poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa Lotos Dynamic z Robertem Kubicą

         Wystartowała wreszcie długo wyczekiwana przez wszystkich kibiców telewizyjna kampania reklamowa marki Lotos Dynamic z udziałem Roberta Kubicy.
           Podczas marcowej konferencji prasowej w Warszawie dowiedzieliśmy się o zacieśnieniu współpracy Grupy Lotos z naszym jedynakiem w paddocku F1. Robert Kubica został twarzą nowej linii napojów energetycznych oraz najnowszych olei silnikowych Lotos Quazar Dynamic.

           Dzięki Grupie Lotos możemy zobaczyć najnowsze efekty aktorskich możliwości Roberta Kubicy promującego markę Lotos Dynamic. Materiały filmowe nagrane zostały 11 czerwca na nowej stacji sieci Lotos w podwarszawskim Pruszkowie.

          Od czerwca tego roku na stacjach paliw sieci Lotos dostępne są 3 rodzaje napoju energetycznego Dynamic z wizerunkiem Roberta Kubicy. Odnowiono i ulepszono smak Classic (w czarnej puszce z czerwonym otwarciem), nowy smak Mojito (w srebrnej puszce z zielonym otwarciem) oraz kolejny nowy smak SugarFree (w złotej puszce z czarnym otwarciem). Odświeżenie wyglądu puszki oraz wprowadzenie nowych smaków zostało poprzedzone analizą rynkową oraz badaniami konsumenckimi. Rozszerzenie linii napojów energetycznych Dynamic jest również odpowiedzią marki Lotos na dynamicznie rosnący rynek tych produktów.

           W lipcu natomiast do sprzedaży trafił olej silnikowy z nowej linii Lotos Quazar Dynamic o specyfikacji 508/509 SAE 0W-20 - dedykowany specjalnie do ochrony najbardziej nowoczesnych silników samochodów produkowanych obecnie oraz w niedalekiej przyszłości przez koncern VW (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat). Postęp technologiczny sprawia, że silniki samochodów mają coraz większą moc, umożliwiającą bardziej dynamiczną i komfortową jazdę. Jednocześnie zwiększa się ich obciążenie. Dziś silniki potrzebują szczególnego rodzaju oleju, który sprosta podwyższonym wymaganiom. Lotos Quazar Dynamic to oleje o wysokiej jakości potwierdzonej specjalistycznymi testami, chroniące wszystkie ruchome części silnika niezależnie od warunków eksploatacyjnych i stylu jazdy, wpływające na obniżenie zużycia paliwa i pozwalające osiągnąć maksymalną moc. Moc silnika nie bierze się znikąd...
Quazar Dynamic

            Poniżej przypominamy jedne z pierwszych spotów reklamowych z udziałem Roberta Kubicy promującego markę Lotos - długoletniego partnera naszego kierowcy.


           My natomiast gorąco zachęcamy do stałego wspierania naszego kierowcy... to przecież bardzo proste... nie zapominajmy...


AKTUALIZACJE

13.08.2018 godz. 16:00


             ...informacja prasowa Grupy Lotos potwierdzająca rozpoczęcie telewizyjnej kampanii reklamowej z Robertem Kubicą...

Robert Kubica w nowej kampanii produktów LOTOS Dynamic 

Grupa LOTOS startuje z nową kampanią napojów energetycznych Dynamic oraz olejów LOTOS Quazar Dynamic. Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Kampania składa się z dwóch filmów. Pierwsza do telewizji trafia reklama napojów Dynamic.

LOTOS oferuje nową linię napojów energetycznych Dynamic. Na stacjach paliw dostępne są 3 rodzaje napoju energetycznego – odnowiono i ulepszono smak Classic – w czarnej puszce z czerwonym otwarciem. Do oferty wszedł nowy smak Mojito – w srebrnej puszce z zielonym otwarciem oraz kolejny nowy smak SugarFree – w złotej puszce z czarnym otwarciem.
Stacje paliw to dla nas ważny kanał sprzedaży. Przychody brutto ze sprzedaży detalicznej stanowią ok. 30 proc. całkowitych przychodów Grupy Kapitałowej LOTOS. Wierzę, że współpraca z Robertem Kubicą jest istotnym wsparciem naszych  nowych projektów marketingowych. - mówi Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A.

Wprowadzenie nowych smaków oraz odświeżenie wyglądu puszki poprzedzono analizą rynku oraz badaniami konsumenckimi. Rozszerzenie linii napojów energetycznych Dynamic jest również odpowiedzią na dynamicznie rosnący rynek tych produktów. Napoje Dynamic doskonale wpisują się w strukturę rynku „energetyków”.
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy na stacjach sieci LOTOS klienci kupili więcej napojów energetycznych Dynamic niż w całym ubiegłym roku. – komentuje Adam Pawłowicz Wiceprezes Zarządu - Wiceprezes Zarządu ds. handlu spółki LOTOS Paliwa.

Wiosną Grupa LOTOS została oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w sezonie wyścigowym 2018. Po kilkuletniej nieobecności Robert Kubica wrócił do rodziny Formuły 1, tym razem w nowej roli – kierowcy rozwojowego i rezerwowego w zespole Williams Racing. Grupa LOTOS była już oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Robert Kubica i Maciej Baran, jako pierwsza polska załoga, zdobyła w 2013 r. tytuł Mistrzów Świata w kategorii WRC-2.

Nowy ambasador, nowe produkty, nowa kampania

Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, którego wizerunek można zobaczyć m.in. na puszkach z flagowym „energetykiem”.

Najnowsza kampania obejmuje działania w telewizji, Internecie oraz na stacjach paliw sieci LOTOS. Za całość, w tym kreację odpowiada Agencja FCB Bridge2Fun. Produkcję spotu powierzono studiu TANK, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image.

– Robert Kubica jest ucieleśnieniem akcji, szybkości, jakości, dynamiki. Jednoznacznie kojarzy się̨ z mocą̨, dlatego bez żadnych wątpliwości jest symbolem produktów LOTOS Dynamic. Z przymrużeniem oka i humorem chcieliśmy pokazać, że każdy z nas ma w sobie coś z Roberta. LOTOS wie, jak ją uwolnić energię, która w nas drzemie, więc gdy używamy produktów Dynamic z każdego wychodzi Kubica. Budzi się w nas moc, która napędza nas i nasz samochód do działania” - mówi Monika Świątek oraz Agnieszka Stypa – team kreatywny FCB Bridge2Fun

Każda z dotychczasowych produkcji dla Grupy LOTOS, które powstały we współpracy z FCB Bridge2Fun pokazuje, jak spójnie i konsekwentnie komunikuje się marka. Tym razem głównym bohaterem jest Robert Kubica, który z postawionym przed nim niełatwym zadaniem aktorskim poradził sobie znakomicie. - mówi Magda Olak, Dyrektor Zarządzająca TANK.

Robert Kubica to legenda polskich sportów motorowych oraz przykład niezwykłego sportowca. To profesjonalista w każdym względzie. Idealnie pasuje do roli ambasadora produktów Dynamic. To duża przyjemność dla Agencji móc pracować z nim dla marki LOTOS. - podkreśla Rafał Baran CEO FCB Bridge2Fun.

Jeszcze pod koniec wakacji przedstawimy drugą reklamę z Robertem Kubicą, tym razem o nowej linii w pełni syntetycznych, energooszczędnych i zaawansowanych technologicznie olejów silnikowych – LOTOS Quazar Dynamic 508/509 SAE 0W-20. - podsumowuje Paweł Senator Dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A.

źródło: informacja prasowa Grupy Lotos

GALERIA