niedziela, 17 listopada 2019

Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019 - dzień 3 / wyścig [aktualizacje, zdjęcia]


            Race day, race day... Bardzo ciekawie zapowiada się nam dzisiejszy wyścig na Autódromo José Carlos Pace. Czy Max Verstappen obroni w wyścigu pierwszą pozycję zdobytą podczas kwalifikacji? Jaki to będzie wyścig dla zadowolonego po sobocie Roberta Kubicy? Czy pogoda włączy się do reżyserii niedzielnej rywalizacji w Sao Paulo?
            Zapraszamy na relację z Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019 na Interlagos w Sao Paulo. Jak zawsze gorąco zachęcamy do wspólnego kibicowania i wspierania Roberta Kubicy podczas przedostatniej już rundy FIA Formula 1 World Championship 2019...

Informacja prasowa zespołu ROKiT Williams Racing po kwalifikacjach na Autódromo José Carlos Pace

Z mojej perspektywy ten dzień wyglądał bardzo dobrze. Myślę, że biorąc pod uwagę to, co się wydarzyło wczoraj i jakie posiadamy auto, to mam za sobą udany dzień. Było jednak mało gridu i przyczepności, ale z jazdą ogólnie było całkiem dobrze...
Robert Kubica po kwalifikacjach na Autódromo José Carlos Pace, 16.11.2019

Harmonogram  Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019

Interlagos - Autódromo José Carlos Pace

...Nie odczuwamy tutaj różnicy wzniesień i wysokości, ponieważ to wpływa bardziej na silnik i bolid. Tor jest dokładnie taki, jak dziesięć lat temu, a więc dla mnie nie ma tu nic nowego. To świetny obiekt, na którym dużo się dzieje. Nie ma dłuższych chwil na większy relaks i są zakręty, które pojawiają się bardzo szybko, jeden za drugim. To fajne...
Robert Kubica po kwalifikacjach na Autódromo José Carlos Pace, 16.11.2019

Pirelli Motorsport  Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019 / Interlagos - Preview

Pirelli Motorsport Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019 / Interlagos - Race sets

...W niedzielę będę starał się robić to, co zawsze, ale tak jak już wcześniej mówiłem, z tym, co mamy na samochodzie, nie będzie łatwo. Na pewno będziemy się ślizgać, przynajmniej ja, bo nie posiadamy przyczepności. Opony są bardzo twarde i na pewno nie będzie łatwo.
Robert Kubica po kwalifikacjach na Autódromo José Carlos Pace, 16.11.2019

Harmonogram oficjalnych konferencji prasowych FIA na Interlagos Autódromo José Carlos Pace

Harmonogram spotkań z mediami zespołu ROKiT Williams Racing

Plan transmisji telewizyjnych  Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019

Niedziela 17.11.2019
16:30 – 17:10 – parada kierowców / na żywo
17:10 – 18:05 – studio / na żywo
18:05 – 20:10 – wyścig / na żywo
20:10 – 21:00 – studio / na żywo

Poniedziałek 18.11.2019
21:00 – 21:30 – #ElevenF1


Niedziela 17.11.2019
18:00 – 19:55 – studio oraz wyścig (od 45 minuty) / na żywo

Wtorek 19.11. 2019 roku
16:35 – 17:50 – podsumowanie wyścigu / premiera


Poniedziałek 18.11.2019
21:00 – 22:00 – Skrót wyścigu / premiera


Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019 - FP1

Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019 - FP2

Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019 - FP3

Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019 - Q

Starting Grid
 
AKTUALIZACJE

20.11.2019 godz. 12:43

18.11.2019 godz. 16:56

18.11.2019 godz. 13:52

18.11.2019 godz. 12:50

                ...tymczasem Ricardo Penteado /Trackside Operations Manager Renault Sport Racing/ tak o Robercie... ładnie...
18.11.2019 godz. 01:35

                  ...informacja prasowa zespołu ROKiT Williams Racing po wyścigu na Interlagos...
18.11.2019 godz. 01:12

                  ...wszystko już jasne...

17.11.2019 godz. 23:42

17.11.2019 godz. 22:00

                  ...ostateczne wyniki Formula 1 Heineken Grande Prêmio do Brasil 2019...
17.11.2019 godz. 21:25

17.11.2019 godz. 21:10

17.11.2019 godz. 21:10

17.11.2019 godz. 21:00

17.11.2019 godz. 20:56

                  ...kara dla Hamiltona podium dla Sainza... 
17.11.2019 godz. 20:35

              ...wypowiedzi Roberta  po wyścigu w Sao Paulo zebrane przez Cezarego Gutowskiego z redakcji Przegląd Sportowy i Onet.pl...

Kolejny ciężki wyścig, ale już na starcie wyprzedziłeś George'a. Jak to wyglądało z twojej perspektywy?
Wyglądało jak zawsze. Pierwsze okrążenia nie były złe. To był taki w połowie cud, że byłem w stanie walczyć z szybszymi samochodami, ale gdy już wszyscy złapali swoje tempo nie mogłem się za nimi utrzymać, co nie jest niespodzianką. Generalnie ten pierwszy etap nie był zły, choć dziś znacznie bardziej wiało i samochód był trudy w prowadzeniu. Nawet trudniejszy, niż wcześniej.

Po pierwszym pit stopie wypuszczono cię pod koła Maxa Verstappena. Kiedy się zorientowałeś, że jedzie obok?
Nie zorientowałem się najwyraźniej. Gdy usłyszałem, że tam jest było już za późno.

Dostałeś pięć sekund kary...
Taki jest regulamin. Kara była prawidłowa. Skoro zostałem wypuszczony pod koła innego bolidu. Wielka szkoda, bo wiem, jak to jest, gdy walczysz na czele i takie rzeczy nie powinny się dziać szczególnie, że walczymy tylko z sobą. Wiem, że wciąż jest to wyścig, ale mogę tylko przeprosić. Nie mogłem nic zrobić. Nie miałem pojęcia, że on nadjeżdża.  

Po pierwszym pit stopie wyjechałeś przed Russellem, ale straciłeś pozycję na niebieskiej fladze. Przez radio mówiłeś inżynierowi, że pierwszy raz widzisz coś takiego...
Z reguły jak się jedzie na dwóch ostatnich miejscach i ma się niebieskie flagi, to ja przynajmniej bym puścił gości, którzy się o coś ścigają, a nie walczył z kolegą zespołowym. Tym bardziej że by mnie wyprzedził okrążenie później. Ale to moja interpretacja i zostawię to dla siebie. Widocznie jestem ze starej szkoły. Kiedyś się ścigałem z przodu i wiem, co to znaczy widzieć dublowane auta, które zamiast cię puścić, ścigają się ze sobą. Tym bardziej, że chłopaki walczą o cenne dziesiąte części sekundy.

Miałeś bolid poskładany ze starych części i nowego skrzydła. Jak się sprawował na dystansie wyścigu?
Dziś było dużo wietrzniej, a im twardsza była mieszanka, tym gorzej auto się sprawowało. Miałem większe problemy z utrzymaniem temperatur. Musieliśmy oszczędzać tył, ponieważ auto nie miało przyczepności, a gdy oszczędzałem tył, za mało energii szło na przód i w ogóle nie miał on temperatury. Nie mając docisku przednie opony w ogóle nie pracowały. Było dużo ślizgania się. Generalnie dla jakiegokolwiek rozsądnego balansu aerodynamicznego jechałem z bardzo małym dociskiem na przód, więc przednie opony były bardzo zimne.

Po drugim pit stopie było chyba jeszcze gorzej. Przewaga George'a wzrosła do 1.5 sekundy...
Życie...

Potem trzeci pit stop, którego ty zdaje się zażądałeś?
Nie było sensu jechać na twardej mieszance, gdy jechałem o dwie sekundy wolniej niż reszta. Opony już nie pracowały, gdy jechałem pełną prędkością. Gdybym miał na nich robić restart, to nie miałoby sensu.

Przed nami ostatni wyścig w Abu Zabi. Jak nastrój?
Bardzo dobry! Najlepszy w sezonie! Dobry dlatego, że to już ostatni wyścig. Muszę być szczery. To był za długi sezon.

17.11.2019 godz. 20:26

17.11.2019 godz. 20:22

17.11.2019 godz. 20:08

17.11.2019 godz. 20:04

                  ...wyniki końcowe wyścigu...
17.11.2019 godz. 19:47

17.11.2019 godz. 19:43

17.11.2019 godz. 19:40

17.11.2019 godz. 19:38

17.11.2019 godz. 19:37

17.11.2019 godz. 19:25

17.11.2019 godz. 19:16

17.11.2019 godz. 18:58

17.11.2019 godz. 18:54

17.11.2019 godz. 18:42

                  ...błąd Roberta i zespołu przy wyjeździe z pit-lane...

17.11.2019 godz. 18:42

17.11.2019 godz. 18:34

17.11.2019 godz. 18:32

17.11.2019 godz. 18:14

                  ...zaczynamy...

17.11.2019 godz. 18:11

17.11.2019 godz. 18:03

17.11.2019 godz. 17:48

17.11.2019 godz. 17:47

17.11.2019 godz. 17:46

                ...autorska prognoza pogody na BrazilGP od Official F1...
17.11.2019 godz. 17:33

17.11.2019 godz. 17:19

17.11.2019  godz. 17:10

                   ...drivers parade...
17.11.2019 godz. 16:46

17.11.2019 godz. 13:59

17.11.2019 godz. 13:18

17.11.2019 godz. 12:04

17.11.2019 godz. 11:13

                  ...przewidywane strategie oponiarskie...
17.11.2019 godz. 11:00

                  ...'saturday impression' with Bobby K- part II...

17.11.2019 godz.10:30

17.11.2019 godz. 09:30
GALERIA 

James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
James Moy
motorsport total
motorsport total
motorsport images
motorsport images
motorsport images
motorsport images

motorsport images
motorsport images
Rodrigo Berton
Rodrigo Berton
Rodrigo Berton