niedziela, 10 czerwca 2018

Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018 dzień 3 - wyścig /aktualizacje, zdjęcia/

           Przed nami emocje związane z wyścigiem o Grand Prix Kanady. Czy Sebastian Vettel zamieni swoje 4 w tym sezonie, a 54 w karierze pole position na kolejne zwycięstwo w tym roku? Czy po kolejnych niezwykle słabych kwalifikacjach kierowcy zespołu z Grove będą w stanie zawalczyć o jakiekolwiek zdobycze punktowe? 
          Zapraszamy na relację z niedzielnych wydarzeń na wyspie Notre Dame oraz do wspólnego kibicowania zespołowi Williams Martini Racing.

'Williams powinien oddać auto w ręce takiego kierowcy jak Kubica...'
                                                             Alessandro Arcari MotorLat (Argentyna)

Informacja prasowa Williams Martini Racing po kwalifikacjach do Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018
Lance Stroll: Myślałem, że będzie nas stać na nieco więcej. Zablokowałem koła w ostatniej szykanie na moim ostatnim okrążeniu i straciłem jakieś ćwierć sekundy. Nadal jednak nie wystarczyłoby to do przejścia do Q2 czy nawet do awansu o jedno miejsce, bo byliśmy aż 0.6 sek za Gasly'm na 16 miejscu. Niestety nie jesteśmy tak konkurencyjni jak powinniśmy być, ale nadal jestem bardzo zadowolony z mojego pierwszego przejazdu i mojej formy. Wyścig to zupełnie inna historia i mam nadzieję, że nasze  tempo wyścigowe będzie lepsze. Poprzednio startowałem tu z 17 pola a finiszowałem na 9 pozycji więc wszystko jest możliwe. Ten weekend będzie szczególny, gdyż to mój domowy wyścig, uwielbiam tą energię i tremę w pozytywnym tego znaczeniu.
LAT Images
Sergey Sirotkin: To była bardzo trudna sesja. Mieliśmy trudności ze zrozumieniem jak sprawić aby doprowadzić opony do właściwej temperatury. W drugim treningu mieliśmy takie same problemy. To ma kluczowe znaczenie, gdyż bez tego nie można ustawiać właściwego balansu auta. Starałem się być pozytywnie nastawionym przed tą sesją, gdyż dużo pracowaliśmy nad poprawkami i sądziłem, że lepiej rozumiemy samochód. Ale niestety, jestem mocno rozczarowany brakiem możliwości do podjęcia walki.

Harmonogram Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018

Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Circuit Gilles Villeneuve

...Po wyścigu podszedł do mnie Jean Alessi. Pogratulował mi i powiedział: Nie zrób tylko tak jak ja. Zapytałem: To znaczy czego?, a on odparł: Ja wygrałem tylko raz. W Kanadzie. Miałem to zdanie później w głowie przez następne lata. 
Kolejny sezon był trudny, forma nie była zbyt dobra. W 2010 roku myślałem sobie, że nie chcę skończyć tak, jak Jean. Nie chcę. Ale wiemy co się stało. To zabawne, że to wykrakał, choć na pewno nie życzył mi tego, ale takie jest życie...

Plan transmisji telewizyjnych stacji Eleven Sports F1

Circuit Gilles Villeneuve


Prawdopodobnie jest to najbardziej sympatyczny zawodnik w tym mikrokosmosie zazdrości i rywalizacji. Mimo tego Robert pozostaje w nim człowiekiem uczciwym.
                                                                             El Mundo 11.05.2018
 
Pirelli Motorsport Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018 - Preview

Pirelli Motorsport Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018 - race sets

Wyniki sesji FP1 na Circuit Gilles Villeneuve

Wyniki sesji FP2 na Circuit Gilles Villeneuve

...Podpisanie umowy z zespołem Williams było dla mnie najlepszym wyborem. Po wszystkich wysiłkach i poświęceniach, których doświadczyłem, aby się tam znaleźć, chciałem w 100% skoncentrować się na moich nowych obowiązkach i unikać wszelkich przeszkód, które to odciągnełoby mnie od moich celów. Zobaczymy, jak ułoży się przyszłość. W tej chwili staram się czerpać przyjemność z tego, co robię i to jest najważniejsze. Kiedy plotka (o Scuderia Toro Rosso) zaczęła się rozprzestrzeniać, otrzymałem wiadomości od przyjaciół z pytaniem czy jest coś na rzeczy. Oświadczam, że za tym wszystkim nic nie stoi... - Robert Kubica dla portalu F1i.fr

Wyniki sesji FP3 na Circuit Gilles Villeneuve

Wyniki sesji Q na Circuit Gilles Villeneuve

Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018 starting grid
AKTUALIZACJE

11.06.2018 godz.16:30

                ...tymczasem Fernando Alonso już w Le Mans... niewiele zabrakło, a rywalizowali by w kultowym 24 Hours Le Mans razem z Robertem Kubicą...
FIA WEC
11.06.2018 godz. 15:25

                  ...jest kolejne video od Nico Rosberga tym razem z Montrealu... jest i Robert Kubica (1.50 min)...
11.06.2018 godz. 07:45

                 ...Nie jest łatwo rozwiązać nasze problemy. Po GP Monaco pojawiły się dobre prognozy, ale w tej chwili nie jesteśmy w stanie rozwiązać nawet drobnych problemów...
...W F1 mówi się, że jeśli wszystko jest w porządku, to jest dobrze zaczynając od inżynierów, a kończąc na cateringu. - Robert Kubica podczas Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018

10.06.2018 godz. 23:10

                 ...komunikat prasowy zespołu Williams Martini Racing po Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018...
10.06.2018 godz. 22:10

                 ...przez błąd Winnnie Harlow machającej flagą mety za oficjalne wyniki Formula 1 Grand Prix Heineken du Canada 2018 uznano kolejność stawki po 68 okrążeniach toru zamiast właściwych 70...

LAT Images
                  ...pełne wyniki wyścigu...
10.06.2018 godz. 22:05

             ...koniec ścigania w Montrealu... wygrywa VET przed BOT i VER... kolejny blamaż kierowców Williamsa...
F1
10.06.2018 godz. 20:12

                   ...koniec wyścigu dla Lance Strolla po kraksie z Brendonem Hartleyem...
F1
10.06.2018 godz. 20:10

                 ...zaczynamy wyścig o Grand Prix Kanady 2018...
F1
10.06.2018 godz. 18:45

                 ...Fernando Alonso w Montrealu dołączy do zacnego grona... Rubens Barrichello (326), Jenson Button (309), Michael Schumacher (308) Fernando Alonso (300)... Witamy w Club300...
F1
10.06.2018 godz. 17:45

 GALERIA 

rtl_formel1
Jerry Andre
MotorLAT
LAT Images
LAT Images
LAT Images
LAT Images
LAT Images
Mikołaj Sokół
BBCF1
The Rev Journal
@AlleenF1
Williams Martini Racing