Robert Kubica promuje markę Dynamic 
Od początku czerwca LOTOS oferuje na stacjach nową linię napojów energetycznych Dynamic. Natomiast w lipcu do sieci sprzedaży wchodzi pierwszy z nowej linii w pełni syntetycznych, energooszczędnych i zaawansowanych technologicznie olejów silnikowych
LOTOS Quazar Dynamic 508/509 SAE 0-W20. Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, którego wizerunek znajdzie się na opakowaniach wymienionych produktów.
–  Dla Grupy LOTOS stacje paliw to bardzo ważny kanał sprzedaży.   Współpraca z Robertem Kubicą pozwoli na realizację nowych projektów   marketingowych dla produktów pozapaliwowych oferowanych w sieci – mówi Jarosław Kawula, wiceprezes Zarządu ds. produkcji i handlu Grupy LOTOS S.A. – Jesteśmy przekonani, że dodatkowe wsparcie wizerunkowe Roberta Kubicy przełoży się na wyniki sprzedaży – dodaje J. Kawula.
W marcu Grupa LOTOS została oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w sezonie wyścigowym 2018. Po kilkuletniej nieobecności Robert Kubica wrócił do rodziny Formuły 1, tym razem w nowej roli – kierowcy rozwojowego i rezerwowego w zespole Williams Racing. Warto przypomnieć, że Grupa LOTOS była już oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Robert Kubica i Maciej Baran, jako pierwsza polska załoga, zdobyła w 2013 r. tytuł Mistrzów Świata w kategorii WRC-2.

–  Wyścigi i testy bolidów wymagają olbrzymiej koncentracji i  dużego  wysiłku psycho-fizycznego. Napoje energetyczne zastępują mi kawę,   dlatego współpraca z marką Dynamic dla mnie, jako zawodowego kierowcy,   jest czymś naturalnym – komentuje Robert Kubica. – Dobrze  znam  też oleje LOTOSU. Konstrukcje nowych samochodów, podobnie jak  bolidów  wyścigowych muszą znosić olbrzymie obciążenia. Moc najnowszych  silników  musi być wspierana przez najwyższej jakości oleje silnikowe.  Wiem, że  oleje silnikowe LOTOSU są sprzedawane w kilkudziesięciu  krajach na całym  świecie. To najlepszy dowód na to, że LOTOS to  światowa marka.
Współpraca  Grupy LOTOS z najszybszym polskim kierowcą wyścigowym to  przemyślana  inwestycja oparta na badaniach sponsoringowych oraz  uwzględniająca  olbrzymią rozpoznawalność Roberta Kubicy w światowym  motorsporcie oraz w  Polsce. Podpisana umowa dotyczy wykorzystania  wizerunku sportowca i  jego zaangażowania w działania promujące produkty i  markę LOTOS poprzez  wspólne wydarzenia marketingowe.
– Cieszymy się, że w trakcie obecnej krótkiej wizyty w Polsce mieliśmy okazję zrealizować sesję zdjęciową i nagraniową z Robertem. Jesteśmy zadowoleni z efektów tej pracy. Robert jak zawsze okazał moc wywiązując się doskonale z powierzonych mu zadań aktorskich – mówi Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A. – Efekty tej pracy będzie można zobaczyć wkrótce, w ramach naszych działań promocyjnych związanych z marką Dynamic – dodaje P. Senator.
Nowy ambasador, nowe smaki
Od  początku czerwca na stacjach paliw sieci LOTOS dostępne są 3  rodzaje  napoju energetycznego Dynamic. Odnowiono i ulepszono smak  Classic – w  czarnej puszce z czerwonym otwarciem. Do oferty wszedł nowy  smak Mojito  – w srebrnej puszce z zielonym otwarciem oraz kolejny nowy  smak  SugarFree – w złotej puszce z czarnym otwarciem.

Odświeżenie  wyglądu puszki oraz wprowadzenie nowych smaków zostało  poprzedzone  analizą rynkową oraz badaniami konsumenckimi. Rozszerzenie  linii  napojów energetycznych Dynamic jest również odpowiedzią marki  LOTOS na  dynamicznie rosnący rynek tych produktów. Napoje Dynamic  doskonale  wpisują się w strukturę rynku energetyków.
– W  ciągu pierwszych 5 miesięcy tego roku trzykrotnie  zwiększyliśmy  sprzedaż napoju energetycznego Dynamic. Udział Roberta  Kubicy w  promocji napojów Dynamic podkreśla najwyższą jakość tych  produktów.  Dzięki temu liczymy na jeszcze lepszy wynik w drugiej połowie  roku – mówi Adam Pawłowicz, wiceprezes Zarządu ds. handlu spółki LOTOS Paliwa. – Prowadzimy   także prace mające na celu rozszerzenie linii Dynamic o nowe produkty   spożywcze. Jest to ważny element naszej strategii zakładającej istotne   zwiększenie marży ze sprzedaży artykułów pozapliwowych w ciągu 5 lat. 
Wizerunek Roberta Kubicy zastąpił na puszkach sylwetkę czarnej pantery, która od 10 lat widniała na opakowaniu napoju energetycznego Dynamic.
Moc silnika nie bierze się znikąd
W  lipcu na rynek trafi olej silnikowy z nowej linii LOTOS Quazar   Dynamic, o specyfikacji 508/509 SAE 0W-20, dedykowany specjalnie do   ochrony silników najbardziej nowoczesnych silników samochodów   produkowanych obecnie (od 2016 roku) i w niedalekiej przyszłości przez   koncern VW (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat).
Postęp technologiczny sprawia, że silniki samochodów mają coraz większą moc, umożliwiającą bardziej dynamiczną i komfortową jazdę. Jednocześnie zwiększa się ich obciążenie. Dziś silniki potrzebują szczególnego rodzaju oleju, który sprosta podwyższonym wymaganiom. LOTOS Quazar Dynamic to oleje o wysokiej jakości potwierdzonej specjalistycznymi testami, chroniące wszystkie ruchome części silnika niezależnie od warunków eksploatacyjnych i stylu jazdy, wpływające na obniżenie zużycia paliwa i pozwalające osiągnąć maksymalną moc.

–  Zespół ekspertów LOTOS Oil przy współpracy z technologami Grupy  LOTOS  opracował najnowszej generacji linię syntetycznych olejów  premium.  Pierwszy z linii – LOTOS Quazar Dynamic 508/509 SAE 0W-20 –  pojawi się  na rynku już w lipcu. Kolejne pozycje będą dostępne w  sprzedaży jeszcze  w tym roku – tłumaczy Jakub Jarosz, wiceprezes Zarządu ds. handlu i komunikacji spółki LOTOS Oil.   – Zaawansowanie technologiczne nowych olejów produkcji LOTOS Oil,   przewyższanie przez nie wymogów międzynarodowych klasyfikacji i wymogów   stawianych przez producentów silników jest wizytówką LOTOS Oil jako   spółki innowacyjnej i podążającej w ślad za najnowszą technologią.   Parafrazując hasło reklamowe marki LOTOS można śmiało powiedzieć, że   „moc silnika nie bierze się znikąd!”.
LOTOS Quazar Dynamic 508/509 SAE 0W-20 to awangarda wśród olejów, produkt o najwyższym stopniu specjalizacji. Technologia produkcji oparta jest w 100% na syntetycznych bazach olejowych typu PAO. Dzięki formule Hi-Tec Protection Plus zapewnia pełną i ciągłą ochronę przeciw-zużyciową, redukuje osady, chroni i zwiększa wydajność silnika w każdych warunkach eksploatacji i nawet bardzo niskich temperaturach, zapewnia oszczędność energii i paliwa, gwarantuje łatwość uruchamiania silnika i szybkie osiąganie pełnego smarowania w każdych warunkach klimatycznych. Ponadto charakteryzuje się obniżoną zawartością fosforu, siarki i popiołów siarczanowych.
Informacja prasowa Grupy Lotos
LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, zlokalizowana w Gdańsku, jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii, gdzie surowiec przerabiany jest głównie na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic.
LOTOS to także sieć blisko 500 stacji paliw, dogodnie zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju. LOTOS zaopatruje w paliwa blisko 1/3 krajowego rynku. Dzierży też pozycję drugiego spedytora kolejowego w Polsce. LOTOS to także czołowy producent asfaltów drogowych, paliwa lotniczego, olejów silnikowych oraz smarów do samochodów, samolotów, pociągów, statków, a nawet pojazdów techniki wojskowej.
Biuro Komunikacji, Grupa LOTOS S.A.,
ul. Elbląska 135,
80-718 Gdańsk,
tel.58 308 87 31, 58 308 83 88, 58 308 83 55,
e-mail: media@grupalotos.pl
