Pierwsze poważne rozstrzygnięcia na Interlagos przed nami. Dzisiaj w Sao Paulo kierowcy powalczą o pole position do niedzielnego wyścigu o Grand Prix Brazylii na Autódromo José Carlos Pace. Czy ktoś dopisze się do tegorocznej listy zdobywców pierwszego pola startowego? Czy zespół Williamsa doprowadzi samochód Roberta Kubicy do 'porządku' i stanu w którym nasz kierowca będzie mógł bezpiecznie wyjechać na tor?
Zapraszamy na relację z trzeciej sesji treningowej i kwalifikacji przed Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019. Jak zawsze gorąco zachęcamy do wspólnego kibicowania i wspierania Roberta Kubicy podczas brazylijskiej rundy FIA Formula 1 World Championship 2019...
To było moje pierwsze okrążenie tu. Bardzo późno na wyjściu z zakrętu numer dwa... w zasadzie już w zakręcie numer trzy w bardzo paskudny sposób straciłem kontrolę nad samochodem. Wyglądało to dziwnie. Początkowo nie rozumiałem, jak do tego doszło. To było pierwsze okrążenie i jechałem spokojnie. Wydarzyło się to w dziwnym momencie i bardzo późno. Potem, po zobaczeniu powtórek zauważyłem, że kilka sekund przede mną na tarkę wypadł bolid Haas, wyciągając na tor sporo wody. Ja jechałem na twardych oponach, które się schłodziły i kompletnie straciłem kontrolę. Bardzo mocno rzuciło autem i w dziwny sposób. Najpierw w lewo, złapało przyczepność, a potem w prawo...
Robert Kubica po piątku na Autódromo José Carlos Pace, 15.11.2019
Harmonogram Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019
Interlagos - Autódromo José Carlos Pace
...Tak naprawdę nie przejechałem nawet przez tarkę. Wpadłem w poślizg bardzo późno, między zakrętami dwa i trzy. Widać na nagraniach z kamery pokładowej, że lewym kołem podrywam dużo wody. Było już za późno, co w połączeniu z twardymi oponami, na pierwszym okrążeniu pomiarowym... Wszystkie te czynniki razem wyrzuciły mnie na ścianę...
Robert Kubica po piątku na Autódromo José Carlos Pace, 15.11.2019
Pirelli Motorsport Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019 / Interlagos - Selected sets
...Nie ma żadnych wymówek. Są fakty. Po prostu wielki pech. Straciłem kontrolę w bardzo dziwnym miejscu, nie rozumiejąc powodu. Sam kąt, pod którym straciłem kontrolę też był bardzo dziwny. Tam jedzie się już dość szybko. W takich miejscach, przy tym poziomie docisku aerodynamicznego, nie traci się przyczepności tylnych kół w tak paskudny sposób. To było połączenie twardych opon z wodą, co spowodowało gwałtowny spadek temperatury.
Robert Kubica po piątku na Autódromo José Carlos Pace, 15.11.2019
Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Interlagos Autódromo José Carlos Pace
Plan transmisji telewizyjnych Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019
Sobota 16.11.2019
15:30 – 15:55 – studio / na żywo
15:55 – 17:00 – 3 trening / na żywo
17:30 – 18:00 – studio / na żywo
18:00 – 18:55 – studio / na żywo
18:55 – 19:15 – kwalifikacje / na żywo
19:15 – 20:00 – studio / na żywo
Niedziela 17.11.2019
16:30 – 17:10 – parada kierowców / na żywo
17:10 – 18:05 – studio / na żywo
18:05 – 20:10 – wyścig / na żywo
20:10 – 21:00 – studio / na żywo
Poniedziałek 18.11.2019
21:00 – 21:30 – #ElevenF1
Niedziela 17.11.2019
18:00 – 19:55 – studio oraz wyścig (od 45 minuty) / na żywo
Wtorek 19.11. 2019 roku
16:35 – 17:50 – podsumowanie wyścigu / premiera
Poniedziałek 18.11.2019
21:00 – 22:00 – Skrót wyścigu / premieraFormula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019 - FP1
Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019 - FP2
Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019 - FP3
AKTUALIZACJE
16.11.2019 godz. 23:10
...wypowiedzi Roberta po kwalifikacjach zebrane przez Cezarego Gutowskiego z redakcji Przegląd Sportowy i portalu Onet.pl...
Podczas pierwszego przejazdu od razu zjechałeś do boksu. Czy był jakiś problem?
Nie. Taki był plan. Tak to ujmę. Plan. Jechaliśmy na oponach z 3. treningu i chodziło o to, aby rozgrzać samochód.
Czy jesteś zadowolony z ostatecznego przejazdu? Po pierwszych byłeś bliżej George'a, niż na koniec.
Mieliśmy inny plan przejazdów. Nie da się porównać tego na początku sesji. Możesz to zrobić na koniec, gdy warunki na torze się poprawiają, ale gdy jakiś samochód jedzie o trzy, cztery minuty wcześniej, szczególnie na początku sesji, ma to wielki wpływ. Za łatwo byłoby tak porównać, patrząc tylko na cyfry, a nie wdając się w detale. Czasem może być to bardzo mylące, ale... Cała sesja była względnie dobra. W zasadzie cały ten dzień nie był zły. Biorąc pod uwagę, że straciłem piątek, a ostatnio byłem tu dziewięć lat temu, od razu znalazłem dość dobry rytm. Ostatni przejazd w kwalifikacjach nie był najlepszy. Wyjechaliśmy na końcu całej grupy, a kierowcy wyrabiali sobie odstępy, szukając przestrzeni, a my potrzebowaliśmy szybszego okrążenia wyjazdowego, niż pozostali, aby przepuścić więcej energii przez opony. Nie było to najlepsze kółko, bo w pierwszych trzech-czterech zakrętach miałem problem z przyczepnością. Ogólnie jednak z tym samochodem, jaki dziś miałem spisałem się całkiem dobrze.
Czy jesteś zadowolony z tego, jak sobie poradziłeś po wczorajszej przygodzie?
Tak. Uważam że to, co wydarzyło się wczoraj było bardzo niefortunne. Tym bardziej, że z powodu wczorajszego wypadku musieliśmy się wycofać z większości udoskonaleń, jakie wprowadziliśmy w zeszłym roku. Wrócić do bolidu z początku sezonu.
To był jeden z czynników, który cię dziś spowolnić?
Trudno zgadnąć, jaka jest różnica (między bolidami), ponieważ ostatecznie jechaliśmy samochodem, którego nigdy nie testowaliśmy. Nie było planu, aby jechać w takiej konfiguracji, ponieważ mam nowe skrzydło, które optymalizowano do nowej podłogi, a w moim samochodzie wszystko, poza tym skrzydłem jest w starej specyfikacji. Przednie skrzydło niekoniecznie współdziała z resztą bolidu, więc strata jest nawet mniejsza, niż być powinna.
Czy w związku z tym oczekujesz, że nie wykonałeś długich przejazdów w piątek, jutro ciężkiej przeprawy w nieznanym bolidzie?
Tak, będzie to odkrywanie. Może się okazać, że warunki będą kompletnie inne, ale z pewnością będzie to wyzwanie. Jest dużo niewiadomych, które odkryję dopiero jutro, podczas wyścigu, ale dzisiejszy dzień pokazał, że jestem dość dobry w takich sytuacjach. Przynajmniej z mojego punktu widzenia - od razu mam dość dobre tempo i dobrze czytam sytuację, więc nie sądzę, że jutro będzie to wielki problem, ale z pewnością byłoby trochę lepiej mieć więcej wiedzy, niż mam.
Czy jutro możesz coś nadrobić ze względu na wyjątkowość tego toru?
Nie. Zrobimy, co w naszej mocy i jeśli pojawią się okazje, postaramy się je wykorzystać, ale do tego potrzebna jest prędkość. Wyścig jest długi, więc nawet jeśli nadrobisz parę pozycji (na starcie), to na tym torze są miejsca, gdzie można wyprzedzać, więc przy naszym tempie, które jest niższe w porównaniu z pozostałymi bolidami, nie oczekiwałbym cudów.
Wolisz suchy, czy mokry wyścig?
W obu sytuacjach będzie ciężko. Z różnych powodów. Nie mam preferencji.
Miałeś w tym roku trochę więcej przygód, niż normalnie...
To zależy od tego, czy uznasz, że wczorajsza kraksa była moją winą. To twoja sprawa...
Jak ją wyjaśnisz?
Shit happens! Gdybym zjawił się w tym miejscu trzydzieści sekund później, nic by się nie wydarzyło, bo kilka samochodów by tamtędy już przejechało. Jechałem przez ten zakręt o 30 km/h wolniej i nawet nie jechałem na pełnym gazie. A to są wyścigi! Tak. Rozbiłem się w Baku, ale moim zdaniem i tak zdziałałem cuda, że nie rozbiłem się wcześniej. Nie ma sensu wchodzić w detale, ale z tym, co działo się podczas pierwszych pięciu wyścigów, to był cud, że nie wydarzyło się nic wcześniej. I tak, rozbiłem się w Japonii, co było moim błędem. Więc z trzech wypadków przypisuję sobie winę w jednym. Ale to wciąż nie jest idealnie i wciąż nie jestem zadowolony, ale uwierz mi, gdy masz pewne problemy... Wczoraj nie dało się nic zrobić. Oczywiście możesz argumentować, że mogłem pojechać o 50 km/h wolniej w tej sekcji, ale gdy samochód przed tobą jedzie całkowicie po tarce, po wodzie i nic się nie dzieje, a ty się obracasz, wiedząc, że nie masz nawet gazu w podłodze i jedziesz wolno... Bardzo mało da się zrobić. Takie rzeczy nigdy nie powinny się dziać, ale taki jest motorsport. Definitywnie Japonia była moim błędem... A - popełniłem jeszcze podobny błąd w Australii, gdzie trąciłem ścianę w kwalifikacjach. Więc nie byłem z tego zadowolony, ale w Baku - uwierz mi - już kilka okrążeń wcześniej widziałem siebie na ścianie. Tylko jakimś cudem nie rozbiłem się wcześniej w tym samym miejscu. Można jednak argumentować, że skoro czułem, że mam problemy, to mógłbym odpuścić, ale w końcu jedziesz w kwalifikacjach i dochodzisz do momentu, w którym musisz dać z siebie wszystko. Oczywiście gdy nagle pojawia się problem w miejscu, gdzie jest szerokość jednego samochodu i 20 centymetrów zapasu po każdej stronie... ciężko jest odpuszczać pół sekundy w każdym zakręcie na wypadek, gdyby coś mogło spowodować wypadek.
Nie. Taki był plan. Tak to ujmę. Plan. Jechaliśmy na oponach z 3. treningu i chodziło o to, aby rozgrzać samochód.
Czy jesteś zadowolony z ostatecznego przejazdu? Po pierwszych byłeś bliżej George'a, niż na koniec.
Mieliśmy inny plan przejazdów. Nie da się porównać tego na początku sesji. Możesz to zrobić na koniec, gdy warunki na torze się poprawiają, ale gdy jakiś samochód jedzie o trzy, cztery minuty wcześniej, szczególnie na początku sesji, ma to wielki wpływ. Za łatwo byłoby tak porównać, patrząc tylko na cyfry, a nie wdając się w detale. Czasem może być to bardzo mylące, ale... Cała sesja była względnie dobra. W zasadzie cały ten dzień nie był zły. Biorąc pod uwagę, że straciłem piątek, a ostatnio byłem tu dziewięć lat temu, od razu znalazłem dość dobry rytm. Ostatni przejazd w kwalifikacjach nie był najlepszy. Wyjechaliśmy na końcu całej grupy, a kierowcy wyrabiali sobie odstępy, szukając przestrzeni, a my potrzebowaliśmy szybszego okrążenia wyjazdowego, niż pozostali, aby przepuścić więcej energii przez opony. Nie było to najlepsze kółko, bo w pierwszych trzech-czterech zakrętach miałem problem z przyczepnością. Ogólnie jednak z tym samochodem, jaki dziś miałem spisałem się całkiem dobrze.
Czy jesteś zadowolony z tego, jak sobie poradziłeś po wczorajszej przygodzie?
Tak. Uważam że to, co wydarzyło się wczoraj było bardzo niefortunne. Tym bardziej, że z powodu wczorajszego wypadku musieliśmy się wycofać z większości udoskonaleń, jakie wprowadziliśmy w zeszłym roku. Wrócić do bolidu z początku sezonu.
To był jeden z czynników, który cię dziś spowolnić?
Trudno zgadnąć, jaka jest różnica (między bolidami), ponieważ ostatecznie jechaliśmy samochodem, którego nigdy nie testowaliśmy. Nie było planu, aby jechać w takiej konfiguracji, ponieważ mam nowe skrzydło, które optymalizowano do nowej podłogi, a w moim samochodzie wszystko, poza tym skrzydłem jest w starej specyfikacji. Przednie skrzydło niekoniecznie współdziała z resztą bolidu, więc strata jest nawet mniejsza, niż być powinna.
Czy w związku z tym oczekujesz, że nie wykonałeś długich przejazdów w piątek, jutro ciężkiej przeprawy w nieznanym bolidzie?
Tak, będzie to odkrywanie. Może się okazać, że warunki będą kompletnie inne, ale z pewnością będzie to wyzwanie. Jest dużo niewiadomych, które odkryję dopiero jutro, podczas wyścigu, ale dzisiejszy dzień pokazał, że jestem dość dobry w takich sytuacjach. Przynajmniej z mojego punktu widzenia - od razu mam dość dobre tempo i dobrze czytam sytuację, więc nie sądzę, że jutro będzie to wielki problem, ale z pewnością byłoby trochę lepiej mieć więcej wiedzy, niż mam.
Czy jutro możesz coś nadrobić ze względu na wyjątkowość tego toru?
Nie. Zrobimy, co w naszej mocy i jeśli pojawią się okazje, postaramy się je wykorzystać, ale do tego potrzebna jest prędkość. Wyścig jest długi, więc nawet jeśli nadrobisz parę pozycji (na starcie), to na tym torze są miejsca, gdzie można wyprzedzać, więc przy naszym tempie, które jest niższe w porównaniu z pozostałymi bolidami, nie oczekiwałbym cudów.
Wolisz suchy, czy mokry wyścig?
W obu sytuacjach będzie ciężko. Z różnych powodów. Nie mam preferencji.
Miałeś w tym roku trochę więcej przygód, niż normalnie...
To zależy od tego, czy uznasz, że wczorajsza kraksa była moją winą. To twoja sprawa...
Jak ją wyjaśnisz?
Shit happens! Gdybym zjawił się w tym miejscu trzydzieści sekund później, nic by się nie wydarzyło, bo kilka samochodów by tamtędy już przejechało. Jechałem przez ten zakręt o 30 km/h wolniej i nawet nie jechałem na pełnym gazie. A to są wyścigi! Tak. Rozbiłem się w Baku, ale moim zdaniem i tak zdziałałem cuda, że nie rozbiłem się wcześniej. Nie ma sensu wchodzić w detale, ale z tym, co działo się podczas pierwszych pięciu wyścigów, to był cud, że nie wydarzyło się nic wcześniej. I tak, rozbiłem się w Japonii, co było moim błędem. Więc z trzech wypadków przypisuję sobie winę w jednym. Ale to wciąż nie jest idealnie i wciąż nie jestem zadowolony, ale uwierz mi, gdy masz pewne problemy... Wczoraj nie dało się nic zrobić. Oczywiście możesz argumentować, że mogłem pojechać o 50 km/h wolniej w tej sekcji, ale gdy samochód przed tobą jedzie całkowicie po tarce, po wodzie i nic się nie dzieje, a ty się obracasz, wiedząc, że nie masz nawet gazu w podłodze i jedziesz wolno... Bardzo mało da się zrobić. Takie rzeczy nigdy nie powinny się dziać, ale taki jest motorsport. Definitywnie Japonia była moim błędem... A - popełniłem jeszcze podobny błąd w Australii, gdzie trąciłem ścianę w kwalifikacjach. Więc nie byłem z tego zadowolony, ale w Baku - uwierz mi - już kilka okrążeń wcześniej widziałem siebie na ścianie. Tylko jakimś cudem nie rozbiłem się wcześniej w tym samym miejscu. Można jednak argumentować, że skoro czułem, że mam problemy, to mógłbym odpuścić, ale w końcu jedziesz w kwalifikacjach i dochodzisz do momentu, w którym musisz dać z siebie wszystko. Oczywiście gdy nagle pojawia się problem w miejscu, gdzie jest szerokość jednego samochodu i 20 centymetrów zapasu po każdej stronie... ciężko jest odpuszczać pół sekundy w każdym zakręcie na wypadek, gdyby coś mogło spowodować wypadek.
16.11.2019 godz. 21:02
💬 #RK88: "We will try our best tomorrow, but, being realistic, it will be difficult. Spirits remain high with the boys, and with the team, so let’s hope for some chances in the race."— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
Quali report 👉 https://t.co/wa1sKxiCIR#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/fbW88rdz4a
16.11.2019 godz. 20:47
"Both drivers did well and made the most of their opportunity in qualifying, but the car simply didn’t have the pace to challenge Racing Point and Toro Rosso."— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
Saturday Quali report 👇#BrazilGP 🇧🇷
16.11.2019 godz. 20:03
...kompletne wyniki sesji kwalifikacyjnej w Sao Paulo...
16.11.2019 godz. 20:03
— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 19:50
🚦 Q3 GREEN LIGHT! 🚦— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
Strap in, the shootout for pole is ON! 🙌#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/ID2m0eYWAp
16.11.2019 godz. 19:43
Q2 CLASSIFICATION— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
Can anyone topple Max? Well, we'll soon find out!#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/wedekLa7PZ
16.11.2019 godz. 19:42
BREAKING: ELIMINATED, Q2— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
11 NOR
12 RIC
13 GIO
14 HUL
15 PER 📸#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/2CLYTiA78i
16.11.2019 godz. 19:34
📻 "Kimi just came out, he nearly went into the side of me!"— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
Lando and Kimi go close as they exit the pit lane! 👀#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/Mk3jgcynJr
16.11.2019 godz. 19:28
Three minutes into Q2, @MercedesAMGF1 are the first to join the track#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/YvMvQvkDvW— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 19:27
— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 19:20
...kompletne wyniki pierwszej części sesji Q na Interlagos...
16.11.2019 godz. 19:19BREAKING: ELIMINATED, Q1— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
16 KVY
17 STR
18 RUS
19 KUB
20 SAI (no time)#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/w9U6fbcM2q
16.11.2019 godz. 19:18
Final laps complete and that's P18 and P19 for #GR63 & #RK88 respectively.#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/zA6b9zJnaJ— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 19:15
...najszybsi w sektorach...
FASTEST SECTORS 🚀— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
Max leads the way so far! Three minutes remain of Q1...#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/EiuvTTlCyV
#GR63 with a 1:10.185 on his second attempt ⏱️ #RK88 aborts his lap and it's back to the garage to get set for our third crack at it.#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/VjZdZ0oZ4l— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 19:13
Time is running out in Q1 ⏳— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
The top 🔟:
1 VER 📸
2 LEC
3 ALB
4 VET
5 HAM
6 BOT
7 MAG
8 NOR
9 GRO
10 GAS#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/wB0hNDcxJa
16.11.2019 godz. 19:08
First laps on the board 📋— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
A 1:10.688 for #GR63, with #RK88 putting in a 1:10.751. Back to the garage and prepping for our second runs.#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/nwYNtA8p95
16.11.2019 godz. 19:04
George Russell sets the first time of the session, with a 1:10.688 ⏱️#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/QBt4U2lWZk— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 19:02
Ready for qualifying at #BrazilianGP? It’s still dry with 24 degrees ambient temperature and 34 degrees on track. Robert Kubica @WilliamsRacing first out on track. pic.twitter.com/AvxIAp8xqI— Pirelli Motorsport (@pirellisport) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 19:00
...Bobby jako pierwszy na torze...
Rolling out 👉#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/mpXpBIcXcz— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
...zaczynamy...
🚦 Q1 GREEN LIGHT 🚦— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
Qualifying is go with Robert Kubica!
Follow live text commentary and timings >> https://t.co/MddmLh2Nm7#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/RXSIajEmOv
16.11.2019 godz. 18:55
Quali incoming 👊#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/6qYrIyIrbk— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 18:50
...autorska jedno-sesyjna prognoza pogody na sesję Q od Official F1...
16.11.2019 godz. 18:46
Getting set, Quali coming up in under 15 minutes ⏱️#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/AUb11OgPTn— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 18:24
— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 17:49
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 17:05
...kompletne wyniki sesji FP3 w Brazylii... dużo, wydaje się dobrej pracy Roberta...
16.11.2019 godz. 17:02TOP TEN (END OF FP3)— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
Hamilton
Verstappen
Leclerc (📸)
Vettel
Albon
Bottas
Kvyat
Giovinazzi
Norris
Sainz#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/E9I9hyZYDz
16.11.2019 godz. 17:01
Plenty of work completed and laps logged in a busy FP3 🏁— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
Back in two hours for Quali ⏱️#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/E3Fylkb095
16.11.2019 godz. 16:51
📻 "OK, and Go Out."— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
Getting those final runs in as the clock ticks down ⏳#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/GRMmhg2mSy
16.11.2019 godz. 16:50
...Robert na torze... co raz lepsze czasy...
James Moy |
James Moy |
FASTEST SECTORS (45/60 MINS)— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
Hamilton sets a new fastest lap with a mighty middle sector
But Leclerc hangs on to purple sectors either side#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/PqGFM6cB78
16.11.2019 godz. 16:42
Just passing by 👋#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/26uPwZDWn4— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 16:36
...i sytuacja po 35 minutach sesji FP3...
FP3 CLASSIFICATION (35/60 MINS)— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
Vertsappen's got a decent gap over those behind#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/aK3MQxl7RQ
16.11.2019 godz. 16:33
Bit nicer out there today 🌞— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
Both cars out on track with 30 mins left to run, as #GR63 puts in a 1:11.413s, his best lap so far.#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/Kpor4oXuLJ
16.11.2019 godz. 16:30
...sytuacja w połowie sesjiFP3 na Interlagos...duże straty Roberta...
16.11.2019 godz. 16:27
The @InterlagosTrack is one of the most compact of the entire season. As this photo neatly illustrates. pic.twitter.com/cOwMjWGCFR— Pirelli Motorsport (@pirellisport) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 16:20
...Robert w akcji...
James Moy |
James Moy |
James Moy |
Few better circuits to be pushing on with a clear road than @InterlagosTrack 🙌#RK88 getting in some laps early with a quickest time of 1:13.818 so far ⏱️#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/8WVMTgbsbD— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 16:09
Kubica's first on the board 👌— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
The Williams man is back up and running after his shunt in FP2#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/9U4CXL5POk
16.11.2019 godz. 16:08
...Bobby rządzi na torze😉...
16.11.2019 godz. 16:05#RK88's hour begins on the soft tyre. Lots of work to get through in this session ahead of Quali ⏱️#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/dcC5Ooflfv— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 16:02
...zaczynamy trzecią sesję trenigową na Interlagos...
🚦 GREEN LIGHT 🚦— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
Final practice is under way in Sao Paulo!
Follow along live here >> https://t.co/MddmLh2Nm7#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/ILV300WB7H
All set for FP3. Let's get Saturday underway 👌#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/Y85IEZmr67— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 15:56
— Formula 1 (@F1) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 15:15
After his heavy crash yesterday, the garage built up the spare chassis for #RK88 overnight and he will be out and running for FP3 👊#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/geOzOwHi1q— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 15:02
Putting in the practice 🔧#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/323TRKZqIi— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 13:55
Gearing up for Quali Day! ⏱️— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
Where in the world will you be watching from? 🌍#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/f4G2856kBD
16.11.2019 godz. 12:20
Splashin' around on Friday 🌧️— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
The forecast looks good though for a sunny Saturday in Sao Paulo ☀️#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/LUYNNZlER7
16.11.2019 godz. 11:16
"Ecuadorrrrrr!"— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) November 16, 2019
Brazil is our one stop in South America each year...but how well do our drivers know the geography of the continent? 🌎🤔#BrazilGP 🇧🇷 pic.twitter.com/o3ygVYtjMG
16.11.2019 godz. 11:09
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) November 16, 2019
16.11.2019 godz. 09:30
...'friday impression' - one lap history...
GALERIAJames Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
Andy Hone |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |
James Moy |