poniedziałek, 3 lutego 2020

Wystartowała kolejna odsłona kampanii #DobryKierowca [aktualizacje, zdjęcia]

           Polski Koncern Naftowy Orlen wraz z Robertem Kubicą rozpoczęli kolejną odsłonę kampanii Dobry Kierowca. Kampania zapoczątkowana została na początku stycznia bieżącego roku przy wsparciu Premiera RP oraz Polskiej Policji...
          Kampania ma na celu poprawę bezpieczeństwa na naszych drogach, edukację oraz promocję prawidłowych i bezpiecznych zachowań w ruchu drogowym. Kampania skierowana jest zarówno do wszystkich kierowców jak i pieszych, począwszy od naszych najmłodszych użytkowników dróg...


Bycie dobrym kierowcą jest dziecinnie proste. Przekonuje o tym Robert Kubica i jego najmłodsi pomocnicy w najnowszej odsłonie kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca. Jej głównym celem jest promowanie zasad bezpieczeństwa na drodze.

Zmiany w przepisach ruchu drogowego nakładają na kierowców obowiązek tworzenia korytarza życia i jazdy na suwak. Dobrą praktyką jest też ustępowanie pierwszeństwa pieszym przed wejściem na pasy i przestrzeganie dozwolonej prędkości. Te zasady w przystępny sposób objaśnia ambasador kampanii #DobryKierowca
– Robert Kubica, jeden z najszybszych kierowców świata.

O zasadach bezpieczeństwa na drodze powinniśmy edukować od najmłodszych lat, dlatego do najnowszej odsłony naszej kampanii zaangażowaliśmy tych najmłodszych. Maluchy bardzo szybko zrozumiały kim jest dobry kierowca i jakie powinien mieć cechy. Kształtowanie prawidłowych postaw wśród kierowców jest jednym z naszych obowiązków, jako firmy odpowiedzialnej społecznie – powiedziała Agata Górnicka Dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem PKN ORLEN.
W telewizji i internecie pojawią się cztery spoty – o korytarzu życia, jeździe na suwak, pierwszeństwie pieszych przed wejściem na pasy i przestrzeganiu ograniczeń prędkości. W każdym z nich wystąpił Robert Kubica i gromadka dzieci, które na jeden dzień wcieliły się w rolę „kierowców”. Materiały edukacyjno-informacyjne można będzie zobaczyć także w prasie, internecie i na billboardach.

Dotychczasowa współpraca z jednym z najszybszych kierowców świata przyniosła nam olbrzymie korzyści wizerunkowe i biznesowe. Teraz liczymy na „efekt Kubicy” w wymiarze społecznym – czyli na powszechne przestrzeganie zasad, które Robert prezentuje w naszej kampanii. Liczymy, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do zwiększenia bezpieczeństwa na polskich drogach – podkreślił Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy PKN ORLEN ds. Marketingu.

Pierwsza odsłona kampanii #DobryKierowca promowała ochronę środowiska, bezpieczeństwo, zdrowie i wsparcie społeczności lokalnych. Jej celem było pokazanie, jak nawet niewielkie działania mogą pozytywnie wpłynąć na losy wielu ludzi i naszego otoczenia. Celem było pokazanie klientom stacji ORLEN, że współtworzą lepszą przyszłość.

Ogólnopolska kampania wizerunkowa ORLENU #DobryKierowca rozpocznie się 3 lutego 2020 roku i potrwa do 31 marca 2020 roku.  Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising.

Zarys merytoryczny kampanii został przygotowany wspólnie przez obszar Marketingu i Biuro Relacji z Otoczeniem, które w PKN ORLEN odpowiada za działania CSR.

Każdy, kto w czasie kampanii odwiedzi stację ORLEN i zakupi dowolny produkt, otrzyma unikalną naklejkę, dzięki której pokaże innym kierowcom, że dba o bezpieczeństwo na drodze.

Strona kampanii Orlen #DobryKierowca: Dobry Kierowca

Informacja prasowa PKN Orlen

AKTUALIZACJE

06.02.2020 godz. 10:53

05.02.2020 godz. 05:30

                   ...licytacje w akcji Razem dla Marysi - stan na godz. 05:30: KASK 50 000 pln, KIEROWNICA 8 000 pln...  Jest moc - Brawo Kibice...
                     ...Przypominamy linki do aukcji: KASK RK oraz KIEROWNICA RK

04.02.2020 godz. 19:55

                  ...jest kolejna niespodzianka...

04.02.2020 godz. 16:46

04.02.2020 godz. 16:38

                   ...i to jest wydarzenie pierwszej połowy lutego 2020... kochani Kibice - Razem dla Marysi... działamy...

04.02.2020 godz. 12:00

               ...tymczasem były zespół Roberta Kubicy - ROKiT Williams Racing nie próżnuje i mocno się 'zbroi'😉... James Aitken kierowca rezerwowym ekipy z Grove...


03.02.2020 godz. 17:10

                   ...i wszystko jasne... mamy komplet terminów prezentacji tegorocznych aut F1... ostatni do stawki dołączył zespół Red Bull Racing...
03.02.2020 godz. 11:40

                  ...materiały filmowe z udziałem Roberta promujące kampanie #DobryKierowca...
03.02.2020 godz.10:45

Skłamałbym, gdybym powiedział, że nie marzę o Ferrari Najważniejsza dla mnie jest pełna koncentracja na swojej pracy. Wiem, że jeśli osiągnę dobre wyniki w 2020 roku, taka szansa pojawi się. Mamy świetne relacje z Charlesem. Dużo rozmawiamy, chodzimy do tych samych restauracji w Monako.
Rzucam wyzwanie każdemu, który po dwóch latach przerwy wraca do jakiejkolwiek pracy. Pod kątem prędkości, nie byłem tak daleko za Kimim. Brakowało mi wyścigów, startów, strategii, postojów i zarządzania oponami. To nie jest tak, że wróciłem do Formuły 2, lecz na najwyższy poziom, w którym zaliczyłem półtora wyścigu przeciwko najlepszym kierowcom na świecie. Pokonanie Kimiego to jeden z moich celów na ten rok, ale nie jedyny. To będzie kluczowy sezon, ale zawsze tak jest, kiedy jest szansa na awans. On nie mówi wiele i na początku mi nie pomógł, ponieważ jego wyniki były lepsze i wyglądało na to, że różnica jest duża. Był jednak ważnym punktem odniesienia, abym mógł rozwijać się w profesjonalny sposób.
Antonio Giovinazzi dla La Gazetta dello Sport, 03.02.2020
03.02.2020 godz. 10:35

...Paleta szacunkowych korzyści jest szeroka i zależy od celów firmy i jej kreatywności. Podstawą jest budowanie wizerunku wśród grup docelowych. Angażowanie znanych sportowców w projekty marketingowe przekłada się przecież pośrednio na wzrost sprzedaży. Istotne aspekty to m.in. wartość ekspozycji logotypu na wielkich sportowych imprezach, co możemy precyzyjnie zmierzyć. W przypadku 16 wyścigów Formuły 1 przekroczyła ona w zeszłym sezonie 110 mln zł. Jednym z kluczowych celów naszej firmy jest globalny rozwój, stąd decyzja o kontynuacji obecności w F1, a także nadanie naszemu zespołowi motorsportowemu ORLEN Team międzynarodowego charakteru, co mogliśmy obserwować w ostatnim Rajdzie Dakar...
...Słuszność tej decyzji potwierdzają wzrosty sprzedaży na stacjach ORLEN, ale także np. wzrost oglądalności Formuły 1 w Polsce o ponad 600 proc. Obecność w Formule 1 to złożone przedsięwzięcie. Mamy bardzo duże doświadczenie w sponsoringu związanym z motorsportem, ale F1 stanowiła dla nas pewną nowość. Przez pierwszy sezon nauczyliśmy się bardzo wiele i pomogło nam to w negocjacjach z potencjalnymi partnerami na ten rok, w tym z Alfa Romeo Racing.

Cały wywiad z Panią Anną Ziobroń Dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów PKN ORLEN dla portalu Brief.pl przeczytacie tutaj: Jak efektywnie wykorzystać sponsoring sportowy w budowaniu pozytywnego wizerunku marki?

GALERIA