piątek, 13 września 2019

Mercedes-Benz i ROKiT Williams Racing jadą razem do 2025 roku...[aktualizacje, zdjęcia]

         Zespół ROKiT Williams Racing oraz Mercedes-Benz poinformowali o długoterminowym przedłużeniu partnerstwa w dziedzinie dostawy jednostek napędowych. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2025 FIA Formula 1 World Championship... 
             ...Mieliśmy wspaniałą współpracę z Mercedes-Benz w ciągu ostatnich sześciu lat, która pierwotnie była siedmioletnią umową, dlatego cieszymy się z dalszej współpracy z nimi na kolejne pięć lat od 2021 roku... - Claire Williams Deputy Team Principal

           Williams współpracuje z Mercedesem od początku sezonu 2014. Samochody zespołu RWR będą nadal zasilane jednostkami napędowymi Mercedes-Benz (silnik spalinowy oraz system odzyskiwania energii) przez Mercedes-AMG High Performance Powertrains (HPP) z siedzibą w Brixworth w Wielkiej Brytanii do 2025 roku. Natomiast Williams Racing nadal będzie produkował własną skrzynię biegów.

AKTUALIZACJE

16.09.2019 godz. 08:00

15.09.2019 godz. 06:40

                   ...tymczasem w Singapore...
14.09.2019 godz. 11:30

              ...dzisiaj w Grove Dzień Otwarty... jest Claire Williams i Jamie Chadwick, George Russell oraz Nicholas Latiffi... chyba kogoś brakuje... czyżby kontra Roberta za VSR w Gdynii...
13.09.2019 godz. 22:12

                  ...u nas było nieco wcześniej😉...

13.09.2019 godz. 19:35

13.09.2019 godz. 15:30

                ...Robert Kubica & Platinum - komunikat prasowy PKN Orlen w sprawie nowej kampanii wizerunkowej...

Spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN rozpoczęła wraz z początkiem września kampanię wizerunkową z udziałem Roberta Kubicy, jedynego polskiego kierowcy w F1.

Jej celem jest wzrost świadomości marki PLATINUM, najwyższej jakości olejów silnikowych. W ramach komunikacji przygotowano dwa formaty spotu: 15- i 30- sekundowy. Uzupełnieniem kampanii reklamowej będzie dedykowana linia gadżetów z logo RK88 i PLATINUM dostępna dla klientów ORLEN OIL.

Do naszych działań marketingowych i komunikacyjnych podchodzimy kompleksowo. Stąd wizerunek Roberta Kubicy, cieszącego się olbrzymią sympatią, wykorzystujemy także do promocji marek w ramach całej Grupy ORLEN. W ten sposób łączymy jego pozytywny wizerunek oraz wysoką rozpoznawalność z najwyższą jakością produktów wytwarzanych w ramach naszej Grupy
- powiedział Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu w PKN ORLEN.

Nad przygotowaniem kampanii pracowało Biuro Marketingu ORLEN OIL, Obszar Marketingu PKN ORLEN oraz dom mediowy STARCOM. Spot zrealizowała agencja Red8 Advertising przy współpracy z domem produkcyjnym Propeller Film. Reżyserem spotu jest Marek Dawid.

Postać Roberta Kubicy nie została wybrana przypadkowo. W naszym spocie chcieliśmy podkreślić główne cechy olejów PLATINUM: ich wytrzymałość oraz niezawodność. Analogicznie zestawiliśmy je z cechami Roberta Kubicy: jego determinacją i wytrwałością w dążeniu do celu – wyjaśnia Klaudyna Bujak, Dyrektor Marketingu ORLEN OIL.

Spot reklamowy z udziałem Roberta zobaczyć można w TVP oraz telewizji Polsat, a także na kanałach tematycznych tych stacji. Ponadto, pojawi się również w serwisach VOD (IPLA, TVP, ZPR, Interia). Kampania potrwa 3 tygodnie.
13.09.2019 godz. 15:00

            ...Robert Kubica i George Russell w kolejnym quizie 'Grill the Grid 2019' (nagrywanym podczas #BelgiumGP) na Official F1...
             ...co by nie mówić ale po trzech rundach duet ROKiT Williams Racing dość wyraźnie  prowadzi w klasyfikacji...

Cały materiał Official F1 przeczytacie i obejrzycie tutaj: GRILL THE GRID: Williams

13.09.2019 godz. 12:51

Obszerny artykuł na Official F1 przeczytacie tutaj: Williams extend Mercedes power unit partnership to 2025

13.09.2019 godz. 12:19

13.09.2019 godz. 12:01

13.09.2019 godz. 12:00

                ...informacja prasowa zespołu ROKiT Williams Racing o przedłużeniu współpracy technologicznej z firmą Mercedes-Benz...
GALERIA