piątek, 10 stycznia 2020

Robert Kubica już w pracy... [aktualizacje, zdjęcia]

            Po świąteczno-noworocznym wypadzie na Teneryfę Robert Kubica pojawił się w szwajcarskim Hinwil gdzie mieści się siedziba zespołu Alfa Romeo Racing Orlen - nowego pracodawcy naszego kierowcy...
             W sezonie 2020 Robert Kubica pełnił będzie rolę kierowcy rezerwowego i rozwojowego 'szwajcarsko-włoskiej' ekipy. W krótkim filmie zamieszczonym na portalach społecznościowych przez Alfa Romeo Racing ORLEN  Robert poinformował, że  ma już za sobą przymiarkę fotela w tegorocznym aucie zespołu i nie może doczekać się współpracy z nowym-starym zespołem.

              Należy pamiętać, iż nie jest to pierwsza wizyta Roberta w tym miejscu. Właśnie w Hinwil, w 2006 roku rozpoczęła się jego przygoda z Formula 1. Nasz kierowca nie krył zadowolenia z powrotu do tego, jakże ważnego dla niego miejsca...

Cześć wszystkim, z tej strony Robert. Jestem w Hinwil, to dla mnie jak powrót do domu, gdzie rozpocząłem karierę w Formule 1 w 2006 roku. Miło jest wrócić do tego środowiska, gdzie jest wiele osób, z którymi pracowałem w przeszłości. Właśnie dopasowałem siedzenie i nie mogę doczekać się nie tylko jazdy samochodem, ale także pracy z zespołem więc trzymajcie kciuki za Alfa Romeo Racing Orlen. 
AKTUALIZACJE

17.01.2020 godz. 09:30

                  ...informacja prasowa PKN Orlen dot. artykułu dziennika Fakt pt. Siatkarska Stocznia upadła przez Kubicę?:

              Informujemy, że nie są prawdziwe informacje przedstawione w artykule pt. „Siatkarska Stocznia upadła przez Kubicę?” opublikowanym 17 stycznia 2020 r. w dzienniku Fakt.

              PKN ORLEN każdą ofertę sponsorską traktuje indywidualnie. Wszelkie propozycje wsparcia sponsorskiego są poddawane szczegółowej analizie przede wszystkim pod kątem korzyści biznesowych, jak i ekwiwalentności reklamowej i mediowej. Tak było również w przypadku Klubu Piłki Siatkowej Stocznia Szczecin. Przedstawiona oferta nie spełniała oczekiwań i założeń zawartych w polityce sponsoringowej PKN ORLEN przede wszystkim ze względu na ograniczoną ekwiwalentność oferty. Dlatego, po analizie dokumentów, podjęto decyzję o nie angażowaniu się we wsparcie klubu.

              Jakiekolwiek wiązanie kwestii wsparcia dla Klubu Piłki Siatkowej Stocznia Szczecin ze współpracą z Robertem Kubicą jest nadużyciem i wprowadza opinię publiczną w błąd.

Marka ORLEN jest już silnie kojarzona z polską siatkówką, która odnosi spektakularne sukcesy. Obecna umowa z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej przewiduje również bardzo silny akcent wsparcia rozwoju i szkolenia młodzieży, następców dzisiejszych mistrzów. PKN ORLEN współpracuje także z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. Od ubiegłego roku rozwijana jest również mocno Grupa Sportowa ORLEN, której celem jest indywidualne wsparcie zawodników w dyscyplinach olimpijskich. W szeregach Grupy za moment będzie 38 utalentowanych i zaangażowanych zawodników. Obecnie pod patronatem ORLENU znajdują się reprezentanci lekkiej atletyki, judo, pięcioboju nowoczesnego, ale również kolarzy torowych. W portfolio firmy można też znaleźć piłkę ręczną, motoparalotniarstwo, czy sporty motorowe. Angażując się we wsparcie konkretnej zawodowej dyscypliny, szczególny nacisk położony jest na równoczesny rozwój sportowy dzieci i młodzieży w tym obszarze. 

              Dlatego informacje dotyczące powodów nie angażowania się we wsparcie Klubu Piłki Siatkowej Stocznia Szczecin zawarte w artykule dziennika Fakt pt. „Siatkarska Stocznia upadła przez Kubicę?” traktujemy jako spekulacje, nie mające potwierdzenia w rzeczywistości. Prosimy o nierozpowszechnianie nieprawdziwych informacji.

17.01.2020 godz. 07:07

16.01.2020 godz. 23:49

                   ...tymczasem Robert przyłapany 'wieczorową' porą przez jednego z kibiców...

15.01.2020 godz. 14:53

                 ...grono kolegów Roberta Kubicy w Orlen Team rośnie...tym razem Orlen bierze wodę... witamy w zespole Bartka Marszałka...

 
15.01.2020 godz. 11:48

15.01.2020 godz. 10:30

Czasami chcemy sprawić, by ludzie uwierzyli, że Formula 1 jest prosta, ale tak nie jest. Istnieje wiele czynników, które mają duży wpływ na końcowy wynik lub na liczby widoczne na zegarze. Jednym z czynników, które nie mają na to wpływu, są moje ograniczenia na szybkich zakrętach. To prawda, że czasami powstawały wielkie różnice, ale prawdą jest również to, że gdy brakuje ci przyczepności, to normalne, że tracisz więcej w trudniejszych obszarach. Poza tym tracisz więcej, jeśli masz 2-3 zakręty z rzędu, a nie jeden zakręt albo prostą. Takie są fakty. Jestem pewien, że moje ograniczenia nie mają żadnego wpływu na moją jazdę po tego typu fragmentach toru...
Mam swoje opinie na temat wielu dziedzin, w których zdecydowanie mogłem się lepiej spisać, ale zarazem nikt mi nie pomógł. Biorąc pod uwagę okoliczności, w jakich się znaleźliśmy, niezwykle ważne było dla mnie dobre rozpoczęcie sezonu, co pomogłoby mi w powrocie na odpowiednim poziomie. Niestety to się nie wydarzyło. Były momenty, w których zdecydowanie mogłem zaprezentować się lepiej. Były też okazje, kiedy nie usłyszałem ani jednej odpowiedzi oraz nie miałem pojęcia, dlaczego osiągamy gorsze wyniki z dnia na dzień. Jeśli chcesz się poprawić, musisz zrozumieć przyczyny. Nie ma sensu mieć leku na coś, co nie powoduje twojej choroby.
Myślę, że jestem wystarczająco bystry i dobry, by zrozumieć, co powinienem zrobić z oponami. Jednak to nie kierowca decyduje o tym, w którą stronę powinno to iść. To wciąż praca zespołowa. Oczywiście ostatecznie to kierowca prowadzi samochód, ale mamy dokładnie te same cele w kontekście opon. Widzę, że to tania wymówka w kwestii nieudanego sezonu.
Robert Kubica dla portalu autosport.com, 15.01.2020
15.01.2020 godz. 09:36

                  ...co tu dużo mówić... tak uważamy😉

13.01.2020 godz. 17:30

                 ...tymczasem Le Mans 66 z czterema nominacjami oscarowymi... amerykańska produkcja powalczy w czterech kategoriach: Najlepszy film, Najlepszy montaż, Najlepszy dźwięk oraz Najlepszy montaż dźwięku... Trzymamy kciuki...
13.01.2020 godz. 17:22

13.01.2020 godz. 13:31

                   ...czy aby nasi Przyjaciele z DTM o kimś nie zapomnieli😉...

13.01.2020 godz. 11:24

13.01.2020 godz. 10:51

10.01.2020 godz. 19:18

10.01.2020 godz. 19:15

Gdy PKN ORLEN wjechał z Robertem Kubicą na tory Formuły 1, współpraca ta stała się główną osią komunikacji marki. Co więcej, okazała się marketingowym strzałem w dziesiątkę. Wartość ekspozycji logotypu ORLEN po 16 wyścigach przekroczyła 110 mln zł. F1 należy do jednej z najchętniej oglądanych dyscyplin o potencjalnym zasięgu szacowanym na niemal ¼ całej populacji globu. W dodatku cieszy się wielkim prestiżem w świecie sportu, który umożliwia nieosiągalną dotąd ekspozycję polskiej marki na arenie międzynarodowej. Nasza decyzja o wejściu w Formułę 1 była więc działaniem przemyślanym. 
Będzie ono wsparciem dla rozpoczętego przez nas procesu ujednolicania wizerunku sieci stacji, które będą funkcjonować pod jednym szyldem. ORLEN prowadzi działalność na sześciu rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. W Europie Środkowo-Wschodniej ma ponad 2800 stacji paliw, a jego produkty petrochemiczne i rafineryjne docierają na sześć kontynentów do ponad 100 krajów. Zaangażowanie w Kubicę i F1 pozwoliło nam pobić kolejne rekordy w segmencie detalicznym, gdzie zysk operacyjny w III kwartale 2019 wzrósł o prawie 600 mln zł w porównaniu do danych sprzed roku. Od początku podkreślaliśmy, że nasze działania sponsoringowe traktujemy długofalowo, dlatego nadal jesteśmy z Robertem i wzmacniamy pozycję marki poprzez współpracę Alfa Romeo Racing ORLEN.
Adam Burak Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej PKN Orlen, 09.01.2020

10.01.2020 godz. 19:06

10.01.2020 godz. 19:00

                  ...trzeba przyznać, że sprytnie to 'wykombinowali'... ładne...
10.01.2020 godz. 18:50

                  ...tymczasem na TT Alfy duże zmiany... 
ZDJĘCIA