poniedziałek, 1 czerwca 2020

Roberta Kubicy szczere rozmowy o... życiu [aktualizacje, zdjęcia]

           Robert Kubica stał się, nie tylko, w ostatnim okresie niesłychanie zapracowaną osobą. Co prawda jeszcze nie za sprawą swoich obowiązków motorsportowych, a ogromnej liczby aktywności medialnych...
           Nasz kierowca rozchwytywany jest przez dziennikarzy z całego świata czego efektem są niezliczone wywiady ukazujące się w mediach zarówno krajowych jak i zagranicznych. W ostatnich dniach ukazały się dwa bardzo interesujące wywiady Roberta dla włoskiego dziennika Corriere Della Sera oraz portalu WP Sportowe Fakty...

            Pierwszy wywiad ukazał się w sobotę rano na łamach włoskiego dziennika Corriere Della Sera. W rozmowie z Giorgio Terruzzim Robert Kubica udzielił opowiada na temat ostatnich zmian kadrowych w Formula 1 - zastąpieniu Sebastiana Vettela przez Carlosa Sainza, 'mistrzowskich papierach' Maxa Verstappena i Charlesa Leclerca oraz sukcesach Lewisa Hamiltona...
Ruchy kadrowe w Ferrari
...Zaangażowanie Sainza można uznać, za odważny wybór, ale to kierowca, który nigdy nie jeździł na czołowych pozycjach, co stanowi pewną przeszkodę, gdy walczysz o zwycięstwa. Bottas lub Ricciardo dawaliby więcej pewności, ale... zawsze tak jest, że są za i przeciw...

Mądrość Lewis'a Hamiltona
...W ostatnich latach ma super Mercedesa, ale różnicę sprawiło to, że nauczył się, że jeśli nie możesz walczyć koło w koło to musisz dojechać do mety na drugiej pozycji. W 2018 roku Ferrari było bardzo mocne, ale on wiedział, jak ich pokonać. Oczywiście gdyby został w McLarenie, nie rozmawialibyśmy dziś o nim w ten sposób...

O testach z Alfa Romeo Racing ORLEN
...To ciche potwierdzenie. Odnalazłem prawdziwy samochód wyścigowy, czystą przyjemność z jazdy i entuzjazm, jaki czujesz, gdy jesteś młody i zaczynasz nową przygodę...

Całą rozmowę Roberta Kubicy z Giorgio Terruzzim przeczytacie tutaj: Ferrari, era fatta, poi arrivò l’incidente. Oggi evito anche di comprare auto rosse...


           Drugi bardzo ciekawy wywiad z Robertem ukazał się dzisiaj na portalu WP Sportowe Fakty. W rozmowie z Pawłem Kapustą nasz kierowca mówi m.in. o tym czego się boi, czy miał wątpliwości przed wejściem do samochodu po fatalnym wypadku z 2011 roku, w którym mógł stracić życie, a także co stracił przez ściganie i dlaczego dałby sobie medal...

...Miałem moment, w którym moja głowa nie akceptowała prawej strony mojego ciała. Dużo łatwiej byłoby się poddać. Powiedzieć: było, minęło, pech. W końcu zrozumiałem, że muszę znaleźć i zaakceptować nową drogę...
...Miałem wypadek, który prawie ściągnął mnie z planety Ziemia, a pierwszym autem, do którego wsiadłem - i to kilka miesięcy po wypadku - było auto rajdowe. Wróciłem też do motorsportu w kategorii rajdów. Ktoś patrzący z boku mógłby pomyśleć, że jestem nienormalny, ale ja uważam się za faceta z głową na właściwym miejscu...

Cały wywiad Roberta Kubicy dla portalu WP Sportowe Fakty możecie przeczytać tutaj: Dałbym sobie medal

AKTUALIZACJE

03.06.2020 godz. 16:38

03.06.2020 godz. 14:36

03.06.2020 godz. 13:01

02.06.2020 godz. 15:33

02.06.2020 godz. 11:48

                   ...sezon startuje w lipcu ale nie będzie łatwo...

02.06.2020 godz. 11:25

02.06.2020 godz. 11:02

01.06.2020 godz. 10:34

01.06.2020 godz. 10:14

01.06.2020 godz. 09:16

01.06.2020 godz. 08:59

31.05.2020 godz. 18:47

31.05.2020 godz. 11:15

31.05.2020 godz. 09:00

GALERIA