niedziela, 29 lipca 2018

Formula 1 Rolex Magyar Nagydij 2018 - dzień 3 - wyścig /aktualizacje, zdjęcia/

           Po interesującej sobocie na Hungaroringu przed nami emocje związane z wyścigiem o Grand Prix Węgier. Kto z gorących Węgier wyjedzie w najlepszym humorze, jakie zawody zaliczą kierowcy zespołu z Grove? Z całą pewnością dzisiaj w Budapeszcie nie zabraknie nam ekscytujących momentów, nie wykluczony jest również udział pogody w reżyserii dzisiejszych zawodów...
          Zapraszamy na relację z Formula 1 Rolex Magyar Nagydij 2018 i zachęcamy do wspólnego kibicowania Robertowi Kubicy oraz zespołowi Williams Martini Racing...

            Prawdopodobnie jest to najbardziej sympatyczny zawodnik w tym mikrokosmosie zazdrości i rywalizacji. Mimo tego Robert pozostaje w nim człowiekiem uczciwym. 
El Mundo 11.05.2018

Formula 1 Rolex Magyar Nagydij 2018 - informacja prasowa zespołu Williams Martini Racing po sesji kwalifikacyjnej na Hungaroring
Miałem dobre Q1 i awansowałem do Q2, co było bardzo miłe. Myślę, że wykorzystałem zmienne warunki i to jest pozytywne. Niestety w deszczu straciłem kontrolę nad samochodem i było po wszystkim. Gdy przy tak padającym deszczu naciskasz, jedziesz na limicie i starasz się znaleźć przyczepność to często się tak zdarza. To było pechowe, gdyż w zakręcie 10 jest mur po wewnętrznej stronie i nie skończyło się na zwykłym spinie, po którym mógłbym kontynuować jazdę. Wiemy za to że możemy zdziałać coś w jutrzejszym wyścigu.
Lance Stroll 28.07.2018, Hungaroring Węgry
LAT Images
Jestem bardzo rozczarowany wynikiem kwalifikacji. Przy padającym deszczu była duża szansa dla nas, a ja chciałem ją wykorzystać tak by były to nasze najlepsze dotychczas kwalifikacje. Warunki były nieprzewidywalne i trudno było przewidzieć, które okrążenie da ci najlepszy czas. Za każdym razem kiedy wyjeżdżałem na tor, decydowałem się naciskać od pierwszego okrążenia, ale robiąc to trafiałem na samochody przed sobą i musiałem zwalniać. Zdarzyło mi się tak trzy razy na trzech kompletach opon, a później deszcz ustał i nie byłem już w stanie wykręcić szybkiego okrążenia. Niestety nie dało się tego przewidzieć. Mieliśmy sporego  pecha i jest mi z tego powodu bardzo przykro.
Sergey Sirotkin 28.07.2018, Hungaroring Węgry

Harmonogram Formula 1 Rolex Magyar Nagydij 2018
Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Hungaroring
Ciężko odpowiadać na pytanie, czy uda nam się poprawić na tym torze. Hockenheimring był dla nas lepszy. Sądzę, że przed nami trudny weekend wyścigowy, bo jest tutaj dużo ciasnych i szybkich zakrętów, a pogoda bywa nieprzewidywalna więc zobaczymy, co się ostatecznie wydarzy na torze. Co do testów, to oczywiście czekam już na moje jazdy, choć większość osób wyczekuje już przerwy wakacyjnej po pięciu wyścigach rozegranych w ciągu sześciu tygodni. Na pewno to będzie dla nas bardzo ważny test.
F1 Experiences
Oczywiście, istnieje taka szansa, choć tak naprawdę, to nie wiem czemu jestem łączony z Williamsem na przyszły rok ponieważ jesteśmy związani kontraktem wyłącznie na ten sezon. Rzecz jasna, prowadzimy jednak rozmowy. Przede wszystkim swoje kontrakty muszą podpisać najmocniejsi zawodnicy, a wtedy wiele się wyjaśni. Ostatni rok udowodnił jednak, że wiele może się zmienić, nawet w bardzo krótkim czasie.
Robert Kubica dla SKY Sport, 27.07.2018 Hungaroring, Węgry

Plan transmisji telewizyjnych stacji Eleven Sports F1

Harmonogram spotkań z mediami zespołu  Williams Martini Racing na Hungaroring

Hungaroring

Pirelli Motorsport Formula 1 Rolex Magyar Nagydij 2018 - Preview

Pirelli Motorsport Formula 1 Rolex Magyar Nagydij 2018 - Race sets

Formula 1 Rolex Magyar Nagydij 2018 Paddock Club Party with Robert Kubica (pełna galeria we wpisie z II dnia Grand Prix Węgier)

          
          Zespół Williamsa powinien oddać swój samochód w ręce takiego kierowcy jak Robert Kubica...
Alessandro Arcari MotorLat (Argentyna)

Wyniki sesji FP1 na Hungaroringu
Wyniki sesji FP2 na Hungaroringu
Wyniki sesji FP3 na Hungaroringu
Wyniki sesji Q na Hungaroringu

AKTUALIZACJE

30.07.2018 godz. 07:05

Ostatni krok jest najtrudniejszy, ale to nie jest tak, że będę oceniał te ostatnie kilkanaście miesięcy przez pryzmat tego, czy zostanę znów kierowcą wyścigowym czy nie. To jest inna bajka i inny rozdział... 

Michał Owczarek
...To nie ma większego znaczenia. Dużo się mówi, choć o mnie mam wrażenie, że mało. Ale taki to czas plotkowania. Mi to nie przeszkadza. Robię swoje i miejmy nadzieję, że znajdę się w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie. - ciekawy wywiad Roberta dla Michała Owczarka z redakcji Sport.pl, który w całości przeczytacie tutaj: Sam mogę dojść tylko do pewnego momentu. Potem w grę wchodzą inne czynniki już ode mnie niezależne.

30.07.2018 godz. 00:30


29.07.2018 godz. 18:00

                ...informacja prasowa zespołu Williams Martini Racing po Formula 1 Rolex Magyar Nagydij 2018...
29.07.2018 godz. 16:55

                   ...profeska :-)...
29.07.2018 godz. 16.53

                   ...kompletne wyniki wyścigu o Grand Prix Węgier...
29.07.2018 godz. 16:50

                   ...wyniki kierowców Williamsa...

29.07.2018 godz. 15:10

                   ...zaczynamy...
F1
29.07.2018 godz. 14:55

                   ...to nie będzie lekka przejażdżka...
F1
29.07.2018 godz. 14:50


              ...official starting grid... Kanadyjczyk Lance Stroll rozpoczyna z pit lane po wymianie przedniego skrzydła (stara specyfikacja)...

29.07.2018 godz. 14:20


To był dla mnie spektakularny okres. Byłem trzecim kierowcą, a zadebiutowałem zastępując Jacquesa Villeneuve’a. Niewiele osób pamięta, że ten pierwszy wyścig skończyłem w punktach, a wtedy zdobywało je tylko ośmiu kierowców. Byłem siódmy, ale zostałem zdyskwalifikowany za niedowagę. To nie zdarza się często w Formule 1. 200 gramów! To był dobry rok, bo w trzecim wyścigu, na Monzy zdobyłem swoje pierwsze podium. To był jeden z najbardziej niesamowitych dni... 
F1 Experiences

...Pierwszym błędem, jaki popełniałem na początku było to, że usiłowałem robić wszystko dokładnie tak jak przedtem. To oczywiście nie zadziałało, bo miałem ograniczenia. Dlatego zacząłem uczyć się swojego organizmu - to pomogło mi wrócić i być w stanie prowadzić samochód Formuły 1 na wysokim poziomie. Gdy sobie to rok temu uświadomiłem, to był kluczowy moment mojego życia. Od tamtej pory mimo że się nie ścigam, mnóstwo zmieniło się w mojej głowie.

Robert Kubica podczas F1 Experiences Paddock Club Party, 28.07.2018 Hungaroring Węgry

Zapis całej rozmowy Roberta z kibicami w Paddock Club możecie przeczytać tutaj: Zajęło mi to 7 lat, ale tu jestem. I wciąż czuję pasję  Polecamy...

29.07.2018 godz. 14:10

29.07.2018 godz. 13:50
29.07.2018 godz. 13:05
 

                   ...czy jest coś na rzeczy  na linii RK - LS?...

29.07.2018 godz. 13:00

                    ...na 2 godziny przed startem nie wygląda to źle... jest jednak bardzo gorąco...
F1
29.07.2018 godz. 12:30

                   ...Robert już na torze...
Kym Illman
Kym Illman
29.07.2018 godz. 12:10



                ...Dziś w studiu przed wyścigiem Robert Kubica o kwalifikacjach, wakacjach i Hungaroringu Start o 14:10, wcześniej zapraszamy na paradę kierowców - Mikołaj Sokół
Mikołaj Sokół
Maciej Jermakow

29.07.2018 godz. 11:40


                ...Andrew Benson z BBC twierdzi, że zamieszanie z Force India może wstrząsnąć rynkiem transferowym. Jeszcze w trakcie tego sezonu może jego zdaniem dojść do takich ruchów: Ocon do Renault, Sainz do Mclarena, Vandoorne do Toro Rosso, Stroll do Force India, Russell do Williamsa - Maciej Jermakow Eleven Sport F1

29.07.2018 godz. 11:30


                  
...prowizoryczne ustawienie na starcie do wyścigu o Grand Prix Węgier...

GALERIA

Cezary Gutowski
Kym Illman
Aldona Marciniak
Aldona Marciniak
Monika Kuczyńska
Monika Kuczyńska


Monika Kuczyńska

LAT Images
LAT Images
LAT Images
motorsport.com
LAT Images
Zoran Zivkov
Top Speed Magazine
Wilhelm