poniedziałek, 18 stycznia 2021

Prezentacja C41 Alfa Romeo Racing ORLEN w Warszawie... [aktualizacje, zdjęcia]

            Roberto Chinchero, jeden z najbardziej cenionych dziennikarzy w światku F1, na łamach włoskiego działu portalu motorsport.com poinformował, iż prezentacja tegorocznego bolidu ekipy z Hinwil planowana jest na 22-go lutego... w Warszawie...
        Niestety ale prezentacja musiała będzie się odbyć z zachowaniem wszelkich obostrzeń sanitarnych oraz z ograniczeniami wynikających z pandemii COVID-19.

           PKN Orlen przedłużył współpracę z ekipą z Hinwil na sezon Formuły 1 2021. W składzie zespołu pozostają Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi. Robert Kubica nadal będzie pełnił rolę kierowcy rezerwowego i testowego. To właśnie kooperacja z polskim koncernem naftowym sprawiła, że nowy samochód Alfy Romeo zostanie odsłonięty w Warszawie.

        Tegoroczne mistrzostwa rozpoczną się od Grand Prix Bahrajnu w dniach 26-28 marca. Poprzedzą je testy, zorganizowane również na torze w Sakhir, w terminie 12-14 marca. To właśnie w Bahrajnie należy spodziewać się większości prezentacji tegorocznych samochodów. Alfa Romeo zdecydowała się jednak na bardziej medialne wydarzenie. Ponieważ w programie jest premiera nowego bolidu, a nie tylko tegorocznego malowania, prawdopodobnie będzie to pierwszy samochód F1 w specyfikacji 2021 pokazany publicznie.

żródło: motorsport.com 


AKTUALIZACJE

20.01.2021 godz. 18:47

 

20.01.2021 godz. 11:15

 

20.01.2021 godz. 10:06

 

20.01.2021 godz. 10:02

 

20.01.2021 godz. 10:00

 

20.01.2021 godz. 09:55

Informacja prasowa Alfa Romeo Racing ORLEN 



 

20.01.2021 godz. 09:45

Informacja prasowa PKN ORLEN

Po raz pierwszy w historii prezentacja bolidu na nadchodzący sezon Formuły 1 odbędzie się w Polsce. Dzięki PKN ORLEN, należący do zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN model C41 ujrzy światło dzienne 22 lutego w Warszawie. W wydarzeniu udział wezmą również członkowie zespołu.

- Motorsport to jeden z kluczowych elementów budowania rozpoznawalności marki ORLEN. Zaangażowanie w F1 i współpraca z jedynym Polakiem znajdującym się w prestiżowym gronie kierowców przynosi nam wymierne korzyści. Samego Roberta Kubicę spontanicznie kojarzy z PKN ORLEN ponad 70 proc. respondentów, co ma pozytywny wpływ na efektywność reklam, ale też kampanii społecznych. Współpraca z zespołem to oczywiście nie tylko wyścigi, ale też liczne wydarzenia, które wspólnie organizujemy jak np. ubiegłoroczne obchody stulecia „Cudu nad Wisłą”. Cieszę się, że inauguracja nowego bolidu odbędzie się w Polsce – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN. 

Dzięki zaangażowaniu w F1 Marka ORLEN w 2020 r. pojawiła się w ponad 100 tysiącach artykułów, które według danych Meltwater zostały wyświetlone ponad 359 miliardów razy. Z kolei ekwiwalent reklamowy z tytułu obecności marki ORLEN w mediach społecznościowych poprzez team ARRO wyniósł 7,5 miliona euro, czyli ponad 33 miliony złotych. Zasięg materiałów pozycjonujących markę ORLEN na kanałach społecznościowych teamu Alfa Romeo Racing ORLEN przekroczył 200 milionów odbiorców, a na kanałach własnych PKN ORLEN 35 milionów. Rywalizację na torze F1 transmituje 51 krajowych telewizji, a łączna widownia według badań Nielsen sięga 400 mln widzów. Według badań Nielsen TV Exposure Analysis z 2020 roku, w ciągu pierwszych 10 miesięcy 2020 roku ekwiwalent reklamowy dla marki ORLEN wyniósł ponad 400 milionów złotych. Oznacza to ponad trzykrotny wzrost względem 2019 roku.

Zespół Alfa Romeo Racing ORLEN w poprzednim bolidzie C39 w 2020 r. wziął udział w 17 weekendach wyścigowych. Łącznie, zespół prowadzony przez Frederica Vasseura, pojawił się w dwunastu krajach na dwóch kontynentach, zajmując na koniec sezonu ósme miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Ograniczenia spowodowane pandemią, nie tylko zmodyfikowały kalendarz, ale także otworzyły nowe możliwości współpracy. W ciągu całego sezonu odbyło się wiele dodatkowych aktywności prezentowanych na kanałach social media, ale też wirtualne spotkania z zawodnikami, spacery po garażu i spotkania z konstruktorami. Były one wykorzystywane przez PKN ORLEN w działaniach promocyjnych kierowanych do kluczowych grup interesariuszy. 

Dokładny czas i miejsce odsłonięcia pojazdu ogłoszone zostaną bliżej daty wydarzenia. Link do transmisji online zostanie udostępniony zainteresowanym mediom. Zapotrzebowanie można składać pod adresem press@sauber-group.com oraz ​orlenteam@orlen.pl.

19.01.2021 godz. 14:40

 

19.01.2021 godz. 11:17

 

19.01.2021 godz. 07:28

 

18.01.2021 godz. 20:50

                   ...tymczasem Alfa Romeo Racing ORLEN wypuszcza kolejny filmik z Robertem Kubicą w roli głównej... 

...W końcu tylko ty sam, mając pełną wiedzę, możesz ocenić siebie, dokładnie wiedząc co się działo będąc jednak dla siebie bardziej wymagającym. Z drugiej strony musisz wierzyć w siebie i w swoje możliwości... 


GALERIA