niedziela, 30 września 2018

Formula 1 2018 VTB Russian Grand Prix dzień 3 - wyścig /aktualizacje, zdjęcia/

           Привет Сочи... Przed nami wyścig o Wielką Nagrodę Rosji 2018. Niestety, wszystko na to wskazuje, że dzisiaj nad Morzem Czarnym obserwować będziemy nieco monotonny wyścig, a największych emocji spodziewać się możemy w drugiej dziesiątce stawki. Poza emocjami związanymi z wyścigiem cały również czas oczekujemy  na informacje z obozu Roberta Kubicy dotyczące sportowych planów naszego kierowcy na sezon 2019...
           Zapraszamy na relację z dnia wyścigowego Formula 1 2018 VTB Russian Grand Prix na Sochi Autodrom jak zwykle zachęcając do wspierania Roberta Kubicy oraz wspólnego kibicowania ekipie Williams Martini Racing...
            
           ...Poświęciłem dużo czasu i wysiłku, aby dostać szansę, a priorytetem będzie znalezienie się na starcie w Australii. Jeśli jednak tak się nie stanie, rozważę jakieś inne mistrzostwa lub inną rolę. Jak już powiedziałem, teraz skupiam się na tym, aby otrzymać szansę...
Robert Kubica Autosport.com, september 2018

Formula 1 2018 VTB Russian Grand Prix - informacja prasowa zespołu Williams Martini Racing po kwalifikacjach w Sochi
Lance STROLL Podczas pierwszego wyjazdu zblokowałem koła i byłem zmuszony go przerwać. Później byłem na całkiem dobrym okrążeniu, ale nie mogłem go dokończyć z powodu żółtych flag w związku z obrotem Sergeya. Nadal nie mamy tempa, więc nic tak naprawdę się nie zmieniło. To frustrujące, bo nie jesteśmy zbyt szybcy. Zobaczymy, co będziemy mogli zrobić jutro.
Sergey SIROTKINTo była trudna sesja i jestem bardzo rozczarowany moim błędem w końcówce okrążenia. Myślę, że było trochę problemów i nie mieliśmy tak imponującego tempa dzisiaj, a ja po prostu starałem się zrobić więcej, niż było to fizycznie możliwe. Nie chciałem po prostu zrobić kolejnego stabilnego okrążenia, a chciałem zrobić coś wyjątkowego. Niestety nie udało się bo popełniłem błąd. Jest mi bardzo przykro i jestem rozczarowany. Starałem się zrobić coś więcej niż tylko dobre okrążenie.

Harmonogram Formula 1 2018 VTB Russian Grand Prix

Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Sochi Autodrom

Plan transmisji telewizyjnych stacji Eleven Sports F1

Harmonogram spotkań z mediami zespołu  Williams Martini Racing na Sochi Autodrom
Sochi Autodrom

        ...Jakkolwiek ta sytuacja się zakończy, postawa pozytywnego wojownika z pewnością zapewni Robertowi dalsze możliwości realizacji jego celu. Tak jak po upadku pomysłu z Renault, natychmiast pojawiły się doniesienia o miejscu w Williamsie, tak w razie niepowodzenia tej koncepcji, pojawią się kolejne rozwiązania. Same pieniądze w perspektywie długofalowej nie zapewniają sukcesu sportowego, natomiast Pozytywny wojownik nie zapewnia pieniędzy od razu, ale dobrze skomponowana strategia wokół takiej postaci daje efekt synergii prowadzący do sukcesu w każdym wymiarze – także finansowym.
Maciej Milczanowski Blog 'Robert Kubica jako pozytywny wojownik'

Pirelli Motorsport Formula 1 2018 VTB Russian Grand Prix - Preview
Pirelli Motorsport Formula 1 2018 VTB Russian Grand Prix - Race sets

Wyniki sesji Q na Sochi Autodrom
Wyniki sesji Formula 1 2018 VTB Russian Grand Prix

AKTUALIZACJE

30.09.2018 godz. 17:30

              ...nie mogło zabraknąć tradycyjnego objazdu toru... wieczorny trening kolarski Roberta na Sochi Autodrom...
Cezary Gutowski
30.09.2018 godz. 15:40

                   ...informacja prasowa zespołu Williams Martini Racing po wyścigu w Sochi...
30.09.2018 godz. 14:43

                   ...kompletne wyniki Formula 1 2018 VTB Russian Grand Prix...
30.09.2018 godz. 14:42

               ...podwójne zwycięstwo Mercedesa w Rosji...  po 'team orders' P1 dla HAM... tutuł niebezpiecznie odjeżdża Sebastianowi Vettelowi
30.09.2018 godz. 14:40

                   ...bardzo słabe Grand Prix Rosji w wykonaniu kierowców Williamsa...

30.09.2018 godz. 14:10

                   ...sytuacja na torze w Sochi po  39 okrążeniach...
30.09.2018 godz. 13:11

                   ...zaczynamy Formula 1 2018 VTB Russian Grand Prix...
F1
30.09.2018 godz. 13:45

                ...obrazki z grid przed Grand Prix Rosji... Boris Rotenberg, Williams Shareholder and Technical Director Paddy Lowe i Mika Salo...

                 ...Nikita Mazepin z ojcem Dmitrym Mazepinem (Chairman of Uralchem Integrated Chemicals Company) oraz V-ce Premier Federacji Rosyjskiej Dmitry Kozak
30.09.2018 godz. 12:45

...Jeśli chodzi o moje starty w F1 w przyszłym roku, to sytuacja nie jest łatwa, ale z drugiej strony są możliwości żeby wystartować, czy też robić to co robię gdzie indziej. To wszystko jest dosyć przejrzyste. Trzeba poczekać.
Maciej Jermakow
30.09.2018 godz. 10:40

                   ...ustawienie na starcie do Formula 1 2018 VTB Russian Grand Prix...
30.09.2018 godz. 10:35

                   ...150 minut do...
GALERIA

Williams Martini Racing
Williams Martini Racing
Maciej Jermakow
Sophie Ogg