06.09.2021 godz. 17:55
Drafted in at very short notice - and an impressive drive on Sunday @R_Kubica on his whirlwind weekend at Zandvoort 💬 ⬇️#DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/eqp97fwkpT
— Formula 1 (@F1) September 6, 2021
Drafted in at very short notice - and an impressive drive on Sunday @R_Kubica on his whirlwind weekend at Zandvoort 💬 ⬇️#DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/eqp97fwkpT
— Formula 1 (@F1) September 6, 2021
👀 @alfaromeoracing has always attracted some of the best talent in #F1 pic.twitter.com/F0c8sqNFIL
— Formula 1 (@F1) September 6, 2021
ANALYSIS: Why Bottas signed for @alfaromeoracing 👀#F1 https://t.co/xqyRNiL5OL
— Formula 1 (@F1) September 6, 2021
Welcome to Alfa Romeo Racing ORLEN, VB77! 👋🏻 pic.twitter.com/ZW9VoRRJif
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 6, 2021
Welcome to Alfa Romeo Racing ORLEN, VB77! 👋🏻 pic.twitter.com/ZW9VoRRJif
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 6, 2021
“A new chapter in my racing career is opening" - @ValtteriBottas #F1https://t.co/WIIteOtZIy
— Formula 1 (@F1) September 6, 2021
BREAKING: Valtteri Bottas will join Alfa Romeo next season on a multi-year deal from Mercedes#F1 pic.twitter.com/y8JKlNDKb6
— Formula 1 (@F1) September 6, 2021
Breaking news! 🗞 @ValtteriBottas will join Alfa Romeo Racing ORLEN for the 2022 season and beyond, with the Finnish driver signing a multi-year deal with the Hinwil-based team. pic.twitter.com/2XNeMtUGMn
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 6, 2021
CONSTRUCTOR STANDINGS 🧑🔧🏆@ScuderiaFerrari jump above McLaren to move into P3 after 13 races of the 2021 season 👀#DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/q6Dd7T1Lqd
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
Seb's difficult weekend continued with a spin and slide on Sunday 🔄😵#DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/0XrkDX4533
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
"Luck was not on our side, but the way the team got together to counter adversity, with highs such as Antonio’s qualifying performance and Robert’s gutsy race, are an encouragement for the remainder of the season."#DutchGP Report ⬇️👀https://t.co/HKdJZrXlCo
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
Our first race at Zandvoort since 1985 was a memorable one 🍿
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
Watch all the best bits - race highlights right here ⬇️#DutchGP 🇳🇱 #F1
„Wrócę do domu usatysfakcjonowany”.
— ELEVEN SPORTS PL (@ELEVENSPORTSPL) September 5, 2021
Robert Kubica w wywiadzie z @SokolimOkiem i @P_Miroslawski opowiedział o swoim występie w 🇳🇱#DutchGP, a także o tym, czy zobaczymy go na torze podczas #ItalianGP! 👇 pic.twitter.com/Dn3RndfNK9
What a race from the legend👏🏻and the overtake on the last lap🔥 incredible performance without the mileage and Friday testing👊🏻 can’t wait to have you back in two weeks for ELMS at Spa🤩 pic.twitter.com/1t6yIMhjz7
— Yifei YE (@Yifei_YE) September 5, 2021
Farewell Netherlands. Next stop: home 🏠 #DutchGP pic.twitter.com/324tYMOWQ0
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
Było ciężko! Tuż przed wskoczeniem do kokpitu spotkałem na prostej startowej George’a Russella. Spytał, jak leci, a gdy odpowiedziałem, że będzie ciężko, on stwierdził, że to prawdopodobnie najbardziej wymagający fizycznie tor w tymroku. Wszyscy sądziliśmy też, że będzie to chaotyczny wyścig. Przerywany i z żółtymi flagami, a nic się nie wydarzyło. Przejechałem więc 70 okrążeń, które były wymagające, także mentalnie. Dzieje się jeszcze tak wiele rzeczy, o których nie wiesz…
Czyli?
Nie wiesz, jak będzie się prowadził bolid. Jak dużo przyczepności stracisz… Ja nigdy tu nie jechałem na oponach pośrednich i na twardych (czyli tych, których Robert używał w wyścigu – przyp. red.). Ostatnio jechałem bok w bok, czy walczyłem z innym kierowcą, momentami, w 2019 roku. Prawa jest taka, że po 2010 roku znalazłem się co prawda w stawce Formuły 1, ale tak naprawdę się nie ścigałem. Dziś, choć jestem na mecie na 15. miejscu zdarzało się, że stoczyłem kilka fajnych pojedynków – z Vettelem, a potem pod koniec wyścigu dogoniłem Latifiego. Udało mi się go wyprzedzić, więc choć ostatecznie łatwo nie było, jestem zadowolony.
Fakt jest taki, że nawet jeśli od zeszłego roku jestem kierowcą rezerwowym w naszym teamie, przed wyjazdem na prostą startową wykonałem może trzy próbne starty. Przez ostatnie dwa lata… Nawet gdy jedziesz w treningu, nigdy nie szukasz czasu na wjeździe na pas serwisowy. Tak, jestem kierowcą rezerwowym, ale prawda jest taka, że nigdy nie zakładasz, że coś takiego się przydarzy (i wejdziesz z rezerwy – przyp. red.). Teoretycznie to się może zdarzyć, ale nigdy nie ryzykujesz, że zrobisz coś głupiego, a szczególnie, gdy pojawiasz się w kokpicie co 3-4 miesiące. Po prostu w tych momentach starasz się nadrabiać stracony czas, a potem i tak nie możesz kontynuować jazd. Więc start w wyścigu z rezerwy to tak, jak byś dał tenisiście rakietę po dwóch latach przerwy i powiedział mu, żeby zagrał mecz w Wimbledonie.
Jak ułożył się start?
Nie wypadł wspaniale, jeśli chodzi o procedury startowe. Ponadto jestem kierowcą rezerwowym. Tak, zajmujemy się pewnymi rzeczami, ale nie jeździmy w zoptymalizowanej konfiguracji wyścigowej. Miałem jednak wspaniałe wsparcie zespołu. Od inżynierów. Jeśli chodzi o mojego inżyniera wyścigowego, to pierwszy raz zdarzyło się, że akceptowałem kogoś, kto często mówi (przez radio - przyp. red.). Na początku mówił do mnie właściwie na każdym okrążeniu. Normalnie tego nie cierpię, ale tym razem pokazało mi to drogę na trudnym etapie wyścigu. Bardzo mi pomogło. Chciałbym więc podziękować całemu teamowi. Wszystkim chłopakom. Zapewne mieliśmy nadzieję, że będzie lepiej. Szczególnie w przypadku Antonio. Jeśli chodzi o mnie… Tak. Wczoraj mogłem zrobić trochę lepszą robotę, ale dziś, biorąc pod uwagę wszystkie czynniki, pojadę do domu z satysfakcją.
Walczyłeś z Latifim kilka razy. Miałeś niebieskie flagi… Jak ciężko było wejść w ten rytm i utrzymać właściwą temperaturę opon?
Po pierwsze – bardzo długo pozostawaliśmy na oponach pośrednich od startu wyścigu. Zapewne nawet zbyt długo. Traciłem dużo czasu, a właśnie na tym etapie byłem dublowany, a na zużytych oponach ciężko się jedzie za innymi bolidami. Tak, wyprzedza cię bolid, który jest szybszy, ale tracisz nie tylko dwie sekundy, żeby zjechać mu z drogi. Potem musisz jeszcze zrobić większy odstęp, bo samochód po prostu nie trzyma się drogi. Tak samo było pod koniec wyścigu, gdy jechałem już na twardych oponach. Miały już prawie 30 okrążeń przebiegu. Oczywiście to bardzo stabilna opona, ale gdy zjeżdżasz z linii wyścigowej, to ją schładzasz, a ja prawie straciłem kontrolę nad bolidem tylko dlatego, że jechałem za Lewisem. Przepuściłem go w pierwszym zakręcie i pomyślałem, że w drugim zakręcie pojadę spokojniej i nagle przekonałem się, że w ogóle nie mam przyczepności. Jazda za innym autem w tych bolidach jest bardzo ciężka. Wiedziałem, że to trudne, ale nie pamiętałem, że aż tak.
Jak trudno było wyprzedzić Latifiego na ostatnim kółku?
Ja traciłem czas (będąc dublowanym – przyp. red.), a pół okrążenia, może okrążenie dalej Nicholas tracił czas. Udało mi się dobrze przejechać ostatni sektor i doładować baterie, więc wykorzystałem wszystko, co miałem w układzie napędowym oraz DRS. Wiedziałem, że to będzie dość prosty manewr i udało mi się go wyprzedzić, co jest fajną nagrodą. Nie dlatego, że to był właśnie on! Dziś po raz pierwszy od 2010 roku czułem, że ścigam się w Formule 1. Choć były te wszystkie trudności, był to zapewne łatwiejszy wyścig od tego, co często się działo w 2019 roku. Wiele rzeczy z pewnością mógłbym jednak jeszcze poprawić, ale ogólnie jadę do domu bardzo zadowolony.
Jak dużo frajdy dał ci ten weekend. Jak dobrze znów było być kierowcą Formuły 1?
Szczerze mówiąc nawet, gdy walczyłem tu w czołówce, nie miałem z tego za dużej frajdy. Formuła 1 jest po prostu wymagająca…
Stresująca?
Stresująca nie! Musisz się mocno koncentrować na tym, co robisz. Oczywiście masz satysfakcję i radość z tego, co osiągasz i z tego, jak się spisałeś, ale podczas weekendu nie ma czasu na radość czy frajdę. Mamy oczywiście dobre relacje z Antonio, jako moim kolegą zespołowym. Przed wyścigiem powiedziałem mu nawet, że niezależnie od tego, jak to się ułoży, zapamiętam to i on powinien to zapamiętać jako jeden z wyścigów, podczas których naprawdę tę frajdę mieliśmy. Pracowaliśmy razem. On starał mi się pomóc, a ja bardzo cieszyłem się z jego wczorajszego wyniku. Niestety nie udało się tego zamienić w tak udaną niedzielę dla ekipy, jak liczyliśmy. Tym razem miałem jednak frajdę, a chłopaki z zespołu pomagali mi i wyciągnęliśmy z tego maksimum, co się dało.
Czy na Monzie będziesz lepiej przygotowany?
Tak. Biorąc pod uwagę, że tu w ogóle nie byłem przygotowany, to będzie lepiej, ale w porównaniu z innymi? Nawet nie wiem, czy do tego dojdzie. Czy będę się ścigał, ale jeśli to się zdarzy… Wczoraj powiedziano mi, że mam trochę pecha, bo będzie inny format weekendu. Potrzebuję czasu w kokpicie, zanim zaczną się kwalifikacje, a jeśli będę się ścigał na Monzie, będzie tylko godzina treningu. Jeśli to się zdarzy, nie będzie łatwo, ale myślę że dziś pokazałem, że potrafię użyć głowy. Że szczególnie w takich okolicznościach lepiej jest stracić kilka dziesiątych sekundy, ale utrzymać się na asfalcie, niż starać się osiągnąć coś, co i tak jest prawie nieosiągalne. Bo w tym sporcie nie ma cudów. Wskoczyć ot tak do kokpitu i z miejsca mieć mocne tempo to prawie niemożliwe, choć… Gdyby to się zdarzyło w zeszłym roku, to jestem przekonany, że zeszłoroczny bolid dawał mi znacznie więcej pewności, więc byłoby mi znacznie łatwiej. Niestety z jakiegoś powodu w tegorocznej maszynie mam znacznie większe problemy. Trochę szkoda, ale tak już jest.
Czemu tak jest?
Są powody, które sprawiają te trudności. Wiem, dlaczego tak jest, ale nigdy nie staraliśmy się nad tym pracować. Tak. Jestem rezerwowym, ale zespół koncentruje się na kierowcach wyścigowych. Ja nawet nie naciskałem, aby znaleźć na to jakiś czas, czy nawet pieniądze, aby zmieniać coś pode mnie. Szkoda, ale nie jesteśmy wielkim zespołem. Dajemy z siebie wszystko, a ja jako kierowca rezerwowy rozumiem, że wszelkie zasoby muszą być przeznaczane na kierowców wyścigowych, aby zoptymalizować wyniki. Tak czy inaczej chciałbym podziękować zespołowi, bo dali mi potężne wsparcie!
From pit lane start to P8 finish - you have voted @SChecoPerez as Driver Of The Day at Zandvoort! 🏆#DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/WOlzttbNr8
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
Zandvoort makes a triumphant return! Get our full #Fit4F1 look at the #DutchGP 🇳🇱 https://t.co/WMKtvKHudz
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) September 5, 2021
DRIVER STANDINGS: @Max33Verstappen reclaims top spot in the championship after his win at home on Sunday 👀🏆#DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/aCdWJEwR2g
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
Driver of the day : Robert Kubica! Almost no practice on a new track, ahead of the Haas and William’s, strong pace and just a few seconds behind his team mate. 👏🏻 Happy to have him in my car and not against me in LMP2 😂
— Louis Delétraz (@LouisDeletraz) September 5, 2021
29 #Fit4F1 pit-stops throughout the field on the way to the 🏁🇳🇱 #DutchGP #Formula1 #F1 #Pirelli pic.twitter.com/6qhcnhWMi8
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) September 5, 2021
The farthest and fastest each compound went! #DutchGP 🇳🇱 #Fit4F1 #F1 pic.twitter.com/OuDDFwzcwh
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) September 5, 2021
With his main rival having already wrapped up the victory, @LewisHamilton pits late to secure an extra point for the #DHL Fastest Lap at the #DutchGP. #F1 #DHLF1
— DHL_Motorsports (@DHL_Motorsports) September 5, 2021
More about it on our F1 Logistics Hub: https://t.co/lqu34m5KHf pic.twitter.com/pbMHwUlcCI
Co za weekend! 🔥#DutchGP #F1 pic.twitter.com/g7A5X0n9V1
— ORLEN Team (@TeamORLEN) September 5, 2021
Report and highlights from Zandvoort, where @Max33Verstappen delivered the win and the Dutch fans raised the roof ⬇️#DutchGP 🇳🇱 #F1 https://t.co/SJYz1c45ka
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
An amazing moment for @Max33Verstappen and his army of Dutch fans 🟠 🏁 🏆#DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/SAZ7tsZT4g
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
#DutchGP history! It has to be Max 🧡 pic.twitter.com/u8EXRuzUnQ
— Dutch Grand Prix (@f1_dutchgp) September 5, 2021
CLASSIFICATION: Confirmation of a memorable victory on home soil for @Max33Verstappen 🏁#DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/cKpXYThgob
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
Po świetnym finiszu Robert Kubica kończy Grand Prix Holandii F1 na dobrym 15. miejscu. Brawo, Robert! Warto było czekać! 👏#DutchGP #F1 pic.twitter.com/bIAyaD4BI9
— ORLEN Team (@TeamORLEN) September 5, 2021
Chequered flag in Zandvoort 🏁
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
Unlucky afternoon with a puncture for Antonio taking him out of the fight for points.
Good job by Robert despite his late call-up.
GIO 👉🏻 P14
KUB 👉🏻 P15#DutchGP pic.twitter.com/w5ngQNTdfP
The King Of Zandvoort 👑🟠#DutchGP 🇳🇱 #F1 @Max33Verstappen pic.twitter.com/NZVwmcevrw
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
The party has started in The Netherlands 🟠🕺💃#DutchGP 🇳🇱 #F1 @Max33Verstappen pic.twitter.com/Wo2adTNw65
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
🏁 TOP 10 FINISHERS 🏁
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
1 VER
2 HAM
3 BOT
4 GAS
5 LEC
6 ALO
7 SAI
8 PER
9 OCO
10 NOR #DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/ECRX2ZHtMm
LAP 70/72
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
Contact between Perez and Norris! 💥
It's only minor though and both cars seem ok #DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/43Vh48PKJm
LAP 57/72
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
Hamilton closing up on Verstappen - he's been flying over the last few laps
Both navigate some traffic and the gap is 1.6s with 15 laps to go#DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/zfjzmnkFbQ
Here's how things stood at the halfway point at Zandvoort 👀⏱️#DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/fWZIGzqgIk
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
FASTEST PIT STOPS ⏱️👨🔧#DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/Qe6R7TJ26Q
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
Unfortunately, Antonio has a puncture and needs to pit again 😐 #DutchGP
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
Lap 7/72: first laps complete with Antonio in P10 and Robert P16. A lot of racing ahead of us! 🤜🏻🤛🏻 #DutchGP
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
LAP 1/72
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
The perfect start by Max Verstappen 🚦
And then home fans are loving it #DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/qoGEDETcFL
All set for a good few banked turns! ⚡️ #DutchGP pic.twitter.com/Q2ZocH8dwT
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
They're ready, are you? 🍿#DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/UmlQmTY4p4
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
Best of luck to my friend and teammate Robert for your return race to F1, happy to see you there, and don’t forget to do driver change when you box to change tires during the race😜😂 pic.twitter.com/3rdg7SsjIQ
— Yifei YE (@Yifei_YE) September 5, 2021
this was unintentional, promise! pic.twitter.com/OtDENnnyit
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
Dutch fans: you’re awesome 😍 pic.twitter.com/9A9DAkfCah
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
Good luck Robert, good luck Antonio👍
— Kibice Roberta Kubicy (@KibiceKubicy) September 5, 2021
20 min to 🇳🇱#DutchGP#F1 #Zandvoort @CMCZtweets🇨🇭@alfaromeoracing #GetCloser#Sauber @alfa_romeo @PKN_ORLEN #ADLER #Singha #Carrera #Acer #Iveco @TeamORLEN
🇵🇱Robert Kubica #RK88 🇮🇹Antonio Giovinazzi #AG99
Relacja👉https://t.co/acDemE3vhq pic.twitter.com/6gbGHcDxIT
It's been a long time since we've got to enjoy these beautiful views... 🤩 #DutchGP pic.twitter.com/Avi5eIonXq
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
Next on the menu: Zandvoort rollercoaster!🎢 #DutchGP pic.twitter.com/q3Xjz3LcuC
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
Drivers 🤝 fans #DutchGP pic.twitter.com/L9s4ui2B8Z
— Dutch Grand Prix (@f1_dutchgp) September 5, 2021
Friends...Drivers parade before 🇳🇱#DutchGP#F1 #Zandvoort @CMCZtweets🇨🇭@alfaromeoracing #GetCloser#Sauber @alfa_romeo @PKN_ORLEN #ADLER #Singha #Carrera #Iveco #Acer @TeamORLEN
— Kibice Roberta Kubicy (@KibiceKubicy) September 5, 2021
Friends🤝#Legend
🇵🇱Robert Kubica #RK88 / 🇪🇸Fernando Alonso #FA14
Relacja👉https://t.co/acDemE3vhq pic.twitter.com/Kmo73nXQTV
And... fire up! 🔥 💨#DutchGP pic.twitter.com/zgK2iUVRSm
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
Wow… 🏎❤️ https://t.co/YZ4U0LY83O pic.twitter.com/yPJtOPe3eE
— Dutch Grand Prix (@f1_dutchgp) September 5, 2021
With Robert Kubica’s shock return to F1 this weekend, here’s a list of some other surprising comebacks 😯 #DutchGP https://t.co/U2ny6FC6KO
— WTF1 (@wtf1official) September 5, 2021
Antonio adding a Dutch touch to his outfit... 😂 #DutchGP pic.twitter.com/Q37cSJ3aAP
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
Join us LIVE from Zandvoort for all the build up as F1 returns after 36 years!#F1 https://t.co/FKXkXVyjEX
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
Kimi Raikkonen travelled already back to Switzerland yesterday. He got permission by the Dutch and Swiss authorities to fly in a private jet. In order to race at Monza Kimi needs 2 negative tests before FP1. He will take the first test tomorrow.#AMuS #F1
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) September 5, 2021
Sergio Perez and Nicholas Latifi will both start from the pit lane#DutchGP 🇳🇱 #F1https://t.co/8YlsW0j7Gc
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
To będzie polski dzień w #Zandvoort👍#F1 🇳🇱#DutchGP @CMCZtweets🇨🇭@alfaromeoracing #GetCloser#Sauber @alfa_romeo @PKN_ORLEN #ADLER #Singha #Carrera @TeamORLEN
— Kibice Roberta Kubicy (@KibiceKubicy) September 5, 2021
🇵🇱Robert Kubica #RK88 🇮🇹Antonio Giovinazzi #AG99 🇫🇮Kimi Raikkonen #KR7
Relacja👉https://t.co/acDemE3vhq
📸S.Mészáros pic.twitter.com/Dig20PDmtR
'Good spirit'... 150 min. to 🇳🇱#DutchGP#F1 @CMCZtweets #Zandvoort 🇨🇭@alfaromeoracing
— Kibice Roberta Kubicy (@KibiceKubicy) September 5, 2021
#GetCloser#Sauber @alfa_romeo @PKN_ORLEN #ADLER #Singha #Carrera #Marelli @TeamORLEN
🇵🇱Robert Kubica #RK88 🇮🇹Antonio Giovinazzi #AG99🐝 🇫🇮Kimi Raikkonen #KR7
Relacja👉https://t.co/acDemE3vhq pic.twitter.com/s8cjqPGNPb
Where will the home hero finish? 🧡#DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/IrGrl0631j
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
Someone's in for a Monday sabbatical 💆🏻♂️#DutchGP pic.twitter.com/5rdufyT6Ai
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
What’s the quickest way to the 🟠podium? 🏁🔮🏆 #Fit4F1 🇳🇱 #DutchGP pic.twitter.com/1Ewe1I3tcs
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) September 5, 2021
Kilkadziesiąt tysięcy kibiców będzie dopingować swojego rodaka, Maksa Verstappena! 🔥 Czy Holender zwycięży i wskoczy na fotel lidera klasyfikacji generalnej?
— ELEVEN SPORTS PL (@ELEVENSPORTSPL) September 5, 2021
🏁 Wyścig #DutchGP 🇳🇱
🏆 Formula 1®
⌚️ 14:55 (13:00)
📺 Eleven Sports 1
🎙️ @M_Gasiorowski i @fkapica #ElevenF1 pic.twitter.com/n2bC7jc2Vr
Race day, race day... 🇳🇱#DutchGP#F1 @CMCZtweets #Zandvoort 🇨🇭@alfaromeoracing #GetCloser#Sauber @alfa_romeo @PKN_ORLEN #ADLER #Singha #Carrera #Marelli #Iveco @TeamORLEN
— Kibice Roberta Kubicy (@KibiceKubicy) September 5, 2021
🇵🇱Robert Kubica #RK88 🇮🇹Antonio Giovinazzi #AG99🐝 🇫🇮Kimi Raikkonen #KR7
Relacja👉https://t.co/acDemE3vhq pic.twitter.com/kRt5qfUFgX
It's race day in Zandvoort! #DHLF1 #DutchGP #F1 pic.twitter.com/g37wgGoCjA
— DHL_Motorsports (@DHL_Motorsports) September 5, 2021
Race day in front of an amazing orange crowd 🤩#DutchGP pic.twitter.com/QSiK3oEFzL
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) September 5, 2021
Macie jakieś plany na dzisiaj? 🤔#DutchGP #F1 pic.twitter.com/1sXJevHHFv
— ORLEN Team (@TeamORLEN) September 5, 2021
05.09.2021 godz. 08:55
Ready for a race day at Zandvoort?
— Formula 1 (@F1) September 5, 2021
After 36 years away, it's finally here 🙌#DutchGP 🇳🇱 #F1 pic.twitter.com/6ZyiWnfY75
𝟯𝟳 thousand flags
— Dutch Grand Prix (@f1_dutchgp) September 5, 2021
𝟭 beautiful morning#DutchGP pic.twitter.com/rRZ5WARyOk
A tribute to our last. Waiting for the next…
— Dutch Grand Prix (@f1_dutchgp) September 5, 2021
It will be in good hands, Niki.#DutchGP pic.twitter.com/rri02Tx3wG