niedziela, 22 września 2019

Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2019 - Dzień 3 / wyścig [aktualizacje, zdjęcia]

            Przed nami nocny wyścig o Grand Prix Singapore 2019. Kto zatrzyma kierowcę Scuderia Ferrari - Charles'a Leclerc'a? Jak po ostatnich decyzjach spisze się Robert Kubica, jak w swoim debiucie na Marina Bay Street Circuit wypadnie George Russell? Emocji w Singapore z cała pewnością nie zabraknie, zapraszamy na wspólną niedzielę z 'królową motorsportu'...
              Zapraszamy na relację z Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2019 na ulicznym torze Marina Bay. Zachęcamy do wspólnego kibicowania Robertowi Kubicy oraz wspierania go i całego zespołu ROKiT Williams Racing podczas ostatniej części sezonu 2019 Formula 1...

...Wysiłek, jaki włożyłem w ten powrót nie zwrócił się, jeśli chodzi o rezultaty. Jestem przekonany że w odpowiednim środowisku i samochodzie mogę być całkiem szybki...
Robert Kubica po kwalifikacjach na Marina Bay Street Circuit, 21.09.2019

Informacja prasowa zespołu ROKiT Williams Racing po kwalifikacjach przed Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2019

...Myślę, że na koniec dnia nie ma wielu mistrzostw, w których mógłbym skończyć. Jeżeli podałbym wam jakieś nazwy, łatwo byłoby ocenić prawdopodobieństwo. Ale tak jak mówię, teraz koncentruję się na tym sezonie. Decyzję o zakończeniu startów w Williamsie podjąłem już w sierpniu. Na początku musiałem się dowiedzieć czy istnieje szansa na kontynuowanie startów z Williamsem, a następnie zacząłem się zastanawiać czy chcę tu zostać czy nie. Jak widzicie, nie trzymam tego w tajemnicy, podjąłem tą decyzję nie tak dawno temu, a teraz została ona upubliczniona i podobnie będzie jeśli chodzi o moje plany na przyszłość. Czasami zajmuje to długo, czasami krótko, ale jeżeli po obu stronach masz osoby które chcą dojść do porozumienia… to i tak najpierw musisz samemu podjąć decyzję a dopiero potem dogadać się z innymi...
Robert Kubica po kwalifikacjach na Marina Bay Street Circuit, 21.09.2019

Harmonogram Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2019

Marina Bay Street Circuit

Pirelli Motorsport Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2019 / Singapore - Preview

Pirelli Motorsport Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2019 / Singapore - Race sets

...Ostatni raz rozmawiałem z Dieterem jakieś 3 albo 4 lata temu, ale to prawda, że DTM może być moją kolejną destynacją wyścigową. Zobaczymy. Skoro mówię, że DTM może być dla mnie opcją, oznacza to, nie myślę o tym jako nie-atrakcyjnej opcji. W przeszłości miałem opcję aby pójść do tej kategorii, jakieś 4-5 lat temu, ale miałem wtedy inne pomysły. Teraz nie myślę o tym za dużo, ponieważ jeżeli będziemy o tym za dużo rozmawiać, zaraz napiszecie, że będę się tam ścigać. Mówię tylko, że jest to jedna z możliwych destynacji. Ale nie możemy powiedzieć, że będę się tam ścigać. Jestem w kontakcie, nie bezpośrednim, ale pośrednim z zespołami z DTM...
Robert Kubica po kwalifikacjach na Marina Bay Street Circuit, 21.09.2019

Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Marina Bay Street Circuit

Harmonogram spotkań z mediami zespołu ROKiT Williams Racing

HYMN FOR THE WINNER - ROBERT KUBICA powered by Sławomir RUCZKOWSKI...

...Jestem fanem motoryzacji, rajdów, Formuły 1. Sam miałem Evo 9 coś tam sobie jeździłem amatorsko. Karierę Roberta śledzę od dawna, a jego historia po ludzku mnie pocieszyła. Chciałem przekazać to, co czuję, tym co potrafię. Napisałem muzykę obrazującą jego karierę sportową: od sukcesów w kartingu po Formułę Renault przez F1, a potem znowu dochodzenie na szczyt poprzez rajdy i teraz Formułę. Wzloty i upadki tak jak w tej muzyce. Robiłem bardzo dużo muzyki filmowej w mojej pracy zawodowej, ale nigdy mojej muzyki nie wykonała orkiestra symfoniczna, choć miałem to kilka razy obiecane. Zawsze wpadał jednak księgowy i mówił, że to niepotrzebne. Miałem więc marzenie, aby moją muzykę wykonała orkiestra i pomyślałem sobie, że sam sobie to zrobię. Jest na youtube wiele filmów tworzonych przez kibiców, ale ja postanowiłem pójść na grubo, zrobić to w całości od A do Z samodzielnie. Znałem tę orkiestrę z innych projektów, odpowiadała mi, a do tego mieli dostępne terminy oraz byli konkurencyjni cenowo, ale rozmawiałem też z Wiedniem czy Bratysławą. Nie było to łatwo, było trochę zachodu z mojej strony, nie stało się to szybko. Wszystko jednak chciałem mieć przy okazji tego projektu zrealizowane na najwyższym poziomie. Spełniłem tym samym 2 marzenia w jednym. Robert dokonał czegoś niesamowitego i zasługuje na takie rzeczy...
Sławomir RUCZKOWSKI


                 ...absolutnie genialne... Chapeau bas Panie i Panowie... Brawo...

              'Muzyka ta została zainspirowana niesamowitą historią, prawdziwą historią człowieka - który swoim talentem i ciężką pracą osiągnął szczyt. Niestety dążenie do tego i pragnienie osiągnięcia celu doprowadziła do krawędzi życia... Nie poddał się i ponownie wszedł na szczyt - do elitarnej grupy kierowców Formula 1. Jego życie dowodzi, że wiara w osiąganie celów umożliwia wszystko, cokolwiek nasz umysł jest wstanie sobie wyobrazić i uwierzyć, że może to osiągnąć. Wszyscy znają go jako Niezniszczalnego, nazywa się Kubica - Robert Kubica.'

Muzyka: Sławomira Ruczkowskiego
Orkiestracja: Stefano Sacchi
Wykonanie: The Budapest Scoring Symphonic Orchestra & Choir
Prowadzenie: Zoltan Pad i Peter Pejtsik
Opiekun sesji: Balint Sapszon
Ilustracje: Artur Gołębiowski
Gitara elektryczna: Grzegorz Gołkowski
Mix and Mastering: Grzegorz Czachor
Montaż filmu: Daniel Zduńczyk

Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2019 - sesja FP1

Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2019 - sesja FP2

Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2019 - sesja FP3

Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2019 - Qualifying

Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2019 -Starting Grid

Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2019 - Race

AKTUALIZACJE

23.09.2019 godz. 21:28

23.09.2019 godz. 17:05

23.09.2019 godz. 12:30

23.09.2019 godz. 11:28

22.09.2019 godz. 21:33

                  ...za to tutaj niezmiennie równa, wysoka forma...Brawo...

22.09.2019 godz. 20:00

Wszystko jest możliwe. Rozmawiamy z nim. Zawsze dużo rozmawiam z ludźmi, by poprawić sytuację. Natomiast jeszcze nie wiem nic na pewno. Musimy z nim uzgodnić, czy chce to robić. Teraz zdecydował, że chce opuścić Williamsa, ale nie znam jego dalszych planów. Dokładnie. Dlatego też zaznaczyłem, że muszę z nim porozmawiać. Nie wiem co on dokładnie chce robić, ale sądzę, że nadal czerpie radość ze ścigania. Musimy sprawdzić czy możemy coś wspólnie zdziałać. 
James Moy
Oczywiście, ponieważ z małą ilością testów musimy tak postąpić. W przeciwnym wypadku nie ma sensu wsadzać kogoś do symulatora, jeśli potem nie może wykonać korelacji. Musimy mieć testy lub treningi przed grand prix. Natomiast trochę wyprzedzamy wydarzenia. Jesteśmy we wstępnej fazie, ale wszystko jest możliwe. Ma wiele doświadczenia i jest uważany za jednego z najlepszych kierowców testowych i tych zajmujących się symulatorem. Nigdy z nim nie pracowałem, ale znam wielu ludzi, którzy to robili i mają do niego wielki szacunek.
Günther Steiner Team Principal of the Haas F1 Team dla motorsport.pl. Singapore, 22.09.2019

22.09.2019 godz. 19:40

...Bardzo ciężko pracowałem, aby wrócić do wyścigów na najwyższym poziomie. Nie mogę sobie wyobrazić zamknięcia w pokoju przez sto dni w roku. Nie wykluczam sporadycznych prac w symulatorze, ale nie jestem gotowy wyłącznie na taką aktywność. Szukam miejsca do jazdy. To jest mój priorytet. Jeśli będę mógł to połączyć z czymś innym, to super. Jednak nie chcę pracować wyłącznie w symulatorze. Dość życia poświęciłem na robotę w symulatorze.
James Moy
W sierpniu mówiłem, że będę myśleć o swojej przyszłości i zadałem sobie pytanie, czy chcę kontynuować współpracę z Williamsem. Decyzję już znacie. Nie ma konkretnej daty, co do moich planów. Jednak powinienem zadecydować, co z moją przyszłością pod koniec sezonu, może wcześniej... 
Robert Kubica dla portalu GrandPX.news, 22.09.2019
22.09.2019 godz. 19:30

                 ...Wypowiedzi Roberta po wyścigu na Marina Bay Street Circuit zebrane przez Cezarego Gutowskiego z redakcji Przegląd Sportowy...

Jak się czujesz po najcięższym wyścigu w roku?
Ogólnie OK. Ten wyścig ma bardzo dużo utrudnień i nie było łatwo dojechać do mety. Dodatkowo na ostatnim komplecie opon przez dwadzieścia okrążeń miałem wibracje i przy 250 km/h w ogóle nic nie widziałem, także... Gdy miałem przed sobą bolidy, dojeżdżając do siódmego zakrętu widziałem tylko iskry, które spod nich szły, ale nie widziałem samochodów. Nie widziałem też swojej tablicy informacyjnej, bo tak wibrowały te opony. Mieliśmy też dużo problemów... ze wszystkim, ale udało się skończyć. Podsumowując, jest to najtrudniejszy wyścig i dodatkowo mieliśmy wiele komplikacji, ale udało mi się dobrze pojechać.

Na starcie było sporo zamieszania...
Na pierwszym okrążeniu nie miałem za dużo szczęścia z jednym z McLarenów. Musiałem zahamować na środku prostej i straciłem tam dużo czasu o pozycję. Później tę pozycję udało mi się odebrać Ricciardo, ale utknąłem po wewnętrznej za Perezem, do następnego zakrętu, i Ricciardo mnie wyprzedził... chyba nas obydwu, po zewnętrznej. Była jednak walka koło w koło, gdy się dało, z bolidami, z którymi z reguły nie widujemy nawet przez lornetkę. Gdzie mogłem, tam się starałem!

Czyli tym razem miałeś trochę funu?
Nie. Funu nie miałem, ale uważam, że to jeden z moich największych personalnych wyników. Nie chodzi tu o wynik sportowy, lecz o to, co zrobiłem za kierownicą i w jakich warunkach tu przyjechałem. Teraz mogę powiedzieć - z kontuzją barku, której nabawiłem się w niedzielę. To był dziwny przypadek, ale nieważne. Naprawdę nie było mi łatwo w piątkowych treningach. Gdyby ktoś mnie spytał, czy będę w stanie ukończyć ten wyścig, z bólu powiedziałbym, że będzie ciężko. Jednak i ramię się poprawiło i adrenalina zrobiła swoje. Jakby to powiedział mój włoski kumpel, dobry przyjaciel, klasa sportowca robi swoje i nie znajdziesz jej na półce w markecie.

Miałeś za sobą trzy samochody w pewnym momencie i broniłeś się całkiem dzielnie!
Nie chciałem być zbyt agresywny. Mogłem to rozegrać dużo lepiej, ale... Może ten moment wyścigu nie był najlepszy, ale czasami trzeba wiedzieć, czym się dysponuje i ambicje odstawić na bok. Słuchać głowy i doświadczenia, ponieważ samymi ambicjami za daleko nie zajedziesz.

Przed nami Grand Prix Rosji...
Fizycznie będzie na pewno łatwiej, niż w Singapurze! I będzie chłodniej.

22.09.2019 godz. 18:31

22.09.2019 godz. 18:22

               ...informacja prasowa zespołu ROKiT Williams Racing po Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2019...
22.09.2019 godz. 18:21

22.09.2019 godz. 17:01

22.09.2019 godz. 16:16

                  ...kompletne wyniki wyścigu na Marina Bay Street Circuit

22.09.2019 godz. 16:14

22.09.2019 godz. 16:13

22.09.2019 godz. 15:52

22.09.2019 godz. 15:40

22.09.2019 godz. 15:37

22.09.2019 godz. 15:19

22.09.2019 godz. 15:08

22.09.2019 godz. 14:54

22.09.2019 godz. 14:48

22.09.2019 godz. 14:48

22.09.2109 godz. 14:46

22.09.2019 godz.14:45

22.09.2019 godz. 14:32

22.09.2019 godz. 14:17

22.09.2019  godz. 14:15

                   ...zaczynamy...

22.09.2019 godz. 14:08

22.09.2019 godz. 14:00

                  ...sytuacja pogodowa w Singapore...

22.09.2019 godz. 13:58

22.09.2019 godz. 13:46

22.09.2019 godz. 13:31

22.09.2019 godz. 13:11

22.09.2019 godz. 12:47

22.09.2019 godz. 12:44

22.09.2019 godz. 11:58

22.09.2019 godz. 10:07

22.09.2019 godz. 09:34

22.09.2019 godz. 08:53

GALERIA 

James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy