sobota, 9 czerwca 2018

Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018 dzień 2 - kwalifikacje /aktualizacje, zdjęcia/

          Przed nami drugi dzień VII rundy FIA Formula 1 Championship. Rywalizacja w Kanadzie wkracza powoli w finałową fazę. Już dzisiaj poznamy ustawienie kierowców na starcie do niedzielnego wyścigu na wyspie Notre Dame...
          Podczas piątkowych sesji treningowych górowała ekipa Red Bull Racing, natomiast zespół Roberta Kubicy oraz jego kierowcy nadal pozostają w głębokiej stagnacji, borykając się w każdy weekend Grand Prix z kolejnymi problemami... Zapraszamy na relację z Montrealu oraz wspólne kibicowanie zespołowi Roberta Kubicy.

'Williams powinien oddać auto w ręce takiego kierowcy jak Kubica...'
                                                             Alessandro Arcari MotorLat (Argentyna)

Informacja prasowa Williams Martini Racing po I dniu Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018
Lance Stroll: To był typowy piątek. Zrobiliśmy wiele okrążeń, zdobywając sporo przydatnych informacji. Dziś wieczorem, musimy po prostu je przeanalizować i zrozumieć aby przygotować się na jutrzejszy dzień. To było trochę niefortunne, że dziś rano uderzyłem w  mur, ale takie jest ryzyko kiedy starasz znaleźć swój limit. Jest to część tego sportu, ponieważ liczy się każdy cal, a jutro zobaczymy gdzie możemy być. Wyglądaliśmy przyzwoicie na długich przejazdach ale dopiero w niedzielę zobaczymy gdzie jesteśmy.
LAT Images
Sergey Sirotkin: To były ciężkie sesje i mamy wiele rzeczy do poprawy. Dzisiejszego ranka nie było tak źle i mimo, że nie byliśmy najszybsi, to wiedzieliśmy, gdzie możemy urwać cenne części sekundy. FP2 nie poszło tak dobrze gdyż cały czas walczyłem z oponami. Możemy jednak wyciągnąć z tego pozytywne wnioski więc przed nami wiele pracy dziś wieczorem. Jasno wiemy co musimy zrobić jutro.

Harmonogram Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018

Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Circuit Gilles Villeneuve

...Po wyścigu podszedł do mnie Jean Alessi. Pogratulował mi i powiedział: Nie zrób tylko tak jak ja. Zapytałem: To znaczy czego?, a on odparł: Ja wygrałem tylko raz. W Kanadzie. Miałem to zdanie później w głowie przez następne lata. 
Kolejny sezon był trudny, forma nie była zbyt dobra. W 2010 roku myślałem sobie, że nie chcę skończyć tak, jak Jean. Nie chcę. Ale wiemy co się stało. To zabawne, że to wykrakał, choć na pewno nie życzył mi tego, ale takie jest życie...

Plan transmisji telewizyjnych stacji Eleven Sports F1

Circuit Gilles Villeneuve


Prawdopodobnie jest to najbardziej sympatyczny zawodnik w tym mikrokosmosie zazdrości i rywalizacji. Mimo tego Robert pozostaje w nim człowiekiem uczciwym.
                                                                             El Mundo 11.05.2018
 
Pirelli Motorsport Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018 - Preview

Pirelli Motorsport Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018 - Selected sets 

Wyniki sesji FP1 na Circuit Gilles Villeneuve

Wyniki sesji FP2 na Circuit Gilles Villeneuve

...Podpisanie umowy z zespołem Williams było dla mnie najlepszym wyborem. Po wszystkich wysiłkach i poświęceniach, których doświadczyłem, aby się tam znaleźć, chciałem w 100% skoncentrować się na moich nowych obowiązkach i unikać wszelkich przeszkód, które to odciągnełoby mnie od moich celów. Zobaczymy, jak ułoży się przyszłość. W tej chwili staram się czerpać przyjemność z tego, co robię i to jest najważniejsze. Kiedy plotka (o Scuderia Toro Rosso) zaczęła się rozprzestrzeniać, otrzymałem wiadomości od przyjaciół z pytaniem czy jest to prawda. Potwierdzam za tym wszystkim nic nie stoi... - Robert Kubica dla portalu F1i.fr

Wyniki sesji FP3 na Circuit Gilles Villeneuve

Wyniki sesji Q na Circuit Gilles Villeneuve
AKTUALIZACJE

09.06.2018 godz. 00:30

                   ...jest wreszcie zwycięstwo Williamsa... ekipa zespołu Roberta Kubicy wygrywa tradycyjny F1 Raft Race...

@F1US
Luke Smith
09.06.2018 godz. 23:40

                   ...Robert popracował trochę dla Pirelli Motorsport...
Pirelli Motorsport
Dan Bender
09.06.2018 godz. 21:05

                   ...koniec kwalifikacji w Montrealu... wygrywa VET przed BOT i VER...
09.06.2018 godz. 20:00

                   ...Green Light... rozpoczynamy kwalifikacje do Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018
F1
09.06.2018 godz. 18:03

               ...koniec sesji FP3 na Circuit Gilles Villeneuve... i ponownie bardzo słaby występ kierowców Williamsa...
09.06.2018 godz. 17:10

                  ...Robert zmienia profesję 😂...
Mikołaj Sokół
Mikołaj Sokół
Mikołaj Sokół
09.06.2018 godz. 17:00

                   ...utalentowany człowiek... utalentowany we wszystkim - Oleg Karpov
Oleg Karpov
GALERIA

LAT Images
LAT Images
LAT Images
LAT Images
LAT Images
LAT Images
LAT Images
LAT Images
LAT Images
Nico Rosberg
Williams Martini Racing
Williams Martini Racing
Williams Martini Racing
F1i.fr
F1i.fr
F1i.fr