niedziela, 7 października 2018

Formula 1 2018 Honda Japanese Grand Prix dzień 3 - wyścig /aktualizacje, zdjecia/

           Przed nami emocje związane z wyścigiem o Grand Prix Japonii. Niestety na torze nie zobaczymy już dzisiaj Roberta Kubicy, którego obowiązki służbowe i sponsorskie wezwały do Europy. Choć po kwalifikacjach wydaję się, iż prawie wszystko zostało już poukładane jednak Suzuka jest tym miejscem w kalendarzu F1 gdzie wydarzyć się może jeszcze absolutnie wszystko... Mamy tylko nadzieję, że zespół Ferrari i jego kierowcy nie odpuścili już walki o tytuły mistrzowskie sezonu 2018...
              Zapraszamy na relację z Formula 1 2018 Honda Japanese Grand Prix zachęcając oczywiście do stałego wspierania Roberta Kubicy oraz wspólnego kibicowania zespołowi Williams Martini Racing...

               ...Jeśli chodzi o moje starty w F1 w przyszłym roku, to sytuacja nie jest łatwa, ale z drugiej strony są możliwości żeby wystartować, czy też robić to co robię gdzie indziej. To wszystko jest dosyć przejrzyste. Trzeba poczekać.
Robert Kubica dla Eleven Sports F1, Sochi 2018

Formula 1 2018 Honda Japanese Grand Prix - informacja prasowa zespołu Williams Martini Racing po kwalifikacjach na Suzuka International Racing Course
Lance STROLL: Mimo że deszcz przyszedł w złym dla nas momencie w Q2, jestem bardzo zadowolony i usatysfakcjonowany dostaniem się tam, bo nie spodziewałem się tego dziś. Samochód zdawał się pracować pode mnie i zauważyłem duży krok naprzód pomiędzy pierwszym, a drugim przejazdem. Uniknąłem błędów z pierwszego przejazdu w Q1 i potem mieliśmy kombinację wszystkiego. Miałem dobrze ustawiony samochód, wykorzystałem każdy centymetr toru, byłem zaangażowany w każdym zakręcie i było to całkiem dobre kółko. Wszystkie te punkty złożyły się w całość, ale nie spodziewaliśmy się, że będziemy w stanie walczyć z innymi samochodami w stawce. Wiem, że mamy za sobą niektóre szybsze auta, na przykład Ricciardo, który przefrunie przez stawkę. Nie zamierzam tracić jednak czasu próbując utrzymać go za sobą. Będę jechał swój wyścig i mam nadzieję, że uda nam się nadrobić jakieś miejsca.
hokuhokuson
Sergey SIROTKINMyślę, że to była dobra sesja. Nie mieliśmy szczęścia z ruchem na torze na okrążeniu wyjazdowym więc gdy zaczynałem okrążenie, moje opony nie były najlepiej przygotowane. Ale oprócz tego, myślę, że mogę być bardzo zadowolony z okrążenia, które przejechałem. To było 100% z mojej strony i cieszę się z tego, jak zoptymalizowaliśmy samochód i poskładaliśmy wszystko razem. Myślę, że wycisnąłem z samochodu maksa więc szkoda, że nie wyszedłem z Q1. Jestem jednak z tego, jak się czułem i jaką pracę wykonaliśmy.

Harmonogram Formula 1 2018 Honda Japanese Grand Prix

Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Suzuka International Racing Course

...Spędziłem dużo czasu i wysiłku, aby dostać szansę, a priorytetem będzie znalezienie się na starcie w Australii. Jeśli jednak tak się nie stanie, rozważę jakieś inne mistrzostwa lub inną rolę. Jak już powiedziałem, teraz skupiam się na tym, aby otrzymać szansę...
Robert Kubica dla Autosport.com, september 2018

Plan transmisji telewizyjnych stacji Eleven Sports F1

Harmonogram spotkań z mediami zespołu  Williams Martini Racing na Suzuka International Racing Course

...Do tej pory nic nie zostało postanowione. Jestem częścią tego zespołu i wspólnie chcemy wyjść z sytuacji, w której się znaleźliśmy. Myślę, że zarówno SMP Racing oraz ja, mamy tą samą odpowiedź - chcemy być lepsi niż obecnie. Ostatnią rzeczą, którą chciałbym zrobić w naszej sytuacji to się poddać. Włożyliśmy w naszą pracę duży wysiłek, więc nie widzę logiki w przerwaniu tego bez osiągnięcia wyników...
Sergey Sirotkin, Suzuka Japan october 2018

Suzuka International Racing Course

Pirelli Motorsport Formula 1 2018 Honda Japanese Grand Prix - Preview

Pirelli Motorsport Formula 1 2018 Honda Japanese Grand Prix - Race sets

...Jakkolwiek ta sytuacja się zakończy, postawa pozytywnego wojownika z pewnością zapewni Robertowi dalsze możliwości realizacji jego celu. Tak jak po upadku pomysłu z Renault, natychmiast pojawiły się doniesienia o miejscu w Williamsie, tak w razie niepowodzenia tej koncepcji, pojawią się kolejne rozwiązania. Same pieniądze w perspektywie długofalowej nie zapewniają sukcesu sportowego, natomiast Pozytywny wojownik nie zapewnia pieniędzy od razu, ale dobrze skomponowana strategia wokół takiej postaci daje efekt synergii prowadzący do sukcesu w każdym wymiarze – także finansowym.
Maciej Milczanowski Blog 'Robert Kubica jako pozytywny wojownik'

Wyniki sesji FP1 na Suzuka International Racing Course
Wyniki sesji FP2 na Suzuka International Racing Course
Wyniki sesji FP3 na Suzuka International Racing Course
Wyniki sesji Q na Suzuka International Racing Course
AKTUALIZACJE

09.10.2018 godz. 14:45

             ...film Art of Pyrography przedstawia pracę podczas wypalania motywu z Robertem Kubicą na sklejce o rozmiarach 36,5x16,5 cm... to kolejne już 'arcydzieło' w kolekcji autora... 

09.10.2018 godz. 14:10

                   ...tymczasem Robert zalicza kolejny trening kolarski w towarzystwie przyjaciół...
Tobia Cavallini
09.10.2018 godz. 13:03

                   ...czyżby szykowała się jakaś niespodzianka...
07.10.2018 godz. 10:45

                  ...komunikat prasowy zespołu Williams Martini Racing po Grand Prix Japonii...
Sergey Sirotkin: Dzisiejszy dzień był trudny. Musieliśmy zmienić naszą strategię i zdecydowaliśmy się na dwa pit stopy, co ostatecznie wyglądało na najszybsze rozwiązanie, jednak tłok i inne rzeczy dziejące się na torze nie dały nam szansy na jej pełne wykorzystanie, więc to był trudny wyścig. Udało nam się uniknąć niektórych problemów na torze i zdobyć kilka pozycji tu i tam, więc pod tym względem było dobrze, jednak nie skończyliśmy tak wysoko jak prawdopodobnie chcieliśmy. To był bardzo skomplikowany wyścig, jednak uważam, że jako zespół osiągnęliśmy absolutne maksimum z tego, co mogliśmy dzisiaj zaprezentować. W naszej sytuacji nikt nie zrobiłby niczego lepszego, więc mając to na uwadze, jestem bardzo dumny z wysiłku włożonego przez chłopaków".

Lance Stroll: Z Fernando pokonałem 130R po zewnętrznej, wyjechałem na trawę a później wróciłem na tor, doszło do kontaktu, a on przejechał prosto, więc obaj dostaliśmy kary. To był typowy incydent wyścigowy na pierwszym okrążeniu, gdy robi się gorąco. Chciałem tylko powiedzieć, że nie naciskałem go celowo, ani nic takiego. Po tym zdarzeniu, wyścig potoczył się źle. Nic nie poszło nam dzisiaj tak, jak powinno pójść w wyścigu, więc było naprawdę źle.

07.10.2018 godz. 08:50

                 ...kompletne wyniki emocjonującego jednak Formula 1 2018 Honda Japanese Grand Prix...
07.10.2018 godz. 08:46

                   ...i kierowca dnia w Japonii...
07.10.2018 godz. 08:45

                   ...wyniki kierowców zespołu Sir Franka Williamsa...
07.10.2018 godz. 08:42

                   ...podium dzisiejszego wyścigu na Suzuka...
07.10.2018 godz. 08:40

               ...Lewis Hamilton wygrywa Formula 1 2018 Honda Japanese Grand Prix w znacznym stopniu zbliżając się do 5 tytułu mistrza świata F1...
Mercedes-AMG F1
07.10.2018 godz. 08:05

                   ...sytuacja po 32 okrążeniach na Suzuka...
07.10.2018 godz. 07:50

                   ...sytuacja w Japonii po 22 okrążeniach...
07.10.2018 godz. 07:27

                  ...i mamy restart na Suzuka...
F1
07.10.2018 godz. 07:19

                  ...safety car po przygodzie Kevina Magnussena... i 5 sekund kary dla VER...
F1
07.10.2018 godz. 07:12

                  ...ruszamy...
F1
07.10.2018 godz. 07:10

                  ...zaczynamy emocje na Suzuka International Racing Corse... formation lap...
NextStop
07.10.2018 godz. 07:00

                  ...przewidywane strategie oponiarskie od Pirelli Motorsport...
07.10.2018 godz. 06:50

                 ...pogoda dzisiaj sprzyja kierowcom i licznie zgromadzonym na torze kibicom...
07.10.2018 godz. 06.25

...Największy news tego tygodnia to to, że wszyscy postarzaliśmy się o tydzień. Nie wiem skąd przekonanie, że jest dalej niż bliżej. Trudności tego celu były zawsze takie same. Ja odnoszę się do tej sytuacji tak samo jako 2 miesiące temu. Pewne rzeczy rozgrywają się poza mną. Co do zainteresowania, to ja nie interesuję się co ktoś będzie robił za miesiąc czy też dwa. Na dziś nie ma sensu plotkować czy mówić bo to nie ma znaczenia...
Robert Kubica dla Eleven Sports F1 , Suzuka Japan

07.10.2018 godz. 06:00

                  ...ustawienie na starcie do wyścigu o Grand Prix Japonii...
07.10.2018 godz. 05:35

                  ...Williams TV - Suzuka Special with Damon Hill...

07.10.2018 godz. 05:05

              ...niestety dzisiejszy wyścigowy dzień na Suzuka odbędzie się bez Roberta, który wyleciał już do Europy...
Mikołaj Sokół
GALERIA

kirasara2009
Borja Sanz
Williams Racing
Williams Racing
Williams Racing
Williams Racing
Williams Racing
Williams Racing