rola nieco zmalała. Lance i Siergiej mają więcej doświadczenia z tym modelem niż ja. Być może na początku roku byłem bardziej zaangażowany w jego rozwój. Miałem kilka pomysłów na poprawę balansu i ustawień, ale po przejechaniu tylu wyścigów, to oni muszą robić swoją robotę.
Robert Kubica, Motorsport Week 14.07.2018

Plan transmisji telewizyjnych stacji Eleven Sports F1

Harmonogram spotkań z mediami zespołu  Williams Martini Racing na Hockenheimring

...Nie ukrywam, że od 10 miesięcy realistycznym celem stał się dla mnie powrót do ścigania. Nie jest to łatwe i trudno mi mówić o jakichś szansach, bo uważam że byłem bardzo blisko pojawienia się w tegorocznej stawce, a w pewnym momencie oceniałem swoje szanse nawet na 99,9% – niektórzy mówią mi jednak, że miałem dużo szczęścia /ze względu na aktualne wyniki Williamsa - przyp. red./... 
...Jest kilka zespołów, z którymi już rozmawiałem lub mogę rozmawiać i wszystko będzie się rozgrywać na przestrzeni najbliższych dwóch-trzech miesięcy. Jeśli postawić się w roli szefów ekip, decyzja o posadzeniu mnie w samochodzie nie jest łatwa i nie ma żadnych gwarancji. Jest cel.
Robert Kubica, IH JCB Toruń 04.07.2018
                                                                                                               
Hockenheimring

Pirelli Motorsport Formula 1 Emirates Grosser Preis von Deutschland 2018 - Preview

Pirelli Motorsport Formula 1 Emirates Grosser Preis von Deutschland 2018 - Selected sets

            Prawdopodobnie jest to najbardziej sympatyczny zawodnik w tym mikrokosmosie zazdrości i rywalizacji. Mimo tego Robert pozostaje w nim człowiekiem uczciwym.
                                                                      El Mundo 11.05.2018
Wyniki sesji FP1 na Hockenheimring
Wyniki sesji FP2 na Hockenheimring

AKTUALIZACJE

20.07.2018 godz. 16:58

                  ...'dwaj przyjaciele z boiska...' Robert Kubica i Mario Theissen...
Maciej Jermakow
20.07.2018 godz. 16:40

                   ...wyniki kierowców Williamsa w sesji FP2...
20.07.2018 godz. 16:35

                   ...pełne wyniki drugiego treningu przed Grand Prix Niemiec...
20.07.2018 godz. 15:35



20.07.2018 godz. 15:03

                   ...zaczynamy sesję FP2 na Hockenheimringu...
20.07.2018 godz. 13:50

                   ...czekamy na dzisiejszy występ Roberta w Williams TV...
20.07.2018 godz. 13:20


20.07.2018 godz. 13:18

...Każdy chciałby mieś kierowców walczących o mistrzostwo, ale nie każdy może ich mieć. Jesteśmy zadowoleni z naszego składu, a nasz problem polega na tym, że nasz samochód nie jest wystarczająco szybki...
Paddy Lowe, Hockenheim 20.07.2018

20.07.2018 godz. 12:35

                   ...pełne wyniki sesji FP1 w Hockenheim...
20.07.2018 godz. 12:32

          ...wyniki kierowców zespołu Williams w pierwszej sesji treningowej na Hockenheimring...
20.07.2018 godz. 12:10

                   ...Robert w rozmowie z Federicą Masolin (SKY Sport F1)...
20.07.2018 godz. 11:02

                   ...zaczynamy sesję FP1 w Niemczech...
20.07.2018 godz. 09:15

              ...FIA ogłosiła przetarg na wyłącznego dostawcę opon dla Formula 1 na lata 2020-2023. Dokumenty przetargowe zawierają m.in. zapis, iż zgodnie z ogólnymi założeniami ewolucji regulaminu technicznego Formula 1  2021, które mają na celu m.in. poprawę widowiskowości 'królowej motorsportu', planowane są znaczące zmiany w wymiarach kół tj. przejście z felg 13-calowych na 18-calowe...
Pirelli Motorsport
                  ...szerokość przednich kół zostanie zmniejszona do 270 mm (z obecnych 305 mm), natomiast szerokość tylnych kół zostanie utrzymana na poziomie 405 mm. Od 2021 planowane jest również całkowite wycofanie z koców grzewczych. Termin składania ofert upływa 31 sierpnia 2018 roku.

20.07.2018 godz. 07:45

                   ...nie ma to jak zacząć dzień od treningu kolarskiego... ranny ptaszek z naszego Roberta...
19.07.2018 godz.19:10

                ...tymczasem centrala firmy JCB, partnera zespołu Williams, zauważyła (po  blisko 3 tygodniach) wizytę Roberta Kubicy w Toruniu podczas premiery koparki gąsienicowej JCB 220X... 
19.07.2018 godz. 19:00

              ...zespół Roberta Kubicy, zmagający się od początku sezonu z niestabilnością swoich aut, użyje podczas Grand Prix Niemiec na Hockenheimringu nowego przedniego skrzydła, które stanowi jeden z elementów poprawek pakietu aero FW41... czekamy na efekty...
MotorLat
ams
ams
ams
19.07.2018 godz. 18:45

               ...Janek Szymański nasz brązowy medalista mistrzostw świata w łyżwiarstwie szybkim i Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Sochi, wielokrotny triumfator zawodów pucharu świata oraz wielokrotny mistrz Polski pochwalił się fotką z Robertem...
19.07.2018 godz. 16:45

               ...Gunther Steiner Team Principal Haas Formula 1 Team stanowczo zaprzeczył plotkom jakoby z amerykańską ekipą negocjował Robert Kubica. Steiner podczas rozmowy z mediami na Hockenheimringu przekazał również informacje, że jego ekipa rozpocznie rozważania nad przyszłorocznym składem kierowców dopiero po wakacyjnej przerwie.

Właśnie o tym usłyszałem. Dosłownie dziesięć minut temu zapytano mnie o to podczas wywiadu telewizyjnego i byłem zaskoczony. Nie potwierdzam tego, nie prowadziliśmy żadnych negocjacji z Robertem...
LAT Images
Taka jest nasza decyzja i nie będziemy rozmawiali o kwestii kierowców, wliczając w to Roberta, aż do tego momentu (po wakacjach - przyp. red.).

19.07.2018 godz. 09:00

W Formule 1 wszyscy rozmawiają ze wszystkimi przez cały czas. Jednak tylko niektóre rozmowy posuwają się do przodu. Tak jest właśnie w przypadku Roberta Kubicy i zespołu Haas.
Ciężko powiedzieć, czy już trwają negocjacje, ale na pewno rozmowy są już poza fazą, kiedy pyta się o samopoczucie.
 Americo Teixeira Jr., Diario Motorsport 18.07.2018
19.07.2018 godz. 08:30

...Nie mam faworyta. Kimi Räikkönen jest dla mnie postacią supersympatyczną, za którą zawsze trzymam kciuki. Ostatnio znów stał na podium i choć on się z tego nie cieszy, wszyscy kibice się cieszą. Vettel zyskał moją sympatię przejściem do Ferrari, bo to było coś nowego i trzymałem kciuki, żeby Ferrari utarło nosa Mercedesowi, mimo że nie do końca potrafię się przekonać do Sebastiana i do jego stylu. Hamilton według mnie jest największym showmanem. Jest, podejrzewam, także największą reklamą Formuły 1, ale... najbardziej to trzymam kciuki za Roberta...
...Przede wszystkim byłem bardzo zadowolony, że wrócił za kółko i znów można trzymać za niego kciuki w jakiejkolwiek kategorii. A jako kibic rajdów byłem dodatkowo zadowolony, że przyszedł akurat do WRC. Mogłem go dzięki temu oglądać chociażby w Mikołajkach, kiedy byłem na rajdzie. Niestety nie załapałem się na spotkanie naszej kadry z Robertem, bo oglądałem oes do końca i nie wiedziałem, że jesteśmy z nim umówieni. Później bardzo tego żałowałem, bo koledzy pokazywali zdjęcia... Wracając do tematu, było mi potem żal, że Robert odchodzi od tego sportu, ale trzymałem kciuki, żeby wrócił po prostu tam, gdzie jemu jest najlepiej, a wywodzi się z wyścigów. Myślę, że nie tylko dla mnie ten ostatni rok, może dwa lata to było czekanie z niecierpliwością na kolejne informacje, kolejne testy. Wciąż je śledzę i mam nadzieję, że doczekam się Roberta za kierownicą bolidu, że wrócą te lata, kiedy każdy weekend był świętem. Spotykaliśmy się ze znajomymi i po prostu trzymaliśmy za niego kciuki... 
19.07.2018 godz. 08:15

                   ...już w  ten piątek (20.07) o godz. 13:45 Ask Me Anything z Robertem Kubicą... zapraszamy do udziału wszystkich kibiców/użytkowników Reddit...
19.07.2018 godz. 08:10

Pod wieloma względami to największe wyzwanie w mojej karierze. Przez lata miałem szczęście i pracowałem dla zespołów, które były na czele lub mogły walczyć w czołówce. To nowe doświadczenie dla mnie. Czeka nas dużo pracy, by powrócić do miejsca, w którym chcemy być. To sprawia, że przed sobą mam nowe wyzwania i cały czas się uczę. To buduje moje doświadczenie i następnym razem będę w stanie lepiej wykonać swoją pracę...
...Myślę, że im bardziej rozumiemy, gdzie jesteśmy i dlaczego doszło do takiej sytuacji, tym bardziej czujemy, które aspekty musimy rozwinąć. Wiemy, że mamy świetny zespół. W Grove jest kilka kreatywnych osób i myślę, że zmierzamy we właściwym kierunku. Wydaje mi się, że możemy zrobić naprawdę duże postępy.
Paddy Lowe dla motorsport.com
18.07.2018 godz. 08:05

...Ja myślę, że po pierwsze to on się nigdy nie poddał, wiesz? Odkąd go znam, a znam od bardzo dawna, bo chyba od World Series by Renault albo jeszcze wcześniej, jest jednym z tych zawodników, którzy żyją dla wyścigów. Ma taki sam styl życia, jak Fernando Alonso – tylko ściganie, nic więcej. A Formuła 1 to oczywiście największa seria, w jakiej możesz być. Dlatego myślę, że po wypadku, nawet gdy próbował rajdów, to w środku, w głowie, Robert zawsze chciał wrócić do F1...
...Nie pytaj mnie, pytaj Paddy’ego Lowe, bo on ma dane, ja nie mam. Nie chcę tworzyć nagłówków: „Robert powinien wrócić” albo „Robert nie może wrócić”. Tak nie można. Nie można tego w ten sposób stawiać. Ja myślę, że jego największe wyzwanie to kwestia tego wyostrzenia wyścigowych zmysłów i umiejętności wyciskania ostatnich ułamków sekundy, które budujesz przez lata i jeśli przestajesz się ścigać na kilka lat, to to tracisz. Musisz to odzyskać i to zajmuje czas. Tyle mogę ci powiedzieć. Więcej nie. Jeśli chodzi natomiast o uraz, to wygląda na to, że jest w stanie z nim prowadzić samochód i jechać bardzo szybko, więc to jest – powiedzmy – opanowane...

          Interesująca rozmowa Aldony Marciniak Onet.pl z byłym już szefem zespołu Mc Laren F1 Team Francuzem Ericiem Boullierem o Robercie Kubicy i Formula 1... Całą rozmowę, przeprowadzoną podczas AustrianGP w Spielbergu możecie przeczytać tutaj: Robert Kubica wciąż może mieć wielką przyszłość w F1

GALERIA

F1 Subreddit

Williams Martini Racing
Williams Martini Racing
Williams Martini Racing
ams
ams
ams
ams
ams
ams
LAT Images
LAT Images
LAT Images
LAT Images
LAT Images
Filip Kapica
Williams Martini Racing
ams
ams
ams
ams
ams