czwartek, 13 lutego 2020

#Wiadomo... Przed nami szczegóły kolejnych aktywności Roberta Kubicy i PKN Orlen [aktualizacje, zdjęcia]

           Już dzisiaj o godz. 10:00 w siedzibie PKN Orlen w Warszawie  nasz największy koncern naftowy oraz Robert Kubica przedstawią swoje kolejne plany biznesowo-sportowe na 2020 rok...
            W briefingu prasowym na temat działań biznesowych PKN ORLEN w kontekście planów sportowych Roberta Kubicy w bieżącym roku obok naszego kierowcy wezmą udział Wiceprezes Rady Ministrów, Minister Aktywów Państwowych Pan Jacek Sasin, Prezes Zarządu PKN ORLEN Pan Daniel Obajtek oraz Prezes Zarządu ORLEN Deutschland Pan Waldemar Bogusch. Zapraszamy na relację ze spotkania w Senator Plaza... 


AKTUALNOŚCI

14.02.2020 godz. 09:13

                  
                   ...no to odpalamy C39😉...

13.02.2020 godz. 21:04

13.02.2020 godz. 20:53

13.02.2020 godz. 19:29

13.02.2020 godz. 17:58

13.02.2020 godz. 17:37

13.02.2020 godz. 16:48

13.02.2020 godz. 16:29

13.02.2020 godz. 13:53

13.02.2020 godz. 13:39

13.02.2020 godz. 13:35

13.02.2020 godz. 12:50

13.02.2020 godz. 12:41

13.02.2020 godz. 12:29

13.02.2020 godz. 12:10
 
ORLEN Team ART to nazwa nowego zespołu, który wystartuje w tegorocznej serii DTM. Głównym sponsorem nowej stajni będzie ORLEN Deutschland, a za kierownicą samochodu BMW M4 DTM zasiądzie zawodnik ORLEN Team, Robert Kubica. DTM to kolejny obok zaangażowania w Formułę 1 element promocji marki ORLEN na globalnym rynku.
Sponsoring sportowy to doskonały sposób dotarcia z przekazem do globalnej widowni i wzmocnienia rozpoznawalności marki, co jest kluczowe przy realizowanej przez nas strategii ujednolicenia wizerunku na zagranicznych rynkach. DTM to najważniejsza seria wyścigowa w Niemczech, które są dla nas bardzo istotnym rynkiem. W 2019 roku wypracowaliśmy w tym kraju 464 mln zł zysku operacyjnego, a wartość sprzedaży wzrosła w tym czasie o 4%. Znacząco zwiększyliśmy też marże i sprzedaż pozapaliwową, tylko w ostatnim roku podwajając liczbę bardzo popularnych punktów gastronomicznych star Connect – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Polskie firmy coraz śmielej wchodzą na międzynarodowe rynki stając się rozpoznawalnymi markami promującymi polską gospodarkę. Wspieranie przez PKN ORLEN polskich drużyn i sportowców, zaangażowanie w Formułę 1, a teraz w wyścigi samochodów, buduje globalny wizerunek Polski. To wielka duma, gdy możemy obserwować biało-czerwone barwy na najważniejszych wydarzeniach sportowych świata – mówi Jacek Sasin, Wicepremier i Minister Aktywów Państwowych.
Robert Kubica będzie się ścigał za kierownicą samochodu BMW M4 DTM o mocy ponad 600 koni mechanicznych. Na samochodzie dominować będą logotypy Grupy ORLEN. W kolorystyce auta przeważać będą barwy biała i czerwona, wspólne dla marek star i ORLEN. Logotypy znajdą się także na kombinezonie i kasku zawodnika, odzieży mechaników, w garażu i motorhome.

DTM ma bardzo wysoki poziom techniczny i sportowy, od dawna myślałem o startach w tej serii. Podczas grudniowych testów niemal od razu poczułem się w samochodzie komfortowo i pewnie, co jest kluczowe, jeśli chce się jechać szybciej i pokonywać kolejne limity. Jestem szczęśliwy, że w tym sezonie będę miał okazję ścigać się w biało-czerwonych barwach nowego zespołu i reprezentować ORLEN Team na kultowych torach w Europie. Za obsługę techniczną będzie odpowiedzialny utytułowany zespół ART Grand Prix. Liczę też na wsparcie polskich kibiców. Jestem pewien, że się nie zawiodę – mówi Robert Kubica, kierowca ORLEN Team ART.
W Niemczech działa 585 stacji star, które w ostatnich miesiącach przeszły proces co-brandingu. Obok znanej w Niemczech marki star, na dystrybutorach, pylonach cenowych oraz ekranach wewnątrz stacji widoczny jest logotyp ORLEN. Proces co-brandingu przeprowadzany jest również na 415 stacjach w Czechach i 10 na Słowacji, które działają pod marką Benzina.

Angażując się w DTM myślimy przede wszystkim o rynku niemieckim, gdzie seria ta jest wyjątkowo popularna, ale wyścigi śledzą też kibice sportów motorowych na całym świecie, również w Polsce. Na żywo z trybun zmagania obserwuje co roku 600 tysięcy kibiców w siedmiu krajach. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu w DTM, rajd Dakar, a także obecność w ORLEN Team niemieckich zawodników wzmacniamy rozpoznawalność marki w Niemczech – mówi Waldemar Bogusch, Prezes Zarządu ORLEN Deutschland.
DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) to najważniejsza seria wyścigowa w Niemczech i najbardziej prestiżowa europejska seria wyścigów aut turystycznych. W sezonie 2020 odbędzie się dwadzieścia wyścigów na dziesięciu najciekawszych torach siedmiu krajów Europy. Rywalizację będą obserwować kibice m.in. na takich legendarnych torach jak Monza (Włochy), Brands Hatch (Wielka Brytania), czy Nürburgring (Niemcy). Wyścigi DTM pokazywane są też przez telewizje w 50 krajach świata. Sezon rozpocznie się w ostatni weekend kwietnia na belgijskim torze Zolder, a zakończy 4 października na niemieckim Hockenheimring.

informacja prasowa PKN Orlen

13.02.2020 godz. 12:06

13.02.2020 godz. 11:46

13.02.2020 godz. 11:20

Orlen dotrzymuje słowa. Mocno zaangażował się w sporty motorowe. W roku 2019 byliśmy w Formule 1. Potem były deklaracje, że zostajemy w F1 i jesteśmy jako sponsor tytularny Alfy Romeo. To półka wyżej Orlen i Polacy mają własny zespół w DTM. Robert Kubica będzie jeździł samochodem BMW w biało-czerwonych kolorach. Mocno inwestujemy w sport. W ciągu dwóch lat zwiększyliśmy finansowanie sportu o 100%. To zadanie społeczne i wizerunkowe, tak ważne w biznesie. Najlepiej poprzez sport pozyskuje się klientów i buduje markę. To pokazało nam zaangażowanie w F1...
...Zrobiliśmy dobry interes na obecności w Formule 1. Jeśli porównamy nasz zysk operacyjny, to na sprzedaży detalicznej zyskaliśmy 600 mln zł między 2018 a 2019 rokiem. Zwiększył się nam portfel klientów. Robimy coraz więcej operacji. Jesteśmy coraz bardziej widoczni. Posiadamy aktywa stacji w Czechach i Niemczech. Robimy co-branding naszych stacji, a za dwa lata będziemy robić ich rebranding. Wszystkie będą funkcjonować jako Orlen. To jest proces, który mamy zaplanowany, ale musimy go zrealizować, zestandaryzować stacje. Do rebrandingu potrzebujemy silnej promocji, by nasza marka nie ucierpiała, byśmy nie ucierpieli finansowo na tej zmianie. Były czasy, gdy najpierw robiono rebranding, a dopiero potem myślano o promocji i specjalnej akcji. My tego zrobić nie możemy. Dlatego musimy mocno zainwestować w sport i rozpoznawalność.
Prezes Zarządu PKN Orlen Daniel Obajtek, Warszawa 13.02.2020
13.02.2020 godz. 11:10

13.02.2020 godz. 11:10

13.02.2020 godz. 10:34

13.02.2020 godz. 10:25

...Połączenie programów w F1 i DTM nie będzie łatwe, dlatego czeka mnie duże wyzwanie – nie tylko od strony logistycznej. Sportowo DTM to wymagająca seria, ja poza rajdami zawsze rywalizowałem w samochodach bez dachu...
Robert Kubica, Warszawa, 13.02.2020
13.02.2020 godz. 10:13

13.02.2020 godz. 10:10

13.02.2020 godz. 10:07

13.02.2020 godz. 10:02

13.02.2020 godz. 10:02

13.02.2020 godz. 09:38

13.02.2020 godz. 09:34

13.02.2020 godz. 08:51
GALERIA

Daniel Obajtek
Zuzanna Falzmann