Tegoroczne mistrzostwa rozpoczną się od Grand Prix Bahrajnu w dniach 26-28 marca. Poprzedzą je testy, zorganizowane również na torze w Sakhir, w terminie 12-14 marca. To właśnie w Bahrajnie należy spodziewać się większości prezentacji tegorocznych samochodów. Alfa Romeo zdecydowała się jednak na bardziej medialne wydarzenie. Ponieważ w programie jest premiera nowego bolidu, a nie tylko tegorocznego malowania, prawdopodobnie będzie to pierwszy samochód F1 w specyfikacji 2021 pokazany publicznie.
żródło: motorsport.com
AKTUALIZACJE
20.01.2021 godz. 18:47
Who's next? 🤔#F1 pic.twitter.com/9PpBdbyCVY
— Formula 1 (@F1) January 20, 2021
20.01.2021 godz. 11:15
All lights on Warsaw! https://t.co/VYb0f3Qr3E
— Will Ponissi (@WillPonissi) January 20, 2021
20.01.2021 godz. 10:06
A date for the calendar. 👀🔜
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) January 20, 2021
Stay tuned!#AlfaRomeoRacing #ORLEN pic.twitter.com/0XF413l44W
20.01.2021 godz. 10:02
Mamy ważną wiadomość dla wszystkich kibiców motorsportu! Globalna prezentacja zespołu F1 @alfaromeoracing i bolidu #C41 odbędzie się w Warszawie! Więcej szczegółów już wkrótce https://t.co/gRMew6Eaa3
— Daniel Obajtek (@DanielObajtek) January 20, 2021
20.01.2021 godz. 10:00
🆕Już #wiadomo! Po raz pierwszy w historii globalna prezentacja bolidu Formuły 1 odbędzie się w Polsce! @alfaromeoracing #C41 pic.twitter.com/q0CtsQeHSb
— ORLEN (@PKN_ORLEN) January 20, 2021
20.01.2021 godz. 09:55
Informacja prasowa Alfa Romeo Racing ORLEN
20.01.2021 godz. 09:45
Informacja prasowa PKN ORLEN
Po raz pierwszy w historii prezentacja bolidu na nadchodzący sezon
Formuły 1 odbędzie się w Polsce. Dzięki PKN ORLEN, należący do zespołu Alfa
Romeo Racing ORLEN model C41 ujrzy światło dzienne 22 lutego w Warszawie. W wydarzeniu
udział wezmą również członkowie zespołu.
- Motorsport to jeden z
kluczowych elementów budowania rozpoznawalności marki ORLEN. Zaangażowanie w F1
i współpraca z jedynym Polakiem znajdującym się w prestiżowym gronie kierowców
przynosi nam wymierne korzyści. Samego Roberta Kubicę spontanicznie kojarzy z
PKN ORLEN ponad 70 proc. respondentów, co ma pozytywny wpływ na efektywność
reklam, ale też kampanii społecznych. Współpraca z zespołem to oczywiście nie
tylko wyścigi, ale też liczne wydarzenia, które wspólnie organizujemy jak np.
ubiegłoroczne obchody stulecia „Cudu nad Wisłą”. Cieszę się, że inauguracja nowego
bolidu odbędzie się w Polsce – mówi
Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.
Dzięki zaangażowaniu w F1 Marka
ORLEN w 2020 r. pojawiła się w ponad 100 tysiącach artykułów, które według
danych Meltwater zostały wyświetlone ponad 359 miliardów razy. Z kolei
ekwiwalent reklamowy z tytułu obecności marki ORLEN w mediach społecznościowych
poprzez team ARRO wyniósł 7,5 miliona euro, czyli ponad 33 miliony złotych.
Zasięg materiałów pozycjonujących markę ORLEN na kanałach społecznościowych
teamu Alfa Romeo Racing ORLEN przekroczył 200 milionów odbiorców, a na kanałach
własnych PKN ORLEN 35 milionów. Rywalizację na torze F1 transmituje 51
krajowych telewizji, a łączna widownia według badań Nielsen sięga 400 mln
widzów. Według badań Nielsen TV Exposure Analysis z 2020 roku, w ciągu
pierwszych 10 miesięcy 2020 roku ekwiwalent reklamowy dla marki ORLEN wyniósł ponad
400 milionów złotych. Oznacza to ponad trzykrotny wzrost względem 2019 roku.
Zespół Alfa Romeo Racing ORLEN w
poprzednim bolidzie C39 w 2020 r. wziął udział w 17 weekendach wyścigowych.
Łącznie, zespół prowadzony przez Frederica Vasseura, pojawił się w dwunastu
krajach na dwóch kontynentach, zajmując na koniec sezonu ósme miejsce w
klasyfikacji konstruktorów. Ograniczenia spowodowane pandemią, nie tylko
zmodyfikowały kalendarz, ale także otworzyły nowe możliwości współpracy. W
ciągu całego sezonu odbyło się wiele dodatkowych aktywności prezentowanych na
kanałach social media, ale też wirtualne spotkania z zawodnikami, spacery po
garażu i spotkania z konstruktorami. Były one wykorzystywane przez PKN ORLEN w
działaniach promocyjnych kierowanych do kluczowych grup interesariuszy.
Dokładny czas i miejsce
odsłonięcia pojazdu ogłoszone zostaną bliżej daty wydarzenia. Link do
transmisji online zostanie udostępniony zainteresowanym mediom. Zapotrzebowanie
można składać pod adresem press@sauber-group.com oraz orlenteam@orlen.pl.
19.01.2021 godz. 14:40
Jesteście gotowi? Niebawem ruszamy z konkursem, w którym zdobywacie ekstra nagrody od @PKN_ORLEN
— Kibice Roberta Kubicy (@KibiceKubicy) January 19, 2021
Pytania dot. Robert Kubica i @TeamORLEN już wkrótce...@fia @F1 #Formula1 @dakar #DakarRally #IMSA #24Daytona #ERC #DMP #MPRC #RSMP #F1H2O@DanielObajtek @AgataPniewska @AnnaZiobron pic.twitter.com/RfueWbGdPo
19.01.2021 godz. 11:17
Kochani już niebawem dzięki @PKN_ORLEN - partnera strategicznego Robert Kubica i @TeamORLEN super konkurs dla Was z wyśmienitymi nagrodami📆...
— Kibice Roberta Kubicy (@KibiceKubicy) January 19, 2021
Bądźcie gotowi na gridzie🚥...#Verva #Platinum #Benzina #STAR @DanielObajtek @AgataPniewska @AnnaZiobron @RzecznikORLEN pic.twitter.com/51yoVYtONo
19.01.2021 godz. 07:28
Alfa Romeo 2021: la presentazione a Varsavia il 22 febbraio https://t.co/bZOSIRh3rW przez @Motorsport_IT
— Kibice Roberta Kubicy (@KibiceKubicy) January 19, 2021
18.01.2021 godz. 20:50
...tymczasem Alfa Romeo Racing ORLEN wypuszcza kolejny filmik z Robertem Kubicą w roli głównej...
...W końcu tylko ty sam, mając pełną wiedzę, możesz ocenić siebie, dokładnie wiedząc co się działo będąc jednak dla siebie bardziej wymagającym. Z drugiej strony musisz wierzyć w siebie i w swoje możliwości...
It wasn’t an easy path, but he made it back! 🏠 #RK88 pic.twitter.com/4Vew6TG7M3
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) January 18, 2021
GALERIA