Zespół ROKiT Williams Racing oraz Mercedes-Benz poinformowali o długoterminowym przedłużeniu partnerstwa w dziedzinie dostawy jednostek napędowych. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2025 FIA Formula 1 World Championship...
...Mieliśmy wspaniałą współpracę z Mercedes-Benz w ciągu ostatnich sześciu lat, która pierwotnie była siedmioletnią umową, dlatego cieszymy się z dalszej współpracy z nimi na kolejne pięć lat od 2021 roku... - Claire Williams Deputy Team Principal
Williams współpracuje z Mercedesem od początku sezonu 2014. Samochody zespołu RWR będą nadal zasilane jednostkami napędowymi Mercedes-Benz (silnik spalinowy oraz system odzyskiwania energii) przez Mercedes-AMG High Performance Powertrains (HPP) z siedzibą w Brixworth w Wielkiej Brytanii do 2025 roku. Natomiast Williams Racing nadal będzie produkował własną skrzynię biegów.
AKTUALIZACJE
16.09.2019 godz. 08:00
How familiar are you with ROKiT @WilliamsRacing F1 Team driver Robert Kubica's story? @JeremyClarkson explains why he's perfect for #MondayMotivation— Acronis (@Acronis) September 16, 2019
🛡️ Get #Cyber Fit with Acronis | 📼 #TheGrandTour pic.twitter.com/4Vd0ne3Fuw
15.09.2019 godz. 06:40
...tymczasem w Singapore...
— SingaporeGP (@F1NightRace) September 15, 2019
...dzisiaj w Grove Dzień Otwarty... jest Claire Williams i Jamie Chadwick, George Russell oraz Nicholas Latiffi... chyba kogoś brakuje... czyżby kontra Roberta za VSR w Gdynii...
13.09.2019 godz. 22:12
...u nas było nieco wcześniej😉...
BRAND NEW GRILL THE GRID 🚨— Formula 1 (@F1) September 13, 2019
It's Robert Kubica v George Russell, as the @WilliamsRacing drivers go head-head! 🎓
WATCH >> https://t.co/rNmGuHHk9g#F1 pic.twitter.com/B2KjBzJhFn
13.09.2019 godz. 19:35
F1 Inbox answers = in 👍— Formula 1 (@F1) September 13, 2019
We picked a selection of your questions, post-Monza 🤔
Now check out the replies from our panel of experts ⬇️#F1 #F1Inbox https://t.co/OeeXRZac3p
13.09.2019 godz. 15:30
...Robert Kubica & Platinum - komunikat prasowy PKN Orlen w sprawie nowej kampanii wizerunkowej...
Spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN rozpoczęła wraz z początkiem września kampanię wizerunkową z udziałem Roberta Kubicy, jedynego polskiego kierowcy w F1.
Jej celem jest wzrost świadomości marki PLATINUM, najwyższej jakości olejów silnikowych. W ramach komunikacji przygotowano dwa formaty spotu: 15- i 30- sekundowy. Uzupełnieniem kampanii reklamowej będzie dedykowana linia gadżetów z logo RK88 i PLATINUM dostępna dla klientów ORLEN OIL.
Do naszych działań marketingowych i komunikacyjnych podchodzimy kompleksowo. Stąd wizerunek Roberta Kubicy, cieszącego się olbrzymią sympatią, wykorzystujemy także do promocji marek w ramach całej Grupy ORLEN. W ten sposób łączymy jego pozytywny wizerunek oraz wysoką rozpoznawalność z najwyższą jakością produktów wytwarzanych w ramach naszej Grupy - powiedział Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu w PKN ORLEN.
Nad przygotowaniem kampanii pracowało Biuro Marketingu ORLEN OIL, Obszar Marketingu PKN ORLEN oraz dom mediowy STARCOM. Spot zrealizowała agencja Red8 Advertising przy współpracy z domem produkcyjnym Propeller Film. Reżyserem spotu jest Marek Dawid.
Postać Roberta Kubicy nie została wybrana przypadkowo. W naszym spocie chcieliśmy podkreślić główne cechy olejów PLATINUM: ich wytrzymałość oraz niezawodność. Analogicznie zestawiliśmy je z cechami Roberta Kubicy: jego determinacją i wytrwałością w dążeniu do celu – wyjaśnia Klaudyna Bujak, Dyrektor Marketingu ORLEN OIL.
Spot reklamowy z udziałem Roberta zobaczyć można w TVP oraz telewizji Polsat, a także na kanałach tematycznych tych stacji. Ponadto, pojawi się również w serwisach VOD (IPLA, TVP, ZPR, Interia). Kampania potrwa 3 tygodnie.
Spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN rozpoczęła wraz z początkiem września kampanię wizerunkową z udziałem Roberta Kubicy, jedynego polskiego kierowcy w F1.
Jej celem jest wzrost świadomości marki PLATINUM, najwyższej jakości olejów silnikowych. W ramach komunikacji przygotowano dwa formaty spotu: 15- i 30- sekundowy. Uzupełnieniem kampanii reklamowej będzie dedykowana linia gadżetów z logo RK88 i PLATINUM dostępna dla klientów ORLEN OIL.
Do naszych działań marketingowych i komunikacyjnych podchodzimy kompleksowo. Stąd wizerunek Roberta Kubicy, cieszącego się olbrzymią sympatią, wykorzystujemy także do promocji marek w ramach całej Grupy ORLEN. W ten sposób łączymy jego pozytywny wizerunek oraz wysoką rozpoznawalność z najwyższą jakością produktów wytwarzanych w ramach naszej Grupy - powiedział Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu w PKN ORLEN.
Nad przygotowaniem kampanii pracowało Biuro Marketingu ORLEN OIL, Obszar Marketingu PKN ORLEN oraz dom mediowy STARCOM. Spot zrealizowała agencja Red8 Advertising przy współpracy z domem produkcyjnym Propeller Film. Reżyserem spotu jest Marek Dawid.
Postać Roberta Kubicy nie została wybrana przypadkowo. W naszym spocie chcieliśmy podkreślić główne cechy olejów PLATINUM: ich wytrzymałość oraz niezawodność. Analogicznie zestawiliśmy je z cechami Roberta Kubicy: jego determinacją i wytrwałością w dążeniu do celu – wyjaśnia Klaudyna Bujak, Dyrektor Marketingu ORLEN OIL.
Spot reklamowy z udziałem Roberta zobaczyć można w TVP oraz telewizji Polsat, a także na kanałach tematycznych tych stacji. Ponadto, pojawi się również w serwisach VOD (IPLA, TVP, ZPR, Interia). Kampania potrwa 3 tygodnie.
13.09.2019 godz. 15:00
...Robert Kubica i George Russell w kolejnym quizie 'Grill the Grid 2019' (nagrywanym podczas #BelgiumGP) na Official F1...
...co by nie mówić ale po trzech rundach duet ROKiT Williams Racing dość wyraźnie prowadzi w klasyfikacji...
Cały materiał Official F1 przeczytacie i obejrzycie tutaj: GRILL THE GRID: Williams
Some big news from @WilliamsRacing this morning 👨🔧— Formula 1 (@F1) September 13, 2019
They'll be running Mercedes power units until 2025 ⬇️#F1 https://t.co/TClHNUGqCT
Obszerny artykuł na Official F1 przeczytacie tutaj: Williams extend Mercedes power unit partnership to 2025
13.09.2019 godz. 12:19
Extending our power unit partnership with Mercedes-Benz until the end of 2025! 🙌— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 13, 2019
We’ve had some great moments over the past six years and we’re looking forward to many more as we fight our way back up the grid 🤜🤛 pic.twitter.com/KFM8juc23Q
13.09.2019 godz. 12:01
ROKiT Williams Racing and Mercedes-Benz are pleased to confirm a long-term power unit partnership extension, until the end of the 2025 FIA Formula One World Championship season.— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) September 13, 2019
13.09.2019 godz. 12:00
...informacja prasowa zespołu ROKiT Williams Racing o przedłużeniu współpracy technologicznej z firmą Mercedes-Benz...
GALERIA