wtorek, 18 grudnia 2018

Robert Kubica z wizytą w Polsce. Dzisiaj rozmowa w Radio RMF FM... /aktulizacje, zdjęcia/

          Przebywający z przedświąteczną wizytą w Polsce Robert Kubica odwiedził dzisiaj redakcję radio RMF FM, gdzie w audycji Marcina Zaborowskiego 'Popołudniowa rozmowa'  panowie porozmawiali o powrocie naszego kierowcy do wyścigów Formula 1... 
          ...uważam jednak, że Formuła 1 jest szczytem motorsportu. Jest to kategoria, gdzie ściga się dwudziestu najlepszych kierowców świata. I samo dojście do tego jest już ogromnym wynikiem. Mi to się udało - można powiedzieć w cudzysłowie - dwa razy. Pierwszy raz w 2006 roku, teraz wracam po długiej przerwie...

        ...Chyba się mało znamy. Nie wydaje mi się, żeby Kubica kiedykolwiek wychodził z lodówki. Jestem sportowcem. Uważam, że w swoim życiu osiągnąłem nie za dużo wyników, ale jeśli chodzi o dochodzenie do szczytów, czy też do celów które sobie wyznaczałem, to z reguły mi się to udawało. Reprezentowanie - tak jak mówię - kraju, który tak naprawdę nie miał historii i kultury motorsportu nie jest łatwe i z tego się bardzo cieszę, i jestem dumny. Mam nadzieję, że w przyszłości też będziemy mieli znakomitych kierowców...
         ...Nie znam umów. Dziwię się, że padają jakieś kwoty, które tak naprawdę mała grupa ludzi zna. Tak jak mówię, ja nie znam umów. Oczywiście wiem, bo bardzo się z tego cieszę, że będę reprezentował nasz kraj, ale też z logotypem koncernu. I podwoimy swoją siłę w reprezentacji naszego kraju...

Zapis całej rozmowy z Robertem Kubicą możecie przeczytać tutaj: Powrót do królowej motorsportu nie należy do łatwych.

AKTUALIZACJE

21.12.2018 godz. 10:20

                   ...przyłączamy się oczywiście do tych życzeń...
20.12.2018 godz. 21:30

                   ...Esukristmas dla wszystkich od zespołu E?suka i Prezesa Dario Katty... Buone Feste a tutti !
 p.s. swoją droga bardzo solidne fundamenty tej 'esukowej choinki' :-)...

20.12.2018 godz. 16:35

                ...Robert zakończył już swoją krótką wizytę w Polsce i chwilę po przylocie  spotkał się z przyjaciółmi na lunch'u... to był naprawdę mediolański 'fast lunch' :-)
Ricardo Magrini
Davide Palumbo
19.12.2018 godz. 17:45 HOT NEWS!

Matt Roberts Global Research Director at Formula One Management poinformował, że przedsezonowe, zimowe testy F1 będą transmitowane w F1 TV. Liberty Media, właściciele F1, bardzo szybko zrozumieli moc świata mediów społecznościowych, co w czasach Berniego Ecclestone'a było nie do pomyślenia. Teraz kolejnym krokiem, by przybliżyć 'królową motorsportu' widzom będą transmisje z przedsezonowych testów w Barcelonie.
Do wyjaśnienia pozostaje jednak bardzo ważna kwestia, czy dostęp do transmisji będą mieli jedynie posiadacze pakietu F1 TV Pro, czy wystarczy konto Access. Zimowe testy odbędą się na Circuit de Barcelona-Catalunya w terminie 18-21 luty oraz w 26 luty-1 marca 2019 roku.

19.12.2018 godz. 16:15

                   ...i pora na F1...
19.12.2018 godz. 15:45

                  ...Robert o... magi numeru 88, przerwie zimowej i odpoczynku...
...Moja ulubiona liczba to osiem, więc postawiłem na dwie ósemki. We Włoszech mówi się, że dwa jest lepsze niż jeden, stąd taki wybór. Nie mogę się już doczekać startów z tym numerem...

19.12.2018 godz. 11:22

                ...Robert wczoraj w programie 'Popołudniowa rozmowa' RMF FM, a dzisiaj George w programie 'Sunrise' telewizji SKY News...
GALERIA

Paweł Gos